Ambuggiebar

Een gezellig, leuk en informatief Scheepvaartforum
Adrie

Re: Havencafé

Bericht door Adrie »

Ik sta er niet op. dan pak ik er maar een van mijzelf. :cry: :cry:

Jos Komen (R.I.P)

Re: Havencafé

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Hallo Ton,
helaas ben ik het wat betreft ons havencafé niet met je eens. :wink:
Er staan 2 biljards, dit betekent dat er regelmatig biljardvereningingen langskomen. :roll:
Dit hebben we onlangs in Maassluis in de Bierelier aan den lijve ondervonden, ons werd toen vriendelijk verzocht om elders een plekkie te zoeken, gelukkig was het mooi weer zodat we op het terras terecht konden. :)
In ons havencafé staat inderdaad een biljard, maar dat loopt voor geen meter, staat een beetje uit het lood, het laken zit vol met brandgaten van peuken en in een rekkie ernaast staan alleen maar kromme keu's. :)
Het tellertje werkt niet meer, dus je moet zelf tallyen als je een serie gemaakt hebt.
En er moet onder het biljard genoeg ruimte zijn voor een kompassteller om daar zijn roes uit te kunnen slapen. :)
Dus geen gedonder van figuren die de vaste jongens aan de toog een onbehagelijk gevoel geven als ze de kroeg binnenstappen met hun eigen keu in een waterdicht hoesje.
Je denkt dan in eerste instantie dat ze gaan biljarten met de korte keu, maar er worden twee stukken keu aan elkaar geschroefd.
Er hangt een bordje dat er niet gepikeerd en gemasseerd mag worden, dus ze houden het wel netjes. :lol:
We kunnen nog een "Tien van rood" doen, want Bert zit nog aan de toog en wordt dus niet gestoord als hij wil gaan pitt'n. :)
Kees Bloemkool geeft een rondje, de zaken gaan goed met zijn import van Duitse auto's
in Polen. :)
Salute!
Jos
Gebruikersavatar
Leo Bokkum
Berichten: 508
Lid geworden op: 15 dec 2006 05:30
Locatie: Oost Drenthe

Re: Havencafé

Bericht door Leo Bokkum »

Het enige nadeel van die Kolhornse kroeg vind ik de stoeltjes.
Als je die op iemands hersenpan kapot slaat, vraagt ie hoogstens of je hem nóg een keer wilt kietelen.. :?

Marie porrefavorruh, geef Bert wat te drinken van mij.
Hij staat zó sip te kijken omdat Jos 'm geen 2 biljarts gunt, dát is me wel een rondje waard. :P
Pas geen oplossingen toe voordat je weet wat het probleem is
Gebruikersavatar
Albert
Berichten: 3183
Lid geworden op: 04 jan 2005 14:10
Locatie: Purmerend

Re: Havencafé

Bericht door Albert »

Maria, me corason, laat je niet opn.. uh, borduren door die deviatie verzieker, úno beber para Bert, y nada mas! :)

Mucho besos,

Alberto.
"MAY YOUR BIG JIB DRAW"
Ruud (R.I.P.)

Re: Havencafé

Bericht door Ruud (R.I.P.) »

Ahoy,
Y para mi,Albert :?: :lol: Voy tomar unas Cubatas :!:
Gebruikersavatar
Albert
Berichten: 3183
Lid geworden op: 04 jan 2005 14:10
Locatie: Purmerend

Re: Havencafé

Bericht door Albert »

Ruud, voor jou alles wat je hartje begeert. :-D Uiteindelijk heb ik al vroeg geleerd, dat je een goeie kanenbraaiër altijd te vriend moet houden. :wink:

Vr. gr. Albert :-D
"MAY YOUR BIG JIB DRAW"
Gebruikersavatar
Cor Leliard
Berichten: 3418
Lid geworden op: 20 sep 2004 17:57
Locatie: Breda

Re: Havencafé

Bericht door Cor Leliard »

Hoi Maria,
Als ze toch aan het weggeven zijn geef mij dan maar eens een lekker koud bok biertje en een vieux,goed tegen de wormen.
Heeft cuisinier Ruud niets lekkers in de koeling gelegd??
Heb vanmorgen 2 hupkes op,dus laat de dolle honden maar komen.
Geef ons maar wat te drinken was vorige maand jarig vandaar.
gr uit Breda
Cor
Il parle Il a parle
Gebruikersavatar
Compass
Berichten: 3062
Lid geworden op: 22 jul 2004 11:11
Locatie: Groningen

Re: Havencafé

Bericht door Compass »

Maria, ik heb er eentje tegoed van Albér, da's die gozer met zijn regenboogtrui en die binnenband om zijn schouders die zo angstvallig aan de bar blijft STAAN. Die trui heeft Marianne voor hem gebreid maar Albér voelde zich genaaid
Geeft niks; niet lulle maar gewoon doorstoempen.

Aah proost. Mm,

Groeten,
Bert de Boer
Jos Komen (R.I.P)

Re: Havencafé

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Cor uit Breda komt net binnen met een grote doos Hubkes, dus laten we daar maar een Bolleke bij vatten. :-D
Alaaf!!!
Jos
Gebruikersavatar
Allen
Berichten: 4848
Lid geworden op: 26 feb 2010 12:24

Re: Havencafé

Bericht door Allen »

X
Grtn @Allen


Plaats reactie