Gestopt als beheerder

Een gezellig, leuk en informatief Scheepvaartforum
HansKleton

bedankt Jos

Bericht door HansKleton »

Hoi Jos
Ook ik kan niets anders zeggen bedankt
Je weet ik ben geen groot schrijver maar mijn vrouw en ik bekijken het forem dagenlijks
Dank zij jou ben ik toch weer in kontakt gekomen met een paar oude scheeps makkers
In het bijzonder met Jaap.K en Piet.T.V
Ik hoop dat er een goede op volger voor jou opstaat
Hij zal het niet makkelijk krijgen maar wens hem of haar alvast veel succes
Zo Joop groetjes aan je vrouw en nogmaals BEDANKT

Met vriendelijke groet van Hans en Rieke Kleton

Rose
Berichten: 334
Lid geworden op: 12 aug 2005 11:20
Locatie: Westzaan

Re: gestopt als beheerder

Bericht door Rose »

Omuh Komuh,
Ik hoop dat je nog lang gebruik zult maken van het forum !
Alles is al gezegd in de voorgaande reacties....
Havenmuts
Geniet !
Elke dag is er weer eentje !
Gebruikersavatar
Akwanaut
Berichten: 2292
Lid geworden op: 03 okt 2005 08:40
Locatie: Oud-Beijerland

Re: gestopt als beheerder

Bericht door Akwanaut »

Jos, de vele veren die gestoken zijn moeten ondertussen een pijnlijk achterwerk opgeleverd hebben.

De waardereing en het respect voor wat er in 10 jaar op de kaart gezet is op het kombuispraatforum, heb je, naar mijn idee, dik verdiend.

Ik begrijp dat de ongemakken, die het beheer van je creatie oplevert, dat je dat graag uit handen zou willen geven, terwijl je aangeeft, actief te willen blijven binnen je creatie.

Dat laatste zou wel eens als een rem kunnen werken om een nieuwe beheerder te vinden.
Groet Frank
Ruud (R.I.P.)

Re: gestopt als beheerder

Bericht door Ruud (R.I.P.) »

Ahoy Frank,
Ik denk dat je dit verkeerd leest,Jos blijft aan totdat er een nieuwe beheerder gevonden is,en is op de achtergrond[nu] nog actief,net als ik trouwens, maar zal zich terugtrekken als er een nieuwe beheerder gevonden is.
Wel zal hij,net als ik, zijn bijdragen aan het forum blijven geven,mocht het anders zijn dat zal Jos dit nog nader toelichten,maar dit is wat ik begreep de bedoeling.
Een nieuwe beheerder zal dus geheel alleenstaand het forum gaan beheren, samen met de moderators die hem dan assisteren.
Dat dit niet makkelijk zal zijn,om een geschikte beheerder te vinden, moge duidelijk zijn,hij/zij zal in ieder geval over een olifantshuid moeten beschikken :wink:
Gebruikersavatar
Akwanaut
Berichten: 2292
Lid geworden op: 03 okt 2005 08:40
Locatie: Oud-Beijerland

Re: gestopt als beheerder

Bericht door Akwanaut »

Ruud, bedankt voor je heldere uitleg.
Groet Frank
PietO

Re: gestopt als beheerder

Bericht door PietO »

Jos,

Ik ben dan wel niet zo'n actieve poster, maar zeker een zeer regelmatig lezer, en ook ik wil je bedanken voor al het werk dat je aan dit forum besteedt hebt.

Ik hoop dan ook dat Kombuispraat op dezelfde wijze voortgezet wordt want, zoals al eerder iemand heeft geschreven, het bevat een schat aan informatie.
Jos Komen (R.I.P)

Re: gestopt als beheerder

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Allemaal wederom bedankt voor de mooie reacties, ik wil na 10 jaar echt afstand nemen van Kombuispraat, maar wel als gewoon lid verder gaan.
Ik hoop dus dat er iemand met hart voor de zaak het op korte termijn van me wil overnemen.
All the best
Jos
rinus

Re: gestopt als beheerder

Bericht door rinus »

en wat gebeurt er als er zich niemand geroepen voelt Jos??
Jos Komen (R.I.P)

Re: gestopt als beheerder

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Dan gaat het verder zonder mij, Rinus.
Ik blijf gewoon als lid aanwezig zonder me met het beleid te bemoeien.
Frisse wind, jong bloed, met het oog op de toekomst. :)
All the best
Jos
Jos Komen (R.I.P)

Re: gestopt als beheerder

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Het beheer van Kombuispraat valt echt wel mee, hoor.
De eerste 6 jaar deed ik het naast mijn werk, maar op de zaak had ik af en toe tijd en gelegenheid om in te loggen.
Een tijdje terug was er iemand bezig om foto's van coasters te plaatsen, maar het vervelende was dat hij voor iedere coasterfoto een nieuw topic opende.
Ruud en ik zijn toen een paar uur bezig geweest om iedere keer die foto's te verplaatsen naar het daarvoor bestemde topic.
Daar was mijnheer het helemaal niet mee eens, hij vond dat ieder schip zijn eigen verhaal heeft, maar 200 nieuwe topics was toch wel teveel van het goede.
Nu kunnen we er lachend op terugzien, maar op dat moment zit je wel even te balen.
Dit soort dingen hoort er dus ook bij.
De sociale controle van Kombuispraat is ook prima, als iemand zich misdraagt en er zijn geen moderators aanwezig, dan wordt de snodaard wel even op de vingers getikt. :)
De beheerder en de moderators hoeven echt niet meer als Provoost-Geweldiger op te treden. :lol:
All the best
Jos


Plaats reactie