Trends en ontwikkelingen in de scheepvaart

Een gezellig, leuk en informatief Scheepvaartforum
Avans

Trends en ontwikkelingen in de scheepvaart

Bericht door Avans »

Ahoy!

Mijn naam is Teun en ik studeer op Avans in Breda. Voor een project dat ik samen met twee medestudenten uitvoer moeten wij de ontwikkelingen onderzoeken van LED verlichting in de scheepvaart. Omdat hier op het internet bar weinig over te vinden is hoopte ik dat de leden van kombuispraat ons wellicht iets zouden kunnen vertellen betreffende dit onderwerp.

Wij hebben verschillende vragen opgesteld maar er zijn er drie waar we tot nu toe niet echt uitgekomen zijn. Wellicht kunnen jullie ons hierbij helpen!

De 3 vragen:

1) Wat zijn de trends en ontwikkelingen op politiek en juridisch niveau die relevant zijn voor de led verlichting binnen de scheepvaart sector?
2) Wat zijn de trends en ontwikkelingen op ecologisch niveau die relevant zijn voor led verlichting binnen de scheepsvaar?
3) Wat zijn de trends en ontwikkelingen op technologisch niveau die relevant zijn voor de led verlichting binnen de scheepsvaart sector

In het kort dus: alle ontwikkelingen binnen de scheepvaart die ook maar iets te maken hebben met LED verlichting.

Informatie mailen kan ook: tjbleman@avans.nl

Wij hopen dat de lezers van kombuispraat ons wijzer kunnen maken, alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,
Teun



Plaats reactie