Voorjaarsreunie 2005 Katwijk

Alle reünies op een rijtje.
hdofferhoff
Berichten: 909
Lid geworden op: 15 sep 2004 22:46
Locatie: sappemeer

Bericht door hdofferhoff »

Rinus.

Het was een hele gezellige middag met lekker eten en een leuk stel mensen en zonder meer de rit vanuit Sappemeer waard. Helaas lag er in Groningen nog wat werk op me te wachten anders was ik graag na de vaartocht nog even meegegaan naar de kroeg waar voor mij het uitgaans leven zo'n 35 jaar geleden is begonnen. Dus Rinus nog hartelijk bedankt en vergeet niet even de man te bedanken die z'n bankrekening heeft moeten plunderen om de drank te betalen.Mocht er in de toekomst weer wat georganiseerd worden dan ben ik in ieder geval van de partij.

Gr. Huub.

Adrie

Bericht door Adrie »

Hoi,
Ik heb na een druk dagje vanavond op mijn gemak ff alle foto,s en reactie,s zitten lezen.Het blijkt uit alles dat jullie het enorm naar je zin hebben gehad.Ik vind het fijn voor Rinus,Akkie en Jos dat het allemaal
gelopen is zoals jullie hadden verwacht. En er zouden geen sterke verhalen op tafel komen maar als ik zo de onderschriften bij de foto,s lees heb ik daar mijn twijfels over. :wink:
Gr. Adrie
Gebruikersavatar
Harry G. Hogeboom
Berichten: 14438
Lid geworden op: 22 jul 2004 02:07
Locatie: Canada

Limmerick

Bericht door Harry G. Hogeboom »

Hallo Kombuis,
Nou voor mij kan deze reunie helemaal niet meer stuk, foto's met "Proost Harry" en 2 x een limmerick speciaal voor mij gecomponeerd en DAT allemaal op een en dezelfde dag en 1 x een Limmerick van m'n neef, daar val ik van uit m'n stoel en dan ook nog eentje "spontaan" van een stuurman, het zou een mens haast teveel worduh!!! :shock:

Terwijl ik beide Limmericks buitengewoon vindt, spreekt het "Hogeboom aan de Overtoom" van Jos mij toch wel aan op de een of andere manier, het is echter "dank zij het zuigertrekken" dat we toch weer thuis zijn geKoomuh!! :wink: :roll:

Ik heb ze zorgvuldig gekopie-eerd en ben de schrijvers veel dank verschuldigd :wink:
MVG HGH.
"Don't sweat the small stuff"
rinus

Bericht door rinus »

Hallo mensen .
ook ik heb een geweldige dag gehad door dat
jullie het naar je zin had. en daar doe je het voor
bedankt voor jullie mooie woorden
en de geldschieters ook voor hun bij dragen aan deze hele fijne dag tot de volgende zal ik maar zeggen .
gr.rinus
Gebruikersavatar
Compass
Berichten: 3062
Lid geworden op: 22 jul 2004 11:11
Locatie: Groningen

Bericht door Compass »

Omdat iedereen ineens gaat "limmericken" wil ik niet achterblijven

Het volgende kwam spontaan in mij opwellen

Met drie man sterk in de haven pissen
Tot verdriet van alle vissen
Galmend onder 't viaduct
Van onze eigen stem verrukt
Ze zullen ons in Katwijk missen ....

Groetjes,
Bert de Boer
Leen B

Voorjaars reunie.

Bericht door Leen B »

Hallo Compadres, :D ja dat was me wat dat pissen met zijn drieën in de haven van Katwijk zo als Bert zo mooi in zijn limerick verteld. :lol: :lol: Ik liep dus naar een gunstig plekje op die steiger om al dat vele bier maar eens in de Haven van Katwijk te gaan lenzen. Dus ik me geïnstalleerd op een plek waarvan ik dacht dat het de goede was. De korte lenspijp te voorschijn gehaald en de pomp laten draaien. kletterend zag ik de straal in het water verdwijnen. Zo dacht ik bij mezelf dat lucht op maar plotseling kwamen er een paar behoorlijke rukwinden opzetten. Ik kon me nog net op tijd aan zo,n kast waar de boten elektra vandaan halen beet grijpen. Anders was ik wis en waarachtig het water in gedonderd. Afijn toen de bilges leeg waren ben ik snel naar de Boot van Albert en Marian terug gelopen. Daar was Albert bezig Jos aan boord te helpen, maar omdat die het in zijn rug had ging dat niet zo best. Hij stak zijn poot steeds maar weer aan de verkeerde kant van een aldaar aanwezig touw. Terwijl Albert en ik steeds maar weer probeerden zijn poot aan de goede kant van dat touw te duwen. Wat ons uiteindelijk toch lukte, en zo kwam hij uiteindelijk toch veilig aan boord. Na verschillende Neuten drong Jos er bij mij op Aan dat aan het Strand stil en verlaten ging zingen. Toen ik zei dat ik de tekst van dat lied vergeten was, haalde de leperd triomfantelijk twee A4tjes met de complete tekst van dat lied uit zijn zak. Ja toen kon ik er niet meer omheen maar gelukkig hebben Albert, Mariane, Bert,Jos, Akkie, en Aly het levenslied van mij met me meegezongen. En Compadres het was heel mooi dat kan ik jullie wel vertellen. Zo als Bert al in zijn mooie Limerick vertelde hebben hij, Jos en ik het nadat we vertrokken waren. Het in die tunnelbak nog een keer gezongen. En wat een akoestiek hadden we daar Compadres de tranen liepen me over de wangen. Maar ik kon nu zeggen, dat het door die verdomde snerpende wind kwam die er op dat moment waaide. Leen
Bram

Voorjaarsreunie

Bericht door Bram »

:D een ieder aan het limericken
dat kan me gemoed niet schikken

met de camper naar Katwijk
voor de rest geen gezijk
Rita in de stoel
Bram op zijn smoel
Hotel drie trappen hoog
voor de kenners geen betoog
wat maak je me nou
na de boot
de Haagsche Schouw
met de Tax terug
en Jos had het in ze rug
het laatste van de dag gemist
maar ik heb niet in Kattek gepist
Dus dat heb ik ook nog gemist
Harry ouwe Zuiger trekker
met jou gaat het wel lekker
me rechter arm is geblesseerd
dus mijn sexleven is niks meer weard.
Ik neem nog maar een Schots{Pure Malt this time}
dan is me zakie als een rots
:twisted: :P :shock: :) :D
Leen B

Voorjaars reunie.

Bericht door Leen B »

Hallo Compadres :D hier nog een leuke perseflage over onze zo geslaagde reunie van Katwijk 8) en varende met onze boot over de Kagerzee. :wink: Gelukkig konden de spuugzakken in de kast blijven maar veel heeft het niet gescheeld. :lol: :lol: Leen

Afbeelding
Joop.O.H.
Berichten: 135
Lid geworden op: 26 jul 2004 19:40
Locatie: Hengelo

Bericht door Joop.O.H. »

Hallo kombuizers

Hierbij wil ik Rinus nog bedanken voor wéér de goede organisatie en allen voor de gezellige dag en niet te vergeten de avond uurtjes,dat was ook bere gezellig,jammer dat ik niet bij de vroege uurtjes kon zijn omdat Dinie zich niet lekker voelde want dat kon ik mijn oprera stem ook even laten horen.Dit is weer voor herhaling vatbaar.

Gr.Joop
mink

reunie 7 mei

Bericht door mink »

hallo joop hoe laat was je er dan ? ik heb je niet gezien.

mink.w


Plaats reactie