Limewire

Problemen met foto's plaatsen? Of met andere PC problemen? Stel dan hier je vraag.
ferryvaneeuwen
Berichten: 2676
Lid geworden op: 25 nov 2004 22:59
Locatie: Krimpen a/d IJssel
Contacteer:

Re: Limewire

Bericht door ferryvaneeuwen »

Is dit nog aktueel? Probeer eens of LW de LW-server kan bereiken:

Porttest

Om welke versie gaat het?

Ferry

Bob R.I.P.
Berichten: 3142
Lid geworden op: 19 sep 2008 18:00
Locatie: Langedijk

Re: Limewire

Bericht door Bob R.I.P. »

Hallo Ferry

Je testje werkte, maar ik stap toch niet over naar LW. Het grote voordeel van BS is dat het blijft doorzoeken. Als ik iets wil hebben, bijvoorbeeld van een bepaalde artiest, geef ik de zoek opdracht en als het dan gevonden is, geef ik opdracht om alles te downloaden. Dan ga ik dat doen wat ik wilde doen op de computer en regelmatig komt er een berichtje dat er een bepaald bestan is gedownload. Even luisteren of het goed is, tracks op volgorde zetten en dan de dubbele er uit schieten. Gaat fantastisch goed en heel weinig rotzooi. Slechts tweemaal een inhoudloos bestand gekregen.
Maar over een jaartje zal het wel niet meer gaan. Dan hebben de klojo's het ontdekt en gooien er rotzooi in.
Wat een leuk puntje is je kan met een mede geinteresseerde (dus degeen die het muziekstukje levert) chatten. Levert soms interessante gegevens op.

mvg

Bob
't Leven is niet altoid roist met krente, 't is ok welders gortepap die skift is.
ferryvaneeuwen
Berichten: 2676
Lid geworden op: 25 nov 2004 22:59
Locatie: Krimpen a/d IJssel
Contacteer:

Re: Limewire

Bericht door ferryvaneeuwen »

Bob,

Prima zo! Met Limewire en Frostwire kan je trouwens ook chatten met de host. Hiervoor rechtsklikken op de titel en dan zie ze Chat. Dit krijg je trouwens alleen te zien als de host Chat heeft ingeschakeld via Options. Dat moet bij je zelf uiteraard ook doen.

Je kan ook de volgende zoekstring in Google plaatsen. Deze instructie zorgt ervoor dat er rechtstreeks in directories wordt gekeken als daarin muziek voorkomt die je hebt aangegeven. De instructie zie er als volgt uit:

intitle:"index.of" (mp3|mp4|avi) amy winehouse -html -htm -php -cf -jsp

De -html etc. staan er om te zorgen dat je niet alle bagger over je heen krijgt. de - schakelt deze uit.

Als je dit kopieert in het zoekveld van Google dan krijgt je alle directories met daarin muziek van Amy Winehouse te zien. Deze naam kan je vervangen door de naam van de door jou gewenste artiest. Niet alle muziek is zo te downloaden maar het meeste wel.

Albums zijn via bittorrents goed te downloaden, evenals losse nummers.

Ferry


Plaats reactie