ik zoek oud collega's uit priode 1969 t/m 1976

Speciaal voor degenen die op zoek zijn naar oud-collega's.
Plaats reactie
zeevader
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 jan 2009 16:44

ik zoek oud collega's uit priode 1969 t/m 1976

Bericht door zeevader »

Ik zoek oud collega's van de volgende schepen:Carbo Dragon,Naess Courier ,Naess Enterprise (Ned Norness,Amsterdam)
Katwijk en Schelpwijk (Erhardt&Deckers te Rotterdam)
Mijn naam is Teus Leeuwis en werkte in de vetput als 4e en 3e wtk

Katwijkfrans
Berichten: 3
Lid geworden op: 14 jan 2012 10:41

Re: ik zoek oud collega's uit priode 1969 t/m 1976

Bericht door Katwijkfrans »

Hallo Teun,

Leuk om een bericht te lezen van een oud-collega. We hebben samen gevaren maar ik weet eigenlijk niet meer op welk schip dat was. Wel weet ik dat ik je nog eens gezien heb op de stoomdagen in Hellevoetsluis. Je had er toen een replica van de Katwijk varen in de modellenbak. Leuk om dat schip weer eens terug te zien. Ik ben inmiddels al weer 7 jaar met pensioen na een werktijd van 35 jaar bij de elektriciteitsmaatschappij van Zeeland waarvan 25 jaar op de kerncentrale. Over mijn vaartijd heb ik een boek geschreven dat in mijn omgeving goed is ontvangen. Een groot deel daarvan gaat over de Katwijk. Dat is nog steeds mijn mooiste schip waar ik op heb gevaren. Nu ik met pensioen ben zit ik toch weer geregeld op het water. Ik ben namelijk lid geworden van de roeivereniging Scaldis in Goes. Daar heb ik het prima naar mijn zin en roei dan ook veel. Niet alleen bi ons in het kanaal maar we gaan ook regelmatig elders in den lande roeien. Leuke tijden zijn dat. Ik reageer wel erg laat maar dat komt omdat ik niet echt vaak op deze site zit. Mocht je zin hebben om een reactie te schrijven kijk dan in mijn boek "Mijn vaartijd" door F.C.M. Aarts.Dat is te vinden op het internet. Mijn e-mailadres staat voorin bij het ISBN nummer.

Groet Frans Aarts
zeevader
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 jan 2009 16:44

Re: ik zoek oud collega's uit priode 1969 t/m 1976

Bericht door zeevader »

Hallo Frans,
Ook ik kijk niet veel op deze site en als ik kijk kom ik dit bericht van jouw tegen.
Leuk om wat te lezen over je.
Ook ik ben met pensioen sinds 2009 in oktober.
In deze tijd gevaren als invalmachinist op J Henry Dunant, Zonnebloem en Prins Willem Alexander, dit waren hospitaal schepen binnenvaart.
Je boek is niet meer te koop en ik lees dat jij ook bij Ned Norness gevaren heb.
Ik ook en wel op de CARBO DRAGON en NAESS COURIER en NAESS ENTERPRISE.
Model Katwijk heb ik niet meer en ben nu begonnen met SS SCHELPWIJK dat was de enigste tanker van E&D.
Op dit schip heeft mijn vrouw ook nog 6 maanden met mij mee gevaren.
opa.teu apengeval gmail . com


Plaats reactie