Spliethoff

Een gezellig, leuk en informatief Scheepvaartforum
Jorgvandooren

Re: Voor de Spliethoff liefhebbers

Bericht door Jorgvandooren »

Hoi,

Het is idd warm in de MK en werkplaats. De generatoren draaien nu wel goed(tenminste, nog geen gekke dingen gemerkt) maar er waren voordat ik aan boord kwam wat problemen met het parallel draaien. Bleek dat de AVR niet goed ingesteld was ofzo maar dat heeft de HWTK mede dankzij de internet verbinding en Google weten te verhelpen.

Hoorde dat de hoofdmotoren van de eerste 2 D-schepen 2e hands zijn en dat daarom de turbo aan de andere kant zit.

Groeten Jorg

Mennojan

Re: Voor de Spliethoff liefhebbers

Bericht door Mennojan »

ronny schreef:Hoi Jorg.

Ik heb het niet zo zeer over internet,maar meer het mail gebeuren.
zoals je weet kan een ieder je mail lezen en is het aan hun fatzoen of ze dat ook niet doen
helaas is de fatzoen vaak ver te zoeken en wordt je mail gestuurd/ontvangen toch wel gelezen.
Daarom mailt mijn fam niet zo vaak naar me.
Je kan ook de tekst in een word bestand zetten met een van te voren afgesproken wachtwoord erop... bestandje bijvoegen als bijlagen en voila... Alhoewel het natuurlijk beter is dat ze er gewoon van af blijven... :x
ronny

Re: Voor de Spliethoff liefhebbers

Bericht door ronny »

iedereen kan bij dier computer,en het moet toch in je outbox dus kan iedereen het lezen want die is niet beveiligd.
Jorgvandooren

Re: Voor de Spliethoff liefhebbers

Bericht door Jorgvandooren »

Hey,

@ Mennojan en Ronny: Internet in je hut is natuurlijk het allerbeste :-D

Groeten Jorg

P.S. http://www.nerood.nl zal nog niet ge-update worden aangezien de webmaster op vakantie is.
Mennojan

Re: Voor de Spliethoff liefhebbers

Bericht door Mennojan »

ronny schreef:iedereen kan bij dier computer,en het moet toch in je outbox dus kan iedereen het lezen want die is niet beveiligd.
De tekst die je normaal in de mail zelf zet, zet je nu in een word bestand met een wachtwoord erop die je vervolgens toevoegt als bijlage. Ze zien de email nu wel, maar ze kunnen de bijlage niet openen zonder wachtwoord :wink:
Nono

Re: Voor de Spliethoff liefhebbers

Bericht door Nono »

@mennojan

Dat kan idd
Alleen degene die een mail naar het schip stuurt ka dat niet. Dat gaat via het mailprogramma van globewireless.
En volgens mij kan je daar geen bijlage bijdoen.
Dus inkomende mails kunnen nog steeds gelezen worden. :|
ronny

Re: Voor de Spliethoff liefhebbers

Bericht door ronny »

diamantgracht-1.jpg
diamantgracht-1.jpg (71.41 KiB) 3018 keer bekeken
Foto van WANG AIDONG gemaakt tijdens proefvaart.

Naar dit schip ga ik volgende week heen in China
het eerste leerschip de Diamantgracht.
Tabe en tot ziens.
Jancorjoh
Berichten: 791
Lid geworden op: 22 jul 2004 00:44
Locatie: Woerden

Re: Voor de Spliethoff liefhebbers

Bericht door Jancorjoh »

Ik zou niet in dat klaslokaal willen wonen met een flinke slingerlading(zinkconcentraat o.i.d)

Gr.John
ronny

Re: Voor de Spliethoff liefhebbers

Bericht door ronny »

Dat is niet het klalokaal dat is de brug voor hun,het klaslokaal zit op het hoofddek als ik het goed heb en hun hutten ook.
Maar misschien worden het zeelieden van een beetje slingeren.
hans_v_b

Re: Voor de Spliethoff liefhebbers

Bericht door hans_v_b »

mmm??

raar gezicht hoor dat studie hok.
Ronny succes ermee en een behouden vaart alvast.


Plaats reactie