Dienstmededeling

Een gezellig, leuk en informatief Scheepvaartforum
Jos Komen (R.I.P)

Dienstmededeling

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Vanaf vandaag ben ik weer (tijdelijk) beheerder van Kombuispraat.
De moderators Jos Linders en Ton Pekel houden nog steeds een oogje in het zeil.
Het verplaatsen van berichten, b.v. als een nieuw lid argeloos een nieuw topic opent is nog steeds niet erg gebruikersvriendelijk, dus dat heb ik steeds in eigen hand gehouden.

Sinds december ben ik al drie keer met spoed door een ambulance opgehaald, maar nu heb ik zuurstof in huis en kan ik met een draagbaar apparaatje de deur uit.
Helaas is mijn actieradius ondanks dit apparaatje nog heel beperkt, na 100 meter lopen moet ik er echt effe bij gaan zitten.
Dit wordt dus niet beter, a.s. maandag hoor ik meer van de longarts, maar ik voel zelf wel hoe de vlag erbij staat.

Dus aanpassen aan de omstandigheden. :wink:
Volgende week wordt de scootmobiel geleverd, ik moest eerst wachten op toestemming van de huisbaas en nu wachten we op een laadkast.

Als je in het ziekenhuis dagen lang aan diverse slangetjes ligt denk je toch wel na over het leven en het leven van een 72-jarige longpatiënt in het algemeen. :wink:
Ik mocht me niet inspannen of druk maken, een van de dingen waar ik het meest mee bezig ben is Kombuispraat, dus dit was o.a. de reden om er effe mee te nokken als beheerder.
MAAR...ik heb nu de tijd om overal rustig over na te denken en ben tot de conclusie gekomen dat ik me meer druk maak om die paar negatieve reacties, inplaats te genieten van de vele positieve reacties. :wink:
Neem allemaal maar eentje van mij in de Ambugiie.
Nu kan het nog. :wink:
Salute!

Geep
Berichten: 865
Lid geworden op: 07 apr 2012 18:49

Re: Dienstmededeling

Bericht door Geep »

Jos, hou je niet haaks........Je hebt maar een koers, recht, gewoon vooruit......
vrgr. Geep
Gebruikersavatar
Jos Telleman
Berichten: 212
Lid geworden op: 04 jun 2006 13:39
Locatie: Zwijndrecht
Contacteer:

Re: Dienstmededeling

Bericht door Jos Telleman »

Jos, het beste er mee en veel sterkte er mee!! En hij smaakte lekker!!
Groeten Jos Telleman
Kijk ook eens op mijn web-log's Foto's van schepen en werk http://schepenenwerk.blogspot.com/ en op deze Arendnet 2 https://arendnet2.blogspot.com/
Schipper zonder schip
v+d
Berichten: 7164
Lid geworden op: 20 jun 2011 19:56

Re: Dienstmededeling

Bericht door v+d »

Kijk zo ga je goed, negativoos heb je overal immers, dus die zetten ook rustig een potje op jouw kombuis.
Heel vroeger toen ik nog geen grijs haar had en het hart overal tegen leek te kunnen, toen had ik wel eens een klant die maar door bleef zanikken en klagen zonder echte reden daarvoor.
Weet je veel, verkeerde been uit bed gestapt, pijn in zijn kop, kater, chagrijnige vrouw in ieder geval deed ik altijd mijn uiterste best om alle wensen te vervullen.
Ja en als het gelazer niet op hield ging ik er eens goed voor zitten en liet hem eens flink in de spiegel kijken. :mrgreen:
Klant kwijt natuurlijk, maar wat een heerlijke rust bracht dat in de tent. :-D
Vooruit kijken, achterom is alleen maar kielzog.
Kijk uit met dat scootding en blijf uit het vaarwater van die bejaarden op elektrisch aangedreven fietsen, die raggen alles plat :wink:
Jos Komen (R.I.P)

Re: Dienstmededeling

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

blijf uit het vaarwater van die bejaarden op elektrisch aangedreven fietsen, die raggen alles plat
De grijze plaag... :lol:
Jacob Bothof
Berichten: 1474
Lid geworden op: 26 mar 2016 16:10

Re: Dienstmededeling

Bericht door Jacob Bothof »

Jos, doe het op je gemak en neem met je racemonster geen voorbeeld aan Max Verstappen.
Rustig door de bocht dan kom je er ook. :wink:
JaapTermes
Berichten: 874
Lid geworden op: 25 apr 2006 19:47
Locatie: Heemskerk

Re: Dienstmededeling

Bericht door JaapTermes »

Jos,

Wij zijn ook die grijze plaag en jij mag met de scootmobiel de wereld weer in.
Mijn rijbewijs is weer verlengd voor de komende 5 jaar. zie het positief van dag tot dag en dan hebt je toch nog plezier in het leven.

groet
Jaap Termes
ja
Gebruikersavatar
Allen
Berichten: 4840
Lid geworden op: 26 feb 2010 12:24

Re: Dienstmededeling

Bericht door Allen »

Wel @Jos 'heanig an'.

Ik heb zo'n beetje zeven weken in ut hospitaal gelegen.
En als de genezing dan niet gaat zoals het moet gaan dan ga je inderdaad wel eens even nadenken.
Maar in tegenstelling tot jou heb ik een volledige genezing en herstel in het vooruitzicht.

@Jos, proost, nogmaals 'heanig an' en laat dat 'rap een beetje' maar aan anderen over.
Grtn @Allen
Gebruikersavatar
Harry G. Hogeboom
Berichten: 14358
Lid geworden op: 22 jul 2004 02:07
Locatie: Canada

Re: Dienstmededeling

Bericht door Harry G. Hogeboom »

inplaats te genieten van de vele positieve reacties. :wink: Neem allemaal maar eentje van mij in de Ambugiie.
Ik ben blij te horen dat je dat wederom " ziet zitten" Jos, rechtsotiegaat.....DUS ..prutjes :lol: en teken er maar eentje van mij als je voorbij de koelkast komt :roll:
MVG HGH.
"Don't sweat the small stuff"
Theo Horsten (R.I.P.)

Re: Dienstmededeling

Bericht door Theo Horsten (R.I.P.) »

Dat is een goed en ook een moedig besluit, Jos. "Vele positieve reacties" hebben ook mij tot andere gedachten gebracht. Ik zal wat minder en ook een stuk selectiever reageren, ook al omdat ik vanwege mijn ambitieuze plannen mijn tijd anders ga gebruiken, maar mijn steun heb je. Laten we met vereende krachten het schip drijvend houden en zorgen dat het weer voortgang maakt, al is dat dan misschien ook met verminderd vermogen en minder bemanning.


Plaats reactie