Je vroeg me een maandje terug naar mijn ervaring met ebooks, en ik realiseer me nu dat dat ik dit niet uitgebreid genoeg gedaan heb. En omdat mijn antwoord wellicht teveel off topic is, heb ik je een pb-tje gestuurd.

Groet, Klaas
Nou niet dat ik de knuppel in het hoenderhok will gooienbepalend voor de keuze om Nederland te verlaten...
Ja, misschien wel.Harry schreef:n.a.v. Dick: Maar zou dit niet een mooi topic kunnen worden ... de keuze om Nederland te verlaten?
Kijk hier een week of wat rond en je praat wel anders.Wees blij dat je over mooi Griekenland uit kijkt; beter dan dat suffe Nederland.
Columbus "wist" dat ie naar Amerika ging, hij had copie-en van Chinese kaarten........ de Chinezen wisten ook dat de wereld een bol was en Columbus dus ook, het werd alleen niet " geadverteerd" en het paste heel goed in het " informatie plaatje"........geschiedenis wordt bepaald door " de schrijvers".....en net als scheepsjournalen moet je vaak "tussen de regels lezen"Columbus het risico accepteerde om van de vlakke aardbol af te flikkeren.
Harry, ik zou zeggen: Ga je gang.Maar zou dit niet een mooi topic kunnen worden ... de keuze om Nederland te verlaten?