Haven van Huizen

Een gezellig, leuk en informatief Scheepvaartforum
Gebruikersavatar
lp
Berichten: 2965
Lid geworden op: 30 sep 2007 13:53
Contacteer:

Haven van Huizen

Bericht door lp »

Op de achtergrond de "Pelikaan" bevoorradingsschip van zandzuiger "Rijsbergen". Op de voorgrond een Ural motorfiets.
Afbeelding
quo vadis

Mart Hoogedoorn
Berichten: 3818
Lid geworden op: 11 mei 2005 06:59
Locatie: Brasil

Bericht door Mart Hoogedoorn »

Mooi motertje met zijspan dacht ik LP.tentje er bij ,en je bent klaar,als je geen verblijfplaats en beroep hebt,en voor alle leeftijden
''Recht zo ie gaat''Mart.....Een beetje zigzaggen mag ook
Gebruikersavatar
lp
Berichten: 2965
Lid geworden op: 30 sep 2007 13:53
Contacteer:

Bericht door lp »

Mart Hoogedoorn schreef:Mooi motertje met zijspan dacht ik LP.tentje er bij ,en je bent klaar,als je geen verblijfplaats en beroep hebt,en voor alle leeftijden
:lol: Ja, dat is zeker waar! Ik heb er nog eentje als je het leuk vindt, staat hier voor de ark van Noach.
Afbeelding
quo vadis
royb

Bericht door royb »

Over die ark......... leuke foto van de binnenkomst in onze haven.


Afbeelding
(Foto: Teunis Versluis)

En dan heb ik er zelf ook 2 of drie van genomen in een pauze van mijn toenmalige werk.

Beter is om ook foto's van de nieuwe botterwerf te plaatsen. Echt handwerk. (houtverbindingen etc.)

Zal mij benieuwen wat onze haven aan het einde gaat brengen. Mooier wordt het iig wel.

Gr.

Royb
Gebruikersavatar
lp
Berichten: 2965
Lid geworden op: 30 sep 2007 13:53
Contacteer:

Bericht door lp »

royb schreef:Over die ark......... leuke foto van de binnenkomst in onze haven.


Afbeelding
(Foto: Teunis Versluis)

En dan heb ik er zelf ook 2 of drie van genomen in een pauze van mijn toenmalige werk.

Beter is om ook foto's van de nieuwe botterwerf te plaatsen. Echt handwerk. (houtverbindingen etc.)

Zal mij benieuwen wat onze haven aan het einde gaat brengen. Mooier wordt het iig wel.

Gr.

Royb
:wink: Ja Roy het zal een lange adem nodig hebben. Voorlopig is er nog geen botter op te zien. Heb wel een plaatje van de twee Huizer botters.
Afbeelding
quo vadis
Mart Hoogedoorn
Berichten: 3818
Lid geworden op: 11 mei 2005 06:59
Locatie: Brasil

Bericht door Mart Hoogedoorn »

Mooie plaatjes...vertel wat meer over de ark...waar hij gebouwd is en waarvoor nu gebruikt, lijkt me interresant.groets.Mart
''Recht zo ie gaat''Mart.....Een beetje zigzaggen mag ook
royb

Bericht door royb »

Mooie foto van de HZ 108 (Janus Kok) en HZ 45.
Tot een paar jaar geleden hing er voor het restaurant (haven van huizen) ook een mooie tekening van de HZ 108. Gemaakt door een oud collega van me. Heb ik nog me trouwfoto's bij gemaakt. Net als op de HZ 108.

Inmiddels ook vaak met beide gevaren. Schitterend. Vooral met wat wilder weer. Tsja en zo zou je bijna vergeten dat er nog een haven is waar ook best leuke oude bootjes liggen. De aanloop haven. En daar is eind deze maand een brugfeest bij de zeilschool. Ga ook daar even langs.

Mart, hier alle info over de ark.
http://www.arkvannoach.com/language/nl/

Schitterende ervaring, vooral voor de kinderen. Ook geweest met onze kleine meid. hahahahaha, ging ze daarna met school nog eens.
Gebruikersavatar
lp
Berichten: 2965
Lid geworden op: 30 sep 2007 13:53
Contacteer:

Bericht door lp »

:wink: Er zouden in de haven inderdaad meer van dit soort activiteiten en bezienswaardigheden moeten komen. Ik had op de KNRM topic foto's gezet van het nieuwe KNRM station, maar die zijn verdwenen. Misschien houden ze nu beter.
Afbeelding
quo vadis
Gebruikersavatar
lp
Berichten: 2965
Lid geworden op: 30 sep 2007 13:53
Contacteer:

Bericht door lp »

Dit is een kijkje in de botenloods onder het gebouw.
Afbeelding
quo vadis
Mart Hoogedoorn
Berichten: 3818
Lid geworden op: 11 mei 2005 06:59
Locatie: Brasil

Bericht door Mart Hoogedoorn »

Roy,be dankt voor de info...erg mooi , heb respect voor de man...laat hij de tweede zeer sterk en zeewaardig makem, kon nog weleens van pas komen. Groets
''Recht zo ie gaat''Mart.....Een beetje zigzaggen mag ook


Plaats reactie