S-grachten
Zeker Jos,dit is wat anders dan de vol auto schepen en dit was nog een vreemde eend in de bijt ook nog was voorheen de m/s saliba voor pakistan wel geheel spliethoffbouw maar voor de pakis.
als je op ander s-types had gevaren en je kwam op dit schip zag je de verschillen wel,was moeilijker op te werken dan de andere schepen.
als je op ander s-types had gevaren en je kwam op dit schip zag je de verschillen wel,was moeilijker op te werken dan de andere schepen.
S-Grachten
Kabeljauw van harte en dat je maar een goed zeeman mag worden.
Hg Aad.
Hg Aad.
kijk alleen maar naar de boeg jos.
winch opsteling op de bak.
geuzen mastje op de preekstoel.
grote-kleinere ramen.
enz enz.
het zijn kleine dingen maar de boeg springt er wel uit.
maar voor iemand die de schepen niet kent zegt toch alleen maar bruine drollen of niet dan?
je moet goed kijken maar er zijn er nog al wat.
winch opsteling op de bak.
geuzen mastje op de preekstoel.
grote-kleinere ramen.
enz enz.
het zijn kleine dingen maar de boeg springt er wel uit.
maar voor iemand die de schepen niet kent zegt toch alleen maar bruine drollen of niet dan?
je moet goed kijken maar er zijn er nog al wat.
Hallo Ronny,
Van die kleine toiletpotjes.
En de wasbakken die te laag zitten.
DAT soort dingen ken ik wel van in Japan gebouwde schepen.
Maar als ik heel goed kijk zie ik inderdaad dat de ramen van de Schippersgracht iets kleiner zijn.
Maar is er ook verschil in de praktijk? Ik bedoel dus: de een roest sneller, de ander trilt meer enz.
Of om het positief te stellen: de een is bijna roestvrij en op de ander merk je bijna niet dat je vaart.
All the best
Jos
Van die kleine toiletpotjes.
En de wasbakken die te laag zitten.
DAT soort dingen ken ik wel van in Japan gebouwde schepen.
Maar als ik heel goed kijk zie ik inderdaad dat de ramen van de Schippersgracht iets kleiner zijn.
Maar is er ook verschil in de praktijk? Ik bedoel dus: de een roest sneller, de ander trilt meer enz.
Of om het positief te stellen: de een is bijna roestvrij en op de ander merk je bijna niet dat je vaart.
All the best
Jos
Jos de ramen van de schippers zijn groter dan van de stadion.
het achterschip[ van de polen zij asymetries,en ze trillen minder in balast dan de jap.
veder is de snelheid een klein verschil van 0,5/1 mijl in voordeel van de pool.
acc op de pool is beter afgewerkt en mooier.
dus de polen springen er beter uit dan de japen.
het achterschip[ van de polen zij asymetries,en ze trillen minder in balast dan de jap.
veder is de snelheid een klein verschil van 0,5/1 mijl in voordeel van de pool.
acc op de pool is beter afgewerkt en mooier.
dus de polen springen er beter uit dan de japen.