DE MASSEL!!!

Een gezellig, leuk en informatief Scheepvaartforum
Gebruikersavatar
Harry G. Hogeboom
Berichten: 14439
Lid geworden op: 22 jul 2004 02:07
Locatie: Canada

Pikheethok

Bericht door Harry G. Hogeboom »

Hallo Ronny,

Ik loop een beetje "achter de feiten an" en sluit me "gemiddeld" bij alle voorgaande sprekers aan. Het zijn juist "de zeelui van diverse pluimage" die dit forum maken wat het is, ik meen dat Erik iets over de "top 10 van Kombuis" had en dat ziet ie goed volgens mij. Mocht ik onbewust er aan hebben bijgedragen om je bloeddruk wat omhoog te krikken :oops: :oops: dan was dat zeker niet "doelbewust", ik speel al jaaaren op de bal en NIET op de man en geniet van een beetje "ouwehoeren in het pikheethok"

Aan de andere kant moet je ook niet op "je badslippertjes" an dek komen, allicht trapt er dan iemand op je tenen :lol:

Recht zo tie gaat. :lol:
MVG HGH.
"Don't sweat the small stuff"

19john57

Bericht door 19john57 »

He Ron, kop he,
Je mot zo maar denken,
Ze kunnen beter over me fiets lullen dan anders om he.
Ik zeg niet veel hier ,maar lees wel veel, en jij hoort erbij man.
Dus gewoon door zwemmen Ron.
:)
Gr Johan Mik
mist

Bericht door mist »

ik zou het ook erg jammer vinden als je werkelijk vertrekt.

heb je soms ook je foto site go go gracht stop gezet dat vind ik erg jammer. We kunnen je echt niet missen man laat de klootzakken maar lullen en vertel me alstublieft waar ik je foto s kan vinden.

groet mist,
mist

Bericht door mist »

Beste kombuizers ik denk dat we een onderwerp moeten opstarten als Ronny come back of zoiets wat denken jullie :?: :?:

groet mist,
mist

Bericht door mist »

Beste kombuizers ik denk dat we een onderwerp moeten opstarten als Ronny come back of zoiets wat denken jullie :?: :?:

groet mist,
Mart Hoogedoorn
Berichten: 3818
Lid geworden op: 11 mei 2005 06:59
Locatie: Brasil

Bericht door Mart Hoogedoorn »

He Mist..zo kom je wel aan je vierde bandje


(DIT IS EEN GIJNTJE!!)
''Recht zo ie gaat''Mart.....Een beetje zigzaggen mag ook
mist

Bericht door mist »

Misschien bedoeld ronny dit soort opmerkingen wel.

Groet mist,
ronny

Bericht door ronny »

HOI MIST,INDRDAAD IS MIJN SITE OPGEDOEKT ONBEWUST EN/OF BEWUST.
Er zal wel weer wat anders komen maar dit verlof niet meer
Gebruikersavatar
Leo Bokkum
Berichten: 508
Lid geworden op: 15 dec 2006 05:30
Locatie: Oost Drenthe

Bericht door Leo Bokkum »

Hoi Ronny,

voor mij vertegenwoordig je het soort varen wat ik zelf meegemaakt heb.
Oftewel "bloedsnel lossen, laden en oprotten" in een 24uurs economie.
Een haven betekende voor mij niks anders dan weinig slaap en heel veel werk.
De mooie tijden dat je in een haven 2 weken achter de gebronsde kont van een Rosita kon liggen ken ik alleen uit de verhalen van m'n ouwe heer, en een hollandse bemanning van vaklui is ook een onbekend fenomeen voor mij. :cry:

Ik lees de verhalen van vroeger heel graag, maar nog liever blijf ik op de hoogte hoe het er tegenwoordig aan toe gaat op de vaart.
Van mij mag je dan ook gewoon alles blijven schrijven. :wink:


Mvg, Leo.
Pas geen oplossingen toe voordat je weet wat het probleem is
Jan Snijders

Bericht door Jan Snijders »

Hè LEERMEESTER Benninga,

Wat krijgen wij nu, je bent gepokt en gemazzeld en door jouw lessen fris ik de oude kennis weer op, die ik in het verre verleden heb opgedaan. Alsmede de nieuwe onderwerpen zijn voor mij zeer leerzaam.
Gezien de vele reacties, die op de "MAZZEL" zijn binnengekomen, blijkt wel hoe een ieder van jouw bijdragen geniet. Naar mijn idee moet je gewoon doorgaan met datgene waar je goed in bent en dat is de oude manier van bijdragen, zonder enige beperkingen.
Ronny laat ons blijvend genieten.

moi,
Jan Snijders


Plaats reactie