SMN

Een gezellig, leuk en informatief Scheepvaartforum
Gebruikersavatar
P.J.Schellingerhout
Berichten: 446
Lid geworden op: 20 okt 2008 15:09

Re: SMN

Bericht door P.J.Schellingerhout »

Hallo Bertus
Ik heb idd wat later op de Karimun gezeten dan jij.
Ik ben aan boord gekomen na de aanvaring met die tanker.
Zijn de kustreis naar Hamburg gegaan voor de complete reparatie, waar het gedeelte dat beschadigt was, klaar stond om er in gezet te worden en daarna een New Zeeland reis via alle stille zuidzee eilanden. Tahiti-Samoa-PagoPago enz enz, hele leuke reis geweest :lol: :lol:
Volgens mij heb ik een aantal pag terug nog een foto geplaatst van de messroom en het barretje van de Karimun waar ik zelf vanuit de bar kijk. Moet voor jou ook te herkennen zijn :lol: :P
Met vriendelijke groet Co
Ik zet die foto er nog wel even bij.
Bijlagen
Karimata 1961.jpg
Karimata 1961.jpg (219.78 KiB) 2705 keer bekeken

Bertus.
Berichten: 8521
Lid geworden op: 17 nov 2009 18:45

Re: SMN

Bericht door Bertus. »

.
Gebruikersavatar
lp
Berichten: 2965
Lid geworden op: 30 sep 2007 13:53
Contacteer:

Re: SMN

Bericht door lp »

:wink: Zomaar een foto genomen op de Neder Ebro. ((1967) We liggen hier voor de kant. :roll: Ik denk dat het in nanaimo (Vancouver Island) is.

Afbeelding
quo vadis
Bertus.
Berichten: 8521
Lid geworden op: 17 nov 2009 18:45

Re: SMN Mister Joks

Bericht door Bertus. »

.
Gebruikersavatar
P.J.Schellingerhout
Berichten: 446
Lid geworden op: 20 okt 2008 15:09

Re: SMN

Bericht door P.J.Schellingerhout »

Hallo Bertus
Nog geen foto's ontvangen
Groeten Co
Bertus.
Berichten: 8521
Lid geworden op: 17 nov 2009 18:45

Re: SMN

Bericht door Bertus. »

.
Bertus.
Berichten: 8521
Lid geworden op: 17 nov 2009 18:45

Re: SMN

Bericht door Bertus. »

.
Bertus.
Berichten: 8521
Lid geworden op: 17 nov 2009 18:45

Re: SMN

Bericht door Bertus. »

.
Mart Hoogedoorn
Berichten: 3818
Lid geworden op: 11 mei 2005 06:59
Locatie: Brasil

Re: SMN

Bericht door Mart Hoogedoorn »

Bertus....je deed het helemaal verkeerd....behandel een meisie als een dame en je heb er geen kind aan...enne voor niks gaat de zon op :mrgreen: Maar nu wat bereisder ,zul je dat wel door gekregen hebben :roll:

Enne ,dat jacht kwam of ging van of naar italie waar de koninklijke familie hun vacantie doorbracht en o.a ikke het voorzag van brandstof geleverd door de begeleidende mijnenveger HM Gemert, brave man onze prins Bernhard , zo van''hier zit de dop jongen...en niet morsen hè'' :lol:
''Recht zo ie gaat''Mart.....Een beetje zigzaggen mag ook
Gebruikersavatar
Joop
Berichten: 2636
Lid geworden op: 23 sep 2008 13:49
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

Re: SMN

Bericht door Joop »

:shock: Jongens, dat is allemaal ver voor mijn tijd en die van LP. Hutten met zes bedden! Die Tabinta was toch geen passagiersschip? Maar wel herkenbaar allemaal. Zoveel was er niet verandert.

:x Kaairatjes. In Glasgow werden we eens bij een disco voor de neus van een stelletje professionele dames weggekaapt door een stelletje leuke meiden en die mee naar boord genomen. Uren mee zitten kletsen in de hut over van alles en nog wat, drankjes erbij. De dames gingen vroeg in de ochtend van boord hun adres achterlatend. Volgende morgen met een taxi naar de aangegeven straat en huisnummer 61. We hebben ons rot gezocht maar dat huisnummer maar het zat er net niet tussen. Wij voelden ons er ook tussen maar dan genomen.

Dan waren de verhalen die ik hoorde over Nieuw-Zeeland spannender. Daar reisden de dames het schip achterna over de wal, honderden kilometers ver. :P


Plaats reactie