Voorjaarsreunie 2005 Katwijk

Alle reünies op een rijtje.
Gebruikersavatar
Compass
Berichten: 3062
Lid geworden op: 22 jul 2004 11:11
Locatie: Groningen

Bericht door Compass »

Kun je je dáár dan nog wat van herinneren Jos? :) :wink:

Groetjes,
Bert de Boer

Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Hallo Bert,
Ik ben verrast dat JIJ nog weet dat ik er ook bijzat.
We hadden het 's nachts om een uur of drie uur over het feit dat jij geen Grunnigs accent hebt, dat zat je ergens een bietje dwars als rasechte Grunniger.
Toen heb ik je nog moeten troosten: "Ach Bert zo erg is da nait mien jong, da he'k ook ja nait".
All the best
Jos
Gebruikersavatar
Compass
Berichten: 3062
Lid geworden op: 22 jul 2004 11:11
Locatie: Groningen

Bericht door Compass »

Ik hoor het al, volgende keer bied ik me niet meer als oppas aan, moet Akkie zelf maar op je passen :lol:


Bert de Boer
Joop.O.H.
Berichten: 135
Lid geworden op: 26 jul 2004 19:40
Locatie: Hengelo

Bericht door Joop.O.H. »

Hi reunisten

Wat was het ook al weer,kamer 45 of 47 in Scheveningen????

Het was daar toch bere gezellig of niet dan,voor herhaling vatbaar.

Gr.Joop
rinus

Bericht door rinus »

Hallo Bram het is mijn bedoeling om het zo goedkoop mogelijk te houden
af gelopen keer was het 40euro,s p.p
daar zat eten drinken en varen bij in begrepen
dit was mogelijk gemaakt door een sponsor .
ook nu heeft zich al een donateur gemeld bij mij die
voor een bedrach garant staat wat de kosten zullen drukken
dus als er nog meer lezers zich als donateur geroepen voelen mail mij dan even al vast bedankt.
gr.rinus
Bram

voorjaarsreunie

Bericht door Bram »

:D hoy Rinus ,das mooi man , het zou voor een hoop kombuizers een uitkomst wezen .
bedankt voor de uitleg
Groetjes Bram
Bram

voorjaarsreunie

Bericht door Bram »

:) Ahoy,Kombuizers,Kustvaartforummers,Schepelingen,{ex}scheepseigenaren,gasten en mensen die ik vergeten ben.
om toch een steentje bij te dragen aan de kostenvan de voorjaars reunie,stel ik dit schilderijtje:
{50 x 40 cm} *Ships that passed by night* beschikbaar om verkocht te worden aan de hoogste bieder vanaf 50 Euro.
Dit is uiteraard als Jos en Rinus er mee instemmen.verzendkosten zijn voor de koper ,of af te halen bij de reunie.
Betalingen voor dit schilderij moeten na overleg met de organisatoren nog bepaald worden.
Ik hoop uiteraard dat ze met deze actie willen instemmen
Groetjes Bram

Afbeelding
Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Hallo Bram,
Alle positieve bijdrages zijn van harte welkom.
Wat mij betreft: Go your gang.
All the best
Jos
rinus

Bericht door rinus »

Bram ik sluit me bij Jos Aan mijn zegen heb je ook.
gr.rinus
Leen B

Voorjaars Reunie.

Bericht door Leen B »

Afbeelding

Hallo Compadres, terwijl we wachten op de binnenkomst van de prijzen die we op de sleepboot in Den Helder moeten gaan betalen. Heb ik alvast naar een alternatief gezocht [ ik wil je niet onder de veren schieten hoor Rinus, alleen maar meedenken] mocht dat te duur worden, en dat ben ik met Bert eens zo,n Motor van die boot lust wel een slokje. Dan zal het bedrag wat wij moeten gaan betalen wel eens fors op kunnen lopen. Ik heb zo eens rond gebeld [ ik had toch niets te doen] en stuitte op Rederij Briso B.V Rondvaarten van uit Geldermalsen www.brizo-rondvaarten.nl En het is gemakkelijk met auto en trein te bereiken. Een rondvaart van 2 uur over de Linge kost daar

8 Euro per pers, en als we met meer dan 20 pers op komen dagen kan je voor 12.50 Euro per pers, met alleen je eigenploeg varen. Een pilsje kost 1.70 Euro, een lunch 8.95 Euro.En we mogen onze eigen muziek draaien geen probleem. En last but last in Geldermalsen is het Hotel de Gentel. 85 Euro incl ontbijt.Er is een Restaurant bij het Hotel waar je Al Card kan eten. Alleen moeten we dat snel beslissen, om dat het omstreeks Mei in het Hotel en op die rondvaartboot bere druk schijnt te Zijn. Het is maar een idee hoor Compadres maar wie herinnert zich de gezellige Reünie in Lage Zwaluwe niet ,dat was toch ook oergezellig, Ja toch?!! Leen


Plaats reactie