900-STE GEREGISTREERDE GEBRUIKER

Een gezellig, leuk en informatief Scheepvaartforum
Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Willem, dat drink met mate, zuip met je maten heb ik verwijderd, maar jij bent zo snel...
Je bent ongetwijfeld een typische snelle Ajax-linksbuiten.
Jij zat ook bij Ajax en had de pech dat Pietje Keizer daar stond en toen ben je van ellende maar gaan varen.
All the best
jos

Gebruikersavatar
Willem Visser
Berichten: 767
Lid geworden op: 21 jul 2004 22:16
Locatie: Amsterdam

Bericht door Willem Visser »

Hoi Jos.

Ik was rechtsbuiten en Sjaak Swart heeft er voor gezorgd, dat ik nu met jou sta te kletsen.
Old sailors never died.

Gr Willem V.
Sparks Enzo

yellow sub

Bericht door Sparks Enzo »

Willem

Je hebt gelijk. Het was de Red Lion bar. Het was inderdaad op Kowloon side, want ik ben het met anderen eens dat Hongkong side een stuk minder gezellig was.

Maar ja, ik heb dan ook zoveel drankwinkeltjes gezien, dat je af en toe wat zaken door elkaar gaat halen.

tks

Johan
Willem Visser schreef:Hoi Sparks.

De verhalen gelezen en heb er van genoten.
Alleen het stukje met de Yellow Submarine, klopt volgens mij niet.
Het bewuste RIL-barretje heette geen Y.S. maar de Red Lion bar en Ned Kelly's jazz bar zat er vlak naast en beiden zaten in Kowloon en geen Hong Kong.
In de Yellow Submarine en de Bottums Up zaten de meer gerafineerde dames.
Hieronder een foto van het bekende RIL barretje "de Red Lion", links vooraan sta ik met het bruine jasje aan.

Afbeelding
Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

De Driehonderste gebruiker zit er aan te komen.
Persoonlijk vind ik het woord gebruiker niet zo geslaagd, maar zo heet dat nu eenmaal op dit forum en ik zal kijken of ik dit kan veranderen.

Nummer 200, Sparks Enzo met zijn prachtige site mag dan de milleniumvlag overdragen.
Want het is toch een mijlpaal.
All the best
Jos
Adrie

Bericht door Adrie »

Hoi Jos,
Gefeliciteerd met deze mijlpaal.Het is toch een teken dat ze het hier gezellig vinden.Eerst zijn ze een paar dagen gast wat te zien is wie er op het forum aan wezig zijn en dan melden zij zich als (gebruiker)
(forumlid) of hoe je het ook noemen wilt aan. Leuk toch?
Gr. A3
Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Joost Roeland is dus de Driehonderdste!
Gefeliciteerd!
Joost heeft als gast al een pikheetje hele mooie foto's op Kombuispraat gezet.
Proost Joost!!
Jos
Gebruikersavatar
Gerrit
Berichten: 3368
Lid geworden op: 21 jul 2004 23:23
Locatie: IJmuiden

Bericht door Gerrit »

Jos,

Mooi toch dat Kombuispraat zo in is, moet je toch een goed
gevoel geven :!:

We genieten elke dag, van de foto's en de verslagen op deze site.
Laten we hopen dat er nog meer bij komen :wink:
Groetjes Gerrit.
rinus

Bericht door rinus »

Zo dat zullen we zondag wel even vieren Komen??
gr.rinus
Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

We zitten dankzij Linda nu op 398, dus lid nummer 400 zal zich waarschijnlijk komende dagen aanmelden.
Gebruiker 400 zal dan hier even in het zonnetje gezet worden.
Hij of zij mag zelf een rugnummer naaien met het getal 400 erop en dit met ere mogen dragen.
Ik heb in het verleden consumptiebonnen gemaakt, maar ze werden in geen enkele keilewinkel geaccepteerd, dus dit is ook geen optie meer....
Hasta la Pasta
All the best
Jos
Leen B

200 ste geregistreerde gebruiker.

Bericht door Leen B »

Wat die comsumptie bonnen betreft daar weet Kees Bloemkool alles van Jos. :wink: Hij ging zwaar voor schut in die keilewinkel waar hij de hele avond had zitten tanken. :D Want toen hij s,nachts met jou bonnen[ die hij wel is waar van jou gejat had] wou afrekenen. Zei die keilewinkel kastelein dat die dingen niks waard waren. :o En omdat Kees zo als gewoonlijk krap bij kas zat kon hij de rest van de nacht in de cel doorbrengen. :!: Leen :lol: :lol:


Plaats reactie