Even voorstellen

Een gezellig, leuk en informatief Scheepvaartforum
Bram

Bericht door Bram »

:D Ja Jossie dat wist ik ,maar tijd en cuba libres doen vergeten behalve Parlado en Farlare en ach ik ben in bed nooit zo`n prater geweest,was net als in de vetput alles moest goed doorgesmeerd worden,was geen smerig werk dat scheelde. 8) :roll: :wink:
Groets Bram :D

Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Hallo Henk,
Goed te zien dat wij (ex)zeevarenden niet de enige zijn die een hekel hebben aan drankmisbruik.
Dat bootje ziet er mooi uit van binnen, heb je ook een foto van de buitenkant?
All the best
Jos
Bram

Bericht door Bram »

:D hoi Bert ik dacht al ,waar is onze Iberische nette ateliers meisjes versierder,want als we op de taal toer gaan en vooral op de kusters in of naar de Midd.zee,maakten het toch niks meer uit of het nu Leixous ,Lissabon ,Gibraltar-la Linea}Barcelona was ,La Spezia ,Genua ,Pireus, Beiroet en Port Said of de westkust van Afrika,you lijkie fokkie fok,me sister like you{nooit gezien}you come !!!!very tsiep.!!!!!
en zo kunnen we nog even doorgaan,want ik zal nog wel een paar goede staphavens zijn vergeten,maar ongetwijfeld zal mijn kompas wel bijgesteld worden door Bert.
Groets Bram :)
Gebruikersavatar
Compass
Berichten: 3062
Lid geworden op: 22 jul 2004 11:11
Locatie: Groningen

Bericht door Compass »

Hallo Jos,

Lijkt het niet veel op het bootje van Albert waar we als Tunnelsingers zoveel inspiratie hebben opgez.... (herstel) opgedaan??

Groeten,
Bert de Boer
Gebruikersavatar
Compass
Berichten: 3062
Lid geworden op: 22 jul 2004 11:11
Locatie: Groningen

Bericht door Compass »

Hallo Bram,

Op mijn kompas kom je gegarandeerd goed terecht; Die grote "N" staat voor "Naaimeisjes" :)

Groeten,
Bert de Boer
Gerard

//

Bericht door Gerard »

Oooooo jes. Brammetje heeft vier kinderen en drie kleinkinderen. Maar hij bedoelde in Nederland, niet in Buenos Aires en Santos, want dan......raak je de tel kwijt :D :D :D
Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Hallo Bert,
Jij kijkt alleen maar naar de flessen en de glazen die op tafel staan. :)
Dat is inderdaad een overeenkomst.
Zou kunnen, maar ergens laat mijn geheugen me in de steek.
Komt natuurlijk door de concentratie, vlak voor een optreden. :wink:
En door Marjanne die me steeds vocaal begeleidde als ik weer even een try-out wou doen aan boord. :)
En er staat een nog bijna volle fles op tafel, dit moet wel een andere boot zijn.
All the best
Jos
Bram

Bericht door Bram »

:D Hoi Gerard net nog even op St Thomas geweest,weer een goed verhaal man,Ja als je links en recht wat verkering heb,en je komt er een paar keer {kl..r}dan loopt je toch het risico van bedelbrieffies voor een maand brief,en aangezien mijn vriedinnetjes altijd boos werden als ik me regenjas te voorschijn haalden,ME NO SICK YOU NOW!!!!!!!! en ik te verlegen was om met volle zon een regenjas aan te doen ,en wat nou niet bepaald bevorderend voor het gymnasties oefenen was,,ja daar lopen inderdaad nog wat spruiten {nu in de dertig en veertig jaar}uit het Bramzaad rond,
Groets Bram :)
Gebruikersavatar
Henk van der Moolen
Berichten: 1214
Lid geworden op: 04 aug 2004 13:11
Locatie: Amsterdam

Bericht door Henk van der Moolen »

Afbeelding

Hallo Jos en Bert.
Sorry voor de slechte kwaliteit van de scan.
Maar ik zit ook al in de 3de alco versnapering en dan heb ik er eerst 3 blinde genomen.Sinds ik kennis gemaakt heb met het begrip "blinde"
is mijn alco gebruik nog niet zo groot heb ik mijn vrouw verteld.
Deze boot hebben Wim en ik samen gehad van 1985 tot 2003.Door omstandigheden weg moeten doen.
Hier hebben we vele malen op IJsselmeer, wadden en noordzee gevaren.
Daarvoor nog een kleinere boot vanaf 1975.
We hadden altijd veel opstappers die mee wilden varen,
bijna allemaal ex- zeevarenden die waren er zat op de Hoogovens waar ik ook nog 32 jaar gewerkt heb.
Maar ook nog twee jonge knapen die later alle twee bij spliet zijn gaan varen.
Hebben we toch nog wat aan opleiding gedaan.
Je kan wel nagaan hoeveel sterke verhalen in dat kajuitje over tafel zijn gekomen.

vr gr Henk
Bram

Bericht door Bram »

:D Ook namens mij welkom Wim heb het bordje 25 jaar nog gehaald,en toen was het over bij HO,en zit alweer bijna 8 jaar thuis.
je bent al bekend op het kombuis dus dan weet je ook wie deze rare knakker is.
Groets en veel plezier Bram:D


Plaats reactie