SMN

Een gezellig, leuk en informatief Scheepvaartforum
Bertus.
Berichten: 8521
Lid geworden op: 17 nov 2009 18:45

Re: SMN

Bericht door Bertus. »

.

erik barkhuis

vriend van Bolle de Bie

Bericht door erik barkhuis »

Hallo. Bertus,
Helaas ik kan je niet helpen, misschien anderen op de smn side?Ik heb zelf maar een reis met hem gevaren aug 67. voor 4-maanden,met te weinig herinneringen hieraan.
grerik
erik barkhuis

Re: SMN

Bericht door erik barkhuis »

Hallo alllen, we waren op zoek naar Korpershoek volgens mij is het die krullen bol, met daarachter als ik het goed heb een motorman uit de vetput. De foto is van denk ik begin '70 op de Karimun
grerik
p.s links staat B (Bertus?) Schuyffel, met dank aan Joks voor bemannings lijst
Bijlagen
CCI301109_00011.jpg
CCI301109_00011.jpg (111.12 KiB) 2538 keer bekeken
Gebruikersavatar
Joop
Berichten: 2636
Lid geworden op: 23 sep 2008 13:49
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

Re: SMN

Bericht door Joop »

:shock: Op die recente foto van jouw had ik je niet herkend Erik. Ik zie nog wel dat de brede lach bewaard is gebleven. Ongetwijfeld ook het geluid wat je daarbij maakte. Het komt vaker voor dat het voorkomen wel verandert maar de stem niet. Ben benieuwd, mochten we elkaar nog eens treffen met een biertje in de hand en hard moeten lachen om een mop. Dat zal dan wel Amsterdam worden want daar hebben we de meeste herinneringen aan. Werp jij je op als gids op onze volgende reunie? Volgens mij ken jij Amsterdam op je duimpje. :P :o Albert had ik ook een mailtje gestuurd. Hij heeft de foto inmiddels bekeken en het is de eerste die hij uit die tijd onder ogen krijgt. Zelf kan hij zich weinig meer herinneren over die 4 jaar en is erg gelukkig met zijn 3 kinderen en 3 kleinkinderen. Mocht hem wat te binnen schieten dan zal hij dat plaatsten. Voorlopig leest hij al een tijdje mee en beleeft er veel plezier aan. :P :shock: Op de laatste foto die je hebt geplaatst herken ik niemand maar met die krullebol zal je wel veel gelachen hebben. :-D :( Van de Karimun heb ik alleen een positie vermelding gevonden van de reis die jij op dat schip hebt gemaakt. :wink: Groeten Joks
Bijlagen
Karimun
Karimun
Karimun positie op 20-3-70.jpg (162.59 KiB) 2505 keer bekeken
erik barkhuis

Re: SMN

Bericht door erik barkhuis »

HOI Joop, ja moeten we doen en wat afspreken Bolle Jan lijkt je dat wat of Cafe Nol, er zijn nog andere kroegen hoor als je daar niet van houd Cafe de Dam in de Damstaat rechts aan het begin is een goede afspreek plek, om te beginnen, vlak bij de wallen,
Voor kooiman op de side POLLUX heb ik nog wat roeifoto'S van de Pollux-beren gezel geniet ze.
grerik
Bertus.
Berichten: 8521
Lid geworden op: 17 nov 2009 18:45

Re: SMN

Bericht door Bertus. »

.
Bertus.
Berichten: 8521
Lid geworden op: 17 nov 2009 18:45

Re: SMN

Bericht door Bertus. »

[
erik barkhuis

960 en 1961 van "Kapsalon Bertus

Bericht door erik barkhuis »

Bertus,
vanochtend net m'n haren laten knippen american soldier look, met gordon blond, je had wel bij mij langs kunnen komen. Voor 17.50 hadden we samen met Joop toch een paar goud gele rakkers kunnen pakken in de Damstraat.
greik
erik barkhuis

kapper

Bericht door erik barkhuis »

Bertus,
Hier je concurent aan het werk op de Nederwaal
Bart Schuyffel is de kapper.

wie dat zijn ,?? dementie noemen ze dat geloof ik.

grerik
Bijlagen
CCI301109_00008.jpg
CCI301109_00008.jpg (72.14 KiB) 2382 keer bekeken
erik barkhuis

feest

Bericht door erik barkhuis »

Het feest is nu echt begonnen, in mijn geheugen kwamen ze uit limburg of brabant, dus wij noordelingen hoeven ons niet te schamen.
Voor de klein kinderen, "dit deed opa maar af en toe hoor"

Hij die nooit gevaren heeft
Weet niet hoe een zeeman leeft
Bijlagen
CCI301109_00003.jpg
CCI301109_00003.jpg (118.95 KiB) 2377 keer bekeken


Plaats reactie