Offshore Pen Rod

Speciaal voor degenen die op zoek zijn naar oud-collega's.
Plaats reactie
cor bal

Offshore Pen Rod

Bericht door cor bal »

Ik ben op zoek naar mensen collega's, die bij Pen Rod offshore hebben gewerkt. Mijn eerste Jack Up van Pen Rod was in Griekenland, bij het dorpje Kavala. Ik weet niet meer het nummer van de Jack Up maar ik dacht zelf de 54. Na twee jaar kwam Griekenland in de EEG, en wij moesten daar af. Toen ben ik op de Noordzee terecht gekomen, ook bij Pen Rod. Mijn nicknaam was Shorty.

gr Cor Bal

Piet Hoogeveen

Re: Offshore Pen Rod

Bericht door Piet Hoogeveen »

Cor,m'n laatste bezoek was in Kavala om aan e.v.d. Caterpillar D399 motoren te werken met een machinist Withey[of zo iets]'n Texaan in hart en nieren,zo ook de Toolpusher,altijd op een sigaar kauwend en vlak langs je gezicht spuwend.Ik praat van ongeveer 1978 dacht ik. Hr. groeten van Piet Hoogeveen
rinus

Re: Offshore Pen Rod

Bericht door rinus »

even gedult voor antwoord Cor is op vakantie
cor bal

Re: Offshore Pen Rod

Bericht door cor bal »

Hallo Piet,

Ik zat altijd in de dagploeg van Jan Kolenberg, zijn broertje Piet K werkte op de drilvloer. Zo was er ook een zekere Ben uit Uden. Teun Visser heeft daar naderhand ook nog op gewerkt, maar niet voor Pen Rod.

gr Cor
Bert Wokke

Re: Offshore Pen Rod

Bericht door Bert Wokke »

Halo Cor,
Regelmatig bekijk ik deze side en geniet van de verhalen en dacht nu moet ik maar eens reageren.Mijn naam is Bert Wokke,ik heb ook voor Penrod gewerkt,ongeveer 10 jaar.Mijn eerste rig was de Penrod 58,waar we later mee naar Tunesie en Griekenland gingen.Ik denk dat jij na mij op de Penrod58 kwam want ik ben daarna als driller naar de Penrod64 gegaan.Na de Penrod64 ben ik ongeveer 10jaar als driller en later toolpusher bij Smedvig in Schotland gaan werken.de laatste 2jaar heb ik gewerkt voor Deutag in nederland.Leuk om weer eens bekende namen tegen te komen.
Groetjes Bert.


Plaats reactie