Ketel aan boord van de Traveller (part 2)

Een gezellig, leuk en informatief Scheepvaartforum
Wullum

Bericht door Wullum »

Hmm, ik heb nergens last van gehad. Zit er dan ook niet dagelijks achter. Alleen 'faciliteiten' dioet het niet. Inloggen gaat direct.

Een wondere wereld voor mij uberhaupt. Het laatste onderhoud was ook alweer van 2003. Misschien ligt het daar aan.

Groets,

Willem

ketelbinkje

Bericht door ketelbinkje »

aaaa
ketelbinkje

Bericht door ketelbinkje »

aaaa
ketelbinkje

Bericht door ketelbinkje »

aaaa
Gebruikersavatar
stuurcadeautje
Berichten: 489
Lid geworden op: 08 mar 2005 18:11
Locatie: Hengstdijk

Bericht door stuurcadeautje »

Hey ketel
Als je in albany bent rol je van de gangway af en daarna laat je je doorrollen tot aan de stad en vervolgens zoek je de locale sportsbar op. doe houten klompen aan en je bent helemaal de man. Wij zijn daar ik durf het bijna niet te zeggen al eens in ketelpak met pot op onze kop naar binnen gerold. Zonder enig comentaar van de barvrouw. Daar aan de muur hingen een aantal paren klompen, nou ja dus toen draaide het dus uit op een klompendans. Maar is al even geleden, dus weet niet of de klompen er nog hangen.
Vervolgens Charleston. dit leuke stadje is zeker de moeite. afhankelijk van waar je ligt is het soms even taxien. maar het barst er van de barren disco's en clubs.

gr en een fijne tijd toegewenst op de Travveler

niels
als god had gewild dat vrouwen gingen varen, dan had hij de zee wel roze gekleurd
ketelbinkje

Bericht door ketelbinkje »

Hallo Niels,

Bedankt voor de tip ;) hopen dat er tijd is om de wal op te gaan. Ik val wat dat betreft altijd met mn neus in de boter dus dat zal wel goed komen.

groetjes John
ketelbinkje

Bericht door ketelbinkje »

aaaa
Gebruikersavatar
Arie Hazebroek
Berichten: 2097
Lid geworden op: 03 jul 2005 11:14

Bericht door Arie Hazebroek »

Ook van mij een goede reis gewenst.
Hoe laat ben je op Schiphol ??
Tussen 13.00 en 15.00 zijn Bram en ik daar ook om een welbekende Kombuizer te ontmoeten.
Gr. Arie.
Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Ketel, een hele goede reis toegewenst en uiteraard zitten we met spanning op je reisverhalen te wachten. :-D
All the best
Jos
Gebruikersavatar
jeroen
Berichten: 1147
Lid geworden op: 22 sep 2004 12:49
Locatie: Hellevoetsluis

Bericht door jeroen »

ha Ketel,

Een goede reis,

Ik lees de verhalen wel als ik weer thuis ben
Groeten Jeroen


Plaats reactie