Varen in frankrijk.

Een gezellig, leuk en informatief Scheepvaartforum
v+d
Berichten: 7164
Lid geworden op: 20 jun 2011 19:56

Re: Varen in frankrijk.

Bericht door v+d »

Gerard ,
Vandaag even met het slepertje over het Hegermeer geweest , om het seizoen af te sluiten .
Niet zo warm als bij jullie , maar geweldig vaarweer . Volgend jaar weer naar frankrijk . Leuk , dat iemand van de verslagen geniet , bedankt.
DSC02419.jpg
DSC02419.jpg (378.1 KiB) 8185 keer bekeken

Gebruikersavatar
Harry G. Hogeboom
Berichten: 14380
Lid geworden op: 22 jul 2004 02:07
Locatie: Canada

Re: Varen in frankrijk.

Bericht door Harry G. Hogeboom »

Gerard en ik zijn vast niet de enige twee :mrgreen:
MVG HGH.
"Don't sweat the small stuff"
thedutch
Berichten: 53
Lid geworden op: 16 jan 2007 15:19
Locatie: 's-Gravenzande

Re: Varen in frankrijk.

Bericht door thedutch »

Op zeker ! :-D

Herman
Gebruikersavatar
b-bootsman
Berichten: 4995
Lid geworden op: 21 aug 2010 12:57

Re: Varen in frankrijk.

Bericht door b-bootsman »

Hallo V+D.

Ik heb van je reisverhalen genoten en vind het jammer dat het voor dit jaar is afgelopen kijk uit naar 2012 wat dat aangaat.Jullie gisteren op het Hegermeer wij gisteren met de hond in de bossen bij Beetsterzwaag mensen in zondagse kloffie en een loslopende golden retriever in de pubertijd nou dan weet je het wel :lol: Zal eerdaags weer een foto op het hondentopic plaatsen.
Groetjes Bob.V.
Hij die kan en niet kent
is een praktische vent
Hij die kent en niet kan
is een theoretische man.
Gebruikersavatar
dita
Berichten: 2239
Lid geworden op: 08 dec 2009 18:19
Locatie: Hamina
Contacteer:

Re: Varen in frankrijk.

Bericht door dita »

v+d,

Ook van deze kant van de wereld bedankt voor je mooie reisverhalen. Volgend jaar weer naar Frankrijk of heb je wat anders in de kijker?
grt.
Martin
Keep going
Martin


"Ver van huis en ongeschoren"

http://issuu.com/martinhendriks/docs
v+d
Berichten: 7164
Lid geworden op: 20 jun 2011 19:56

Re: Varen in frankrijk.

Bericht door v+d »

Martin ,
Het komt hier vandaag met bakken uit de lucht en het is nog aardig donker . Dus worden er plannen gemaakt om met de camper naar Portugal te gaan . Maar eerst wil ik hier nog even schaatsen , dus wat mij betreft mag de winter wel komen! In 2012 , als alles goed gaat , gaan we weer naar Frankrijk maar dan veertien dagen , fietsen en varen . In Finland , als er sneeuw ligt is het in ieder geval al snel mooi helder weer , hier is het echt geen vrolijk weer nu!

Jij had last van mollen ? Vandaag zat er , in een van onze rattenvallen , deze snuiter , die ook huishoudt onder de mollen . Ik heb hem maar weer terug gezet , dapper ding , na eerst van zich afbijten ging ie er als een speer vandoor .Hij vergiste zich bij de vijver , liep nog een stukje over het water!! en moest toen zwemmen wat hem goed afging.
Bijlagen
DSC00414.jpg
DSC00414.jpg (530.66 KiB) 8055 keer bekeken
Gebruikersavatar
dita
Berichten: 2239
Lid geworden op: 08 dec 2009 18:19
Locatie: Hamina
Contacteer:

Re: Varen in frankrijk.

Bericht door dita »

v+d,

Als ik het goed heb dan is dat een marter dus dezelfde die bij mij ook in het bos zit. Alleen de mijne was iets donkerder. maar verder hetzelfde.
Ja het zijn bloeddorstige beestjes en houden de mollen van de baan. Vanmorgen geen mollen in de vallen maar wel een gezien. dus bij dat gat maar een val gezet.
gr.
Martin
Keep going
Martin


"Ver van huis en ongeschoren"

http://issuu.com/martinhendriks/docs
Gebruikersavatar
Harry G. Hogeboom
Berichten: 14380
Lid geworden op: 22 jul 2004 02:07
Locatie: Canada

Re: Varen in frankrijk.

Bericht door Harry G. Hogeboom »

Laaat die beeeesssies toch graven en loooop'n :lol:
MVG HGH.
"Don't sweat the small stuff"
v+d
Berichten: 7164
Lid geworden op: 20 jun 2011 19:56

Re: Varen in frankrijk.

Bericht door v+d »

Harry ,
Om ons huis lopen alle soorten beestjes( Wij zijn waarschijnlijk de grootste :lol: ) los . De sperwer jat de duiven en de vos jat de parelhoenders en de kippen , de steenmarter molt mijn Jeep en sinds Joep er niet meer is , moet ik zelf op ratten jacht het is niet anders ! De mollen worden door mij alleen maar gemold als ze onder het huis dreigen te graven . Alles wat geen rat is en in de kooi komt gaat weer terug de natuur in ! De ratten trappen niet meer in de kooi , dus die worden geschoten het is niet anders :cry:
DSC01068.jpg
DSC01068.jpg (699.26 KiB) 8005 keer bekeken
Gebruikersavatar
Harry G. Hogeboom
Berichten: 14380
Lid geworden op: 22 jul 2004 02:07
Locatie: Canada

Re: Varen in frankrijk.

Bericht door Harry G. Hogeboom »

Sociale beessies die vaarruhkus :lol:
Wij zijn waarschijnlijk de grootste
Tjaa v+d daaaar zeggie zowat :lol: ......Toen ik vroeger in Calgary woonde en daar regelmatig de dierentuin bezocht......stond daar een " nep-kooi met tralies" met een rond gat er in waar je dan achter kon gaan staan en je kop in het gat houden voor een foto...........
Erboven stond een bordje met :

" Most dangerous animal in the world"

Ergens in een schoenendoossie ligt er nog zo'n foto van mij en zal me dus maar van verdere toelichting onthouden :lol:
MVG HGH.
"Don't sweat the small stuff"


Plaats reactie