Mooie Kontjes

Een gezellig, leuk en informatief Scheepvaartforum
Gebruikersavatar
Gerrit
Berichten: 3368
Lid geworden op: 21 jul 2004 23:23
Locatie: IJmuiden

Bericht door Gerrit »

Hallo ouwe bonken , volgen mij is Danny heel goed om in jullie gezelschap te vertoeven, iemand moet toch naar dat slap geouwehoer willen luisteren.

Maar ga alstublieft zo door ik vindt het heerlijk om te lezen

Gr. gerrit

Theo Horsten (R.I.P.)

Bericht door Theo Horsten (R.I.P.) »

Nou nog een passende naam voor die boot.

ALEOL = Alleen Ouwe Lullen

of, meer internationaal:

STRIFOGEE = Strictly for Old Geezers

:oops:
Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

In de Volksmond heet dit:
Leven in de brouwerij.

Op de Gulftankers voer ik met een elec, die het wandelende voorbeeld van tankeritus was.
Dit citeerde hij met regelmaat, want op een tanker hoorde je alles vaker.

"Is dit nu wat met in de Volksmond Neuken noemt?"
"Toch veel te lekker voor het Plebs".

All the best
Jos
Leo Starrenburg

Bericht door Leo Starrenburg »

Het gaat hier over konten, dus hier de kont, of liever gezegd het kontje, van het bootje hierboven:

Afbeelding

Als je op de kont klikt ga je naar de orginele website.

Naast de UK is de Aegeische zee (NO) ook een leuk doel !
Ruud (R.I.P.)

Bericht door Ruud (R.I.P.) »

Jos Komen schreef:
Ik heb NU ook plotseling m'n twijfels over Ome Komen, hij weet donders goed dat zoiets WEL met leeftijd hep te make'n maar hij denkt nu an se clandisie in de Kombuis!!
Is het trouwens opgevallen dat iedereen, behalve Chef Ruud nu gouden strepen heeft?
Ik heb wat zitten zweten achter die streepies!
Vier strepen is het maximum, we zitten tenslotte niet bij de marine.
All the best
Jos
Ahoy JOS,
IK had het wel gezien, maar hield wijselijk m'n mond,tenslotte had de CD zilveren, maar ik heb er nu meer als ik ooit bij die SVEA club had....2 1/2 met krul :wink:
Gebruikersavatar
Harry G. Hogeboom
Berichten: 14382
Lid geworden op: 22 jul 2004 02:07
Locatie: Canada

Bericht door Harry G. Hogeboom »

Ha Die Leo :D :D

Ik begrijp dat jij NA vanavond een rijke vent bent EN een prachtige boot koopt EN naar Halifax komt!! Als je al dat geld hebt dan vergeet je je ouwe maatjes toch niet hoop ik???? :wink:

Heb je nog een technisch adviseur nodig??? of gewoon iemand die je het bier aangeeft terwijl we hier langs de kust van het ene gezellige haventje naar het andere varen!!!
Ik ken een handige knakker van de binnenvaart een zekere Danny die EN van de hoed EN van de rand weet, die stel ik voor om schipper te maken, dan ikzelf me bezig houden met het uitleggen van de Lokale ATTRACTIES! 8) 8)

Hij weet wat "Klauwtjes laten wapperen " betekent dus dat kan niet meer stuk!!

En Uuh, wat is al dat geneuzel over Ouwe Lullen??? en aan Moeder's vragen??? Daaar kon je nog wel eens raar van staan te kijken maatjes!!!

M'n vriendje Leo komt hier binnenkort naartoe met z'n nieuwe FRC dus ik ben FF druk om het ritje langs de kust voor te bereiden, tegenswoordig met al dat ISM geleuter mot je zaak goed voor elkaar hebben!! EN Leo is een Pietje Precies!!!
MVG HGH.
"Don't sweat the small stuff"
Gebruikersavatar
Gerrit
Berichten: 3368
Lid geworden op: 21 jul 2004 23:23
Locatie: IJmuiden

Bericht door Gerrit »

Leo,

Ik zie Harry G. al staan met een dienblad vol bier voor je.
Alstublieft mijnheer.


gr
Danny

Bericht door Danny »

Ik ken een handige knakker van de binnenvaart een zekere Danny die EN van de hoed EN van de rand weet, die stel ik voor om schipper te maken

Komt mooi uit
Ik heb gelezen dat op de meeste zeeboten maar 1 stoel is en die voor de schipper.


dan ikzelf me bezig houden met het uitleggen van de Lokale ATTRACTIES!
Dat is dat canadese bier

Ik ben het op dat punt met Gerrit eens

Gr
Danny
Gast

Bericht door Gast »

kjk weeer zon stoelzitter.
Danny

Bericht door Danny »

Geplaatst: Di Aug 17, 2004 6:03 pm Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------

Hallo ouwe bonken , volgen mij is Danny heel goed om in jullie gezelschap te vertoeven, iemand moet toch naar dat slap geouwehoer willen luisteren.
Kijk Ronny dat gaat het beste vanuit een stoel


Plaats reactie