foto's / internet explorer

Problemen met foto's plaatsen? Of met andere PC problemen? Stel dan hier je vraag.
Plaats reactie
ketelbinkje

foto's / internet explorer

Bericht door ketelbinkje »

Hallo,

Ik heb een probleem. Tijdens het surfen op internet kom ik langs verschillende webpagina's, waaronder ook de kombuispraat. Het komt heel vaak voor dat er foto's ontbreken terwijl die er wel moeten staan, ik weet 100% dat er foto's moeten staan. Weet iemand hoe ik dit probleem op moet lossen? Moet ik iets downloaden/installeren?

gr John

PieterR
Berichten: 48
Lid geworden op: 16 mei 2006 12:07
Locatie: Dalfsen

Bericht door PieterR »

Gebeurd bij mij ook wel eens.
Vaak helpt het om het beeld te vernieuwen door op F5 te drukken, of door naar beeld te gaan op de taakbalk bovenin en dan te kiezen voor vernieuwen.

suc6
Iedereen is goed, tot hij het tegendeel bewijst.
ketelbinkje

Bericht door ketelbinkje »

Nee, vernieuwen heb ik ook wel eens geprobeerd, dat helpt ook niet

igv bedankt, John
ben
Berichten: 24
Lid geworden op: 19 okt 2004 19:03
Locatie: goutum

Bericht door ben »

John, mogelijk is het volgende aan de hand. Zelf plaats ik foto's met het programma ImageShack. In het begin had ik mij daar niet geregistreerd en haalde regelmatig de door mij geplaatste foto's weg uit de database van ImageShack uit een soort angst dat zij het zouden doen. De door mij geplaatste foto's op Forums waren daarna vervangen door een rood kruisje. Na registratie, kostenloos, bij ImageShack heb ik daar geen last meer van.
ketelbinkje

Bericht door ketelbinkje »

Hallo,

Nee het is een ander probleem, komt ook voor op andere websites, bijvoorbeeld om het nieuws te lezen, en dan moet er een foto bij staan maar die is er niet.

mvg John
Mennojan

Bericht door Mennojan »

Houd je firewall soms de foto's tegen? :?:
ketelbinkje

Bericht door ketelbinkje »

? mischien, ik zou het niet weten.
Mennojan

Bericht door Mennojan »

Volgens mij houd je firewall foto's tegen als het "beveiliginsniveau" op het maximum staat. Misschien helpt het als je het wat lager instelt.
delano

foto,s plaatsen

Bericht door delano »

heb je al windows offers geprobeerd??
ook ik had dat probleem na de instelatie gaat alles prima
kost wel wat maar alles werkt goed
groetjes delano


Plaats reactie