Even voorstellen

Een gezellig, leuk en informatief Scheepvaartforum
Gebruikersavatar
Stavenuiter
Berichten: 1919
Lid geworden op: 22 jul 2004 15:00
Locatie: Enkhuizen

Bericht door Stavenuiter »

Hoi Alex.

Welkom aanboord, hoop dat je het naar het zin heb, en veel plezier aan het Forum mag beleven.

Groet Nico.

Gebruikersavatar
Henk van der Moolen
Berichten: 1214
Lid geworden op: 04 aug 2004 13:11
Locatie: Amsterdam

Bericht door Henk van der Moolen »

Welkom Alex veel plezier op deze site.
En een paar mooie verhalen over blubberen zijn van harte welkom.

vr gr Henk
Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Hallo Alex,
Van harte welkom op Kombuispraat, het forum waar een (ex) zeeman zich thuis voelt. :wink:
Waar zit je ergens in China?
All the best
Jos
Bram

Bericht door Bram »

:D Alex ook namens mij van harte welkom op onze club.

Groets Bram :D :)
Sijmpie

Bericht door Sijmpie »

hallo

jullie lullen maar over die cubalibre wat dacht jullie van die wodka cruz , caparinha's of als er doorgehaald moest worden de Brahma's of Antartica's met de volgende ochtend de bijbehorende gassen.
sijmpie
Bram

Bericht door Bram »

:D Ha die Sijmpie ,zeker miijn recept geprobeerd???? ,en na een week boven water,of was je geronseld voor het vreemdelingen legioen????en afgekeurd door platvoeten.
doorhalen,jammer kan er niet meer tegen,ik begin raar te lullen tegenwoordig als ik een ltr rum op heb,en me suikerspiegel is dan een beetje te hoog ,heb er geen last van met Whisky.
Groet Bram :)
Gebruikersavatar
Cor Leliard
Berichten: 3418
Lid geworden op: 20 sep 2004 17:57
Locatie: Breda

mag ik mij ff voorstellen

Bericht door Cor Leliard »

Mannen,

Wat dacht je van die BOLS genever die je in B.A. kon kopen
omgerekend voor twee gulden de fles.
De drank was blauwig(gaf niet wij werden ook blauw)het was net vliegtuig benzine ,maar na een paar stuks begon hij nog te smaken ook.
Maar je kreeg er een kop van als een brulboei.
Gr uit Breda Cor
Bram

Bericht door Bram »

:D Hoi Cor ,hier gooi je toch effe een deur open bij me,Bols en in een stenen kruikie in BA rasecht spiritisme werd er mee bedreven ik weet de prijzen niet meer maar het was bijna gelijk aan de duty free aan boord
ik zal wat van die vliegtuigbezine gebruikt hebben ,met Heinekens lager,uit die rare flessies,je weet dan gelijk waar de naam kopstootje vandaan komt,en je werd er blind van,werd er gezegd!maar dat werd je ook van overmatig gebruik van je rechterarm op zee.zijn er nog meer brildragers op latere leeftijd?????
Groets Bram :)
Harry Bernd (R.I.P.)

Even voorstellen

Bericht door Harry Bernd (R.I.P.) »

Na een tijdje Kombuispraat alleen maar gelezen te hebben,tot mijn genoegen, heb ik me toch maar laten registreren,het is zo moeilijk je mond te houden.
Ik ben Harry Zantinga, heb van 1960 tot en met 1967 gevaren op de christelijke kustvaart, heb vervolgens Hare Majesteits wapenrok gedragen, nou ja het was meer een broekpak,en ben vervolgens bij de Douane te Water terecht gekomen.
Daar ben ik begonnen als ambtenaar werd vervolgens een FTE en ben afgezwaaid als kostenpost.
Dat was het zo'n beetje
m.vr.gr. Harry
Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Hallo Harry,
Van harte welkom op Kombuispraat en we zijn blij dat je moeilijk je mond kan houden. :lol:
All the best
Jos


Plaats reactie