Ambuggiebar

Een gezellig, leuk en informatief Scheepvaartforum
Mart Hoogedoorn
Berichten: 3818
Lid geworden op: 11 mei 2005 06:59
Locatie: Brasil

Re: Ambuggiebar

Bericht door Mart Hoogedoorn »

Foei Gerardus...Onze Maria was een zèèr gekwiekste zakenvrouw, met een hart van goud,waar sommigen zelfs konden poffen als haar vaste lijn klanten zijnde..Dollars wisselde ik eerder in een restaurant iets met ''ouro'' staat me bij en in de ''Love Storry'' kreeg je ook een goede koers later. :roll:
Tja in mexico is me het ook weleens overkomen dat ik me verkeek en dacht een lekkere meid aan mijn tafeltje te hebben die ook nog onder tafel dook om het staande werk te soppen, maar bij nader graaiwerk van mijn zijds tòch wel wat zwaar geschapen bleek te zijn :lol: Dat kwam op een hoop gekrijs te staan ,maar de run van mij en de elec naar een taxi was geslaagd,dus heelhuids ontsnapt uit dat verderflijke oord. :roll:
''Recht zo ie gaat''Mart.....Een beetje zigzaggen mag ook

louis holleman

Re: Ambuggiebar

Bericht door louis holleman »

Jahaa, dat wilde in Brasil ook wel eens op een fikse rel uitdraaien. Jan de Hollander v.s. een brazze verbouwde vent. Aiaiaiai!
Maar Maria, i.d.d. soms beter dan de lokale bank. Ik zei het al: vul 's ff bij! Nou we toch op dat bankie zitten...
(Ik word melancholiek, in 1980 viel ik nog een keertje op een amsterdams moppie van 17, en ikke 32. Bedtime, Louis!)
Jos Komen (R.I.P)

Re: Ambuggiebar

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Jahaa, dat wilde in Brasil ook wel eens op een fikse rel uitdraaien
Dat kwam overal wel eens voor. :)
kobbe16-800.jpg
kobbe16-800.jpg (106.5 KiB) 1829 keer bekeken
Gebruikersavatar
jdbvos
Berichten: 10557
Lid geworden op: 22 apr 2006 16:17
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Ambuggiebar

Bericht door jdbvos »

Ik heb ff een mooi nieuw bordje voor aan de wand, Maria...
Ik denk dat men het hier er wel mee eens al zijn.
Drank is altijd al een probleem geweest.....tenminste: in het glas van een ander !
Bijlagen
11036167_730532427064076_760812154419625538_n.jpg
11036167_730532427064076_760812154419625538_n.jpg (62.22 KiB) 2102 keer bekeken
Oost, west...ook best
Gebruikersavatar
Harry G. Hogeboom
Berichten: 14379
Lid geworden op: 22 jul 2004 02:07
Locatie: Canada

Re: Ambuggiebar

Bericht door Harry G. Hogeboom »

Ik heb net een doossie Tuborg gewonnen van Drentenier, dus nemen jullie allemaal maar een kouwe klets van me.
MVG HGH.
"Don't sweat the small stuff"
louis holleman

Re: Ambuggiebar

Bericht door louis holleman »

Tja, er is ook geen bierquotum.... Nu schijnt het melkquotum weer een probleem te gaan geven hier in Olanda.
Houdt het dan nooit op?
Ik betaal wel bij Harry, voor een vinho :lol:
Straks, wel te verstaan, want ik ga nu eerst ff naar mijn modelclub avondje, waar we in 1:87 bouwen (geen bootjes, helaas).
En dat melkquotum? Ik hoor vanavond dat het per 1 maart of zo afgeschaft zou worden en de boeren zouden per 1 maart duidelijkheid hebben. Zijn ze effe vergeten dat er nog verkiezingen zijn, dus dat moet nou ff wachten. Ze zijn veel te druk bezig elkaar af te schieten voor 18 maart.
Mart Hoogedoorn
Berichten: 3818
Lid geworden op: 11 mei 2005 06:59
Locatie: Brasil

Re: Ambuggiebar

Bericht door Mart Hoogedoorn »

Pagina 666 zie ik van dit bar gebeuren...een huiveringwekkend nummer voor velen.Het nummer van de anticrist brr
las ergens op E.J.Bron vertalingen, dat OBAMA of PAPPA FRANCISCO het konden zijn.'T geet als het geet' zeg ik maar,eerst nog maar een presidentje halen in de hypermercado.Proost al vast.
''Recht zo ie gaat''Mart.....Een beetje zigzaggen mag ook
Gebruikersavatar
hrobbers
Berichten: 557
Lid geworden op: 26 sep 2006 20:17
Locatie: de Meern

Re: Ambuggiebar

Bericht door hrobbers »

Ik heb net een brief gehad van mijn Chinese vriend, ik zal hem even voorlezen;

朣楢琴执执 瑩浻牡楧硰执执獧浻牡楧敬瑦 瀰絸朣杢执獧扻捡杫潲湵 潣潬昣昸昸慢正 牧畯摮椭 慭敧敷止瑩札慲楤湥楬敮牡氬晥⁴潴敬 瑦戠瑯潴牦浯潴 捥捥捥戻捡杫潲湵浩条眭 扥楫楬敮牡 札慲楤湥潴昣昸昸攣散散戻捡杫潲 湵浩条洭穯氭湩慥牧 摡敩瑮琨灯捥捥捥 慢正牧畯摮椭慭敧 獭氭湩慥牧摡敩瑮琨灯 捥捥捥慢正牧畯摮椭慭敧楬敮牡 札散散汩整 牰杯摩慭敧牔湡晳牯楍牣 獯景牧摡敩瑮猨慴 瑲潃潬卲牴昣昸昸摮潃潬卲牴攣散散 潢摲牥 硰猠汯摩搻獩汰祡戺潬正潭潢 摲牥爭摡畩 瀲漭戭牯敤慲楤獵硰敷止瑩戭牯敤慲楤獵 硰戻牯敤慲楤獵硰执獧搴摻獩汰祡戺潬 正瀻 獯瑩潩敲 慬楴敶执獧搴筮楤灳慬湩楬敮戭潬 正漻敶晲潬朣楢琴执 执瑩浻牡楧硰执执獧 浻 牡楧敬瑦瀰絸朣杢执獧扻捡杫潲湵潣潬昣 昸昸慢正牧畯 摮椭慭敧敷止瑩札慲楤湥楬敮 牡氬晥 ⁴潴敬瑦戠瑯潴牦浯潴捥捥捥戻捡杫 潲猠汯摩搻獩汰祡 戺潬正潭潢摲牥爭摡畩 瀲漭戭牯敤慲 楤獵硰敷止瑩戭牯敤慲楤獵 硰戻牯敤慲楤獵硰执獧搴摻 獩汰祡戺潬正瀻 獯瑩潩敲慬楴敶执獧 搴筮楤灳慬湩楬敮戭潬 朣楢琴执执 瑩浻牡楧硰执执獧浻牡楧敬瑦 瀰絸朣杢执獧扻捡杫潲湵 潣潬昣昸昸慢正 牧畯摮椭 慭敧敷止瑩札慲楤湥楬敮牡氬晥⁴潴敬 瑦戠瑯潴牦浯潴 捥捥捥戻捡杫潲湵浩条眭 扥楫楬敮牡 札慲楤湥潴昣昸昸攣散散戻捡杫潲 湵浩条洭穯氭湩慥牧 摡敩瑮琨灯捥捥捥 慢正牧畯摮椭慭敧 獭氭湩慥牧摡敩瑮琨灯 捥捥捥慢正牧畯摮椭慭敧楬敮牡 札散散汩整 牰杯摩慭敧牔湡晳牯楍牣 獯景牧摡敩瑮猨慴 瑲潃潬卲牴昣昸昸摮潃潬卲牴攣散散 潢摲牥 硰猠汯摩搻獩汰祡戺潬正潭潢 摲牥爭摡畩 瀲漭戭牯敤慲楤獵硰敷止瑩戭牯敤慲楤獵 硰戻牯敤慲楤獵硰执

Vooral het gedeelte waar hij zegt '汦睯攺', moest ik bijna om huilen :shock:


Maria, geef het barretje wat van mij om van de schok te bekomen
Mart Hoogedoorn
Berichten: 3818
Lid geworden op: 11 mei 2005 06:59
Locatie: Brasil

Re: Ambuggiebar

Bericht door Mart Hoogedoorn »

Ik wil hem wel even vertalen voor je Brob,waarhet op neerkomt is dat hij volgende week met een topsidetaxi naar je toekomt en via zijn looksee bigone wel naar beneden kijkt of hij al in de buurt komt :lol:
''Recht zo ie gaat''Mart.....Een beetje zigzaggen mag ook
Gebruikersavatar
hrobbers
Berichten: 557
Lid geworden op: 26 sep 2006 20:17
Locatie: de Meern

Re: Ambuggiebar

Bericht door hrobbers »

Nee hoor was het menu van zijn Chinese ballen tent, wat hij vertelde was dat de rijst 0,10 euro duurder wordt, en de dame er niet meer bij hoorde om gratis mijn voeten te masseren tot mijn kruin, nu doet ze het maar tot mijn wenk brouwen.
Het zijn harde tijden tegenwoordig, Maria rondje van mij nog, de laatste en ik ga me kooi op zoeken.
Mijn dag is toch al kapot.

:roll:


Plaats reactie