Het vervoer met de pendelbussen tussen Rijnhaven en de Kop van Katendrecht was goed geregeld.
Het was zondag wel stukken drukker dan op zaterdag en op zondag werden diverse doorgangen plotseling gesloten, zodat het ineens een probleem was om van de brug naar de Sky Room te gaan. Rode linten werden dus veelvoudig veronachtzaamd, want je moest toch ergens door.
De lounges zijn erg goed gerestaureerd, hoewel ik sommige commentaren heb gehoord over het tapijt in de Smoking Room.
In de Smoking Room is het plafondpaneeltje, waar jarenlang (van 1959 tot minstens 2004) dat kroonsteentje uithing, weer compleet met gaatje op de originele plaats teruggezet. Achter de schermen is veel nieuw spul geplaatst. De hutten, waarvan er twee open waren, zien er goed uit. Uiteraard wat groter gemaakt dan in 1959. In de hal op Main deck, bij de vroegere Chief Steward en Purser's Offices miste ik een bankje en het kunstwerk dat daar vroeger gestaan heeft.
Alle hutten op Main deck voor zijn er uit gesloopt. In het midden is een tenstoonstellingsruimte en op de plaats van de buitenhutten zijn allemaal kleine vergaderzaaltjes gemaakt.
Het zwembad op D deck is nog steeds een grote puinhoop (was zaterdag toegankelijk en zondag afgesloten met rood lint).
De Club Room en het Lido restaurant zijn nog niet klaar.
Helaas zijn alle bemanningsverblijven er uit gesloopt. Alleen op het Bridge deck zijn een paar officiershutten teruggezet, o.a. van de scheepspolitie, 3e officier, radio officier, loodsenhut en de kapiteinshut. Achter de kaartenkamer aan bakboord is een tentoonstellingsruimte gemaakt, waar ook wat oude radioapparatuur staat opgesteld.
Al met al kon je toch wel goed zien waar al dat geld in is geïnvesteerd

Ik heb ondertussen twee foto-albums on-line geplaatst die via mijn website zijn te bekijken.