enorme verborgen spionagebestanden Windows XP.

Problemen met foto's plaatsen? Of met andere PC problemen? Stel dan hier je vraag.
Gerard

enorme verborgen spionagebestanden Windows XP.

Bericht door Gerard »

Zijn de Kombuizers geïnteresseerd in het opkuisen van zeer grote spionagebastanden op Win.XP? Deze zijn soms honderden megabit groot, in mijn en andermans geval zelfs een paar gigabit, en deze worden NIET opgekuist door allerlei schoonmaakprogramma`s, maar blijven staan, (het zijn verborgen bestanden) en hebben letterlijk ALLES geregistreerd wat van af de eerste dag met de computer gedaan, bezocht, en verzonden of ontvangen is. De meesten weten dit niet en staan verbaasd over het traag worden of vastlopen van de computer. Ik zeg dit omdat 99 van de 100 Kombuizers contact maken via het internet. Afijn, ik hoor het wel. Als het niet aanslaat Jos, doet het maar weer verwijderen. Vr.gr.Gerard.

Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Hallo Bankie,
Lijkt me wel interessant, maar vind je het goed dat ik dit naar de helpdesk verplaats? :wink:
All the best
Jos
Jaap van Dorp
Berichten: 705
Lid geworden op: 26 mar 2005 15:26
Locatie: Brookfield, Connecticut, USA

Bericht door Jaap van Dorp »

ja ik heb er ook wel interese naar
Jolly Sailor

Bericht door Jolly Sailor »

Nou heb daar geen last van maar heb mijn systeemherstel ook niet ingeschakeld.

Afbeelding
Gerard

//

Bericht door Gerard »

Ahoy Jos. Prima. Maar ik dacht zal het even op het forum doen, want dat trekt de meeste aandacht. Maar ik hoor het wel. Gr.Gerard.

P.s. Dit heeft niets van doen met ,,systeemherstel" alhoewel dat ook erg groot kan zijn. En al velen gered heeft van miskleunen, dus dat kan je beter aan laten staan. Gr.Gerard.
Jolly Sailor

Bericht door Jolly Sailor »

Hoi Gerard

Voor die miskleumen maak ik mij niet druk gebruik Acronis True Image.
Dus loopt het een keer niet goed even alles formateren en dan de back-up er weer op en klaar is kees met elkaar zo,n 30 minuten werk.

En voor het gewone gebruik heb ik Windows Washer en Ad Aware.
Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Hallo Bankie,
Heb het toch maar weer even teruggezet, tenslotte gebruikt 100 procent van de bezoekers internet. :lol:
All the best
Jos
Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Hallo Jolly,
Wat is dit precies?
Acronis True Image.
All the best
Jos

ps
ik zal dit topic later verplaatsen naar de helpdesk.
Jolly Sailor

Bericht door Jolly Sailor »

Hoi Jos

Hier kan je het vinden http://www.acronis.com/ er is ook een Nederlandse versie maar heb zelf de Engelse versie eerlijk gekocht op P2P.
Gerard

//

Bericht door Gerard »

Goed beste mensen: Hier we go. Haalt eerst het kleine programmaatje ,,File Shredder" van het internet, neemt geen plaats in en is zeer geschikt voor ons doel. De versie is: 1.0.0.0, en je moet alleen die met dat ,,emmertje"hebben. Kost vijf minuten. Tot dalijk dan.


Plaats reactie