Op Vakantie

Een gezellig, leuk en informatief Scheepvaartforum
Plaats reactie
gabriel

Op Vakantie

Bericht door gabriel »

Ik ben weg tot 14-08-2007 :!:

Gebruikersavatar
proet
Berichten: 1873
Lid geworden op: 26 sep 2006 19:20
Locatie: Ruurlo
Contacteer:

Bericht door proet »

Gabriel een goeie vakantie, maar volgens mij is de rest van kombuis praat al heel lang op vakantie. Want het is overal zo rustig (zucht)


Proet
Weet u iets over of van de sleepboten van Bureau Wijsmuller ? Neem dan eens contact op met info@bureau-wijsmuller.nl
Joke

Bericht door Joke »

Het is niet alleen op Kombuispraat rustig hoor! Hier in de buurt is het ook uitgestorven. Alles zit hermetisch afgesloten bij veel buurtgenoten, weinig kinderstemmetjes... Zelfs hier in huis is het stil! Manlief zit in Afrika, de oudste is logeren en de jongste.. hangt uitgeteld voor de tv. :roll:
Gebruikersavatar
DennisV
Berichten: 604
Lid geworden op: 29 mei 2006 15:07

Bericht door DennisV »

Sta ik bij de DEKA markt in IJmuiden, krijg ik vriendelijk excuus van de cassiere: "sorry, er zijn maar 2 kassa's open, ONZE VAKANTIE KRACHTEN ZIJN OP VAKANTIE"

Waar gaat het heen met dit land.......... als zelfs de VAKANTIE krachten al op vakantie zijn.... :roll:
Bram

Bericht door Bram »

:-D Hoi Denniis

Ja waar gaat het Heen?Ik neem aan naar de zon :lol: :cry: ,maar die schijnt nu hier te komen :-D :-D :-D
Dan hebben we vacantie om op krachten te komen,na al die regen :roll:

Groets BRam :-D
Gebruikersavatar
Stavenuiter
Berichten: 1919
Lid geworden op: 22 jul 2004 15:00
Locatie: Enkhuizen

Bericht door Stavenuiter »

Het werd ook tijd Bram.

Groet Nico.
Bram

Bericht door Bram »

:-D

Voor alle vacantie gangers en andere kunst liefhebbers met een beetje artistiek gevoel,ik hoop dat jullie deze krijt kunstenaar ergens tegen komt in Europa,prachtig zoals hij de illusie van werkelijkheid in 3d weet te krijten.


www.crazycracker.nl/Straattekeningen.htm

Groets Bram :-D


Plaats reactie