Kombuispraatfoto 2010

Een gezellig, leuk en informatief Scheepvaartforum
Gebruikersavatar
willem den boer
Berichten: 213
Lid geworden op: 12 jul 2006 20:33
Locatie: Heerjansdam

Re: Kombuispraatfoto 2010

Bericht door willem den boer »

Bertus,allereerst de beste wensen in 2011.
Ik dacht wel dat het Jos Tielrooy was ik heb met Jos in 1962 op de Ank Winsemius gevaren.
Op die kappersfoto kan ik hem niet ontdekken. Ik heb z/n adres al eens van je gehad en ligt nu voor me.
Toen ben jij op bezoek geweest bij hem, de Ank Winsemius hangt bij hem aan de muur. En er staat ook een foto van jullie beiden bij hem thuis op het SMN topic.
Ik zal hem bellen. Gestemd heb ik vorige week al, naar nu blijkt ook nog de winnaar.
MVG, Willem.
Hang de wolken van
vandaag niet voor de
zon van morgen.

Frans de Lijster
Berichten: 1021
Lid geworden op: 02 feb 2007 14:33
Locatie: 's-Gravenzande

Re: Kombuispraatfoto 2010

Bericht door Frans de Lijster »

Gefeliciteerd Jan, een goed begin van het nieuwe jaar.

Frans
Luctor et Salutem
( Ik worstel en Groet u )
Jan.Rosmolen

Re: Kombuispraatfoto 2010

Bericht door Jan.Rosmolen »

Ahoy mannen,

Eerst voor iedereen de beste wensen voor 2011.
Zoals jullie misschien weten maak ik zelf geen foto's, ik verzamel ze alleen en probeer ze met iedereen te delen.
De foto's die dit jaar gewonnen hebben, heb ik gekregen van Kees Pronk Jr (ja de zoon van) om op het forum
te zetten.
Dus de zware last die ik een jaar met me mee moet dragen wil ik delen met mijn collega Kees (Thans medewerker op het SCC bij Smit)
Via deze weg wil ik dus iedereen bedanken voor het deelnemen en het stemmen.
Kees heeft beloofd dat er nog vele foto's zullen volgen.

Gr Jan
Fuel Supply

Re: Kombuispraatfoto 2010

Bericht door Fuel Supply »

Een gedeelde 4e plaats :( voor mijn door Jos aangedragen bijdrage, net naast het ereschavot :shock:
Voor Olympiche sporters het ergst denkbare, maar ik vind het prima, de winnende serie is uitermate fraai. Proficiat!

Wel denk ik dat er over een dag of 350 bij het inscheren van de Kombuispraatfoto 2011 er veel meer "dubbele" foto's onder 1 nummer worden geplaatst want dat blijkt hoog te scoren! :lol:

Groeten, Willem
Jos Komen (R.I.P)

Re: Kombuispraatfoto 2010

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Tip voor de deelnemers aan de Kombuispraatfoto 2011. :)
Een nieuwe map maken voor de foto's die dit jaar op Kombuispraat geplaatst worden en die je eventueel zou willen nomineren.
Als je in maart een mooie foto ziet waarvan je denkt: "Dat is een hele mooie" kun je die in december gegarandeerd niet meer terugvinden. :)
En niet vergeten de naam van de fotograaf en de datum ook in dat mappie te zetten. :)
All the best
Jos
Ruud (R.I.P.)

Re: Kombuispraatfoto 2010

Bericht door Ruud (R.I.P.) »

Jan.Rosmolen schreef:Ahoy mannen,

Eerst voor iedereen de beste wensen voor 2011.
Zoals jullie misschien weten maak ik zelf geen foto's, ik verzamel ze alleen en probeer ze met iedereen te delen.
De foto's die dit jaar gewonnen hebben, heb ik gekregen van Kees Pronk Jr (ja de zoon van)

Gr Jan
Ahoy Jan,
Kijk er was wel een prijs aan verbonden :!: ,dat jij de foto's Kees hier neerzet is prima, zelfs uitstekend :!: , maar die prijs moet worden uitgereikt,en dat wil ik het liefst dat jij dit doet :wink:,tenslotte heb jij ze ook geplaatst :!:
Dus gaarne even de adresgegevens per PB of email,waar dat naar toe moet,en wie het krijgt,maakt mij verder niet uit, maar een winnaar verdient een prijs,en die ligt nu gepakt en al klaar :!: :lol:
Verder succes met het plaatsen van die fraaie shots van Kees,hopelijk zitten er weer foto's bij voor de volgende verkiezing :idea:
Gebruikersavatar
leo-shof
Berichten: 2906
Lid geworden op: 23 dec 2006 21:05
Locatie: 0174

Re: Kombuispraatfoto 2010

Bericht door leo-shof »

[quote="Jan.Rosmolen"]
Eerst voor iedereen de beste wensen voor 2011.

dit ook namens mij


Zoals jullie misschien weten maak ik zelf geen foto's.

ja jan wij hebben daar een ventje voor (een oud gemeente ambtenaartje) :lol: :lol:
die doet dat graag voor ons.
een gezellig baasje dat wel

Gr LEO
Het slechtste wiel van de wagen kraakt het meest . :roll:

LEO
Gebruikersavatar
lp
Berichten: 2965
Lid geworden op: 30 sep 2007 13:53
Contacteer:

Re: Kombuispraatfoto 2010

Bericht door lp »

:wink: Hierbij wil ik de genomineerden van harte gelukwensen met de uitkomst van de Kombuispraatfoto 2010!
"Everybody is a winner baby"
quo vadis
Jos Komen (R.I.P)

Re: Kombuispraatfoto 2010

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Op speciaal verzoek weer even omhooggehaald. :)
Gebruikersavatar
Allen
Berichten: 4860
Lid geworden op: 26 feb 2010 12:24
Locatie: Tukkerlaand

Re: Kombuispraatfoto 2010

Bericht door Allen »

X
Grtn @Allen


Plaats reactie