FEYENOORD

Hier werd aan boord altijd veel aandacht aan besteed.
Vooral als er Rotterdammers EN Amsterdammers aan boord zaten.
Gebruikersavatar
Joop
Berichten: 2636
Lid geworden op: 23 sep 2008 13:49
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

Re: FEYENOORD

Bericht door Joop »

Vroeger hoorde ik op de boot de mop waarom Rotterdam een Metro had en Amsterdam niet? Omdat ze met Feijenoord niet over straat durven. Ik weet niet of Amsterdam inmiddels een Metro heeft maar daarvoor zal hetzelfde dan gelden. De meeste voetballers van nu vind ik over het paard getilde ego trippers. Ik hoop dat ooit een elftal alleen maar over spelers uit de regio mag bestaan. Dan kan je weer echt voor een ploeg zijn uit de buurt waar je geboren bent en misschien zelf hebt mee gevoetbald. Zoals het nu is heeft degene met de meeste poen de beste kansen door van heinde en verre spelers aan te kopen. De één na de ander gaat failliet. Jammer hoor!

Hemme

Re: FEYENOORD

Bericht door Hemme »

Afbeelding

voor alle Feyenoorders onder ons,zo gaat Suarez voetballen na zijn schorsing
groeten Hemme
Ruud (R.I.P.)

Re: FEYENOORD

Bericht door Ruud (R.I.P.) »

Ahoy,
Als Ajacied[of is het Ajaxied :?: ],moet ik helaas mededelen dat een zéér groot voetballer is heengegaan: :cry:
COEN MOULIJN is niet meer,rust in vrede,jij hebt ons allen veel voetbal plezier gebracht :!:
HIER een tribute:
en
HIER
Bertus.
Berichten: 8521
Lid geworden op: 17 nov 2009 18:45

Re: FEYENOORD

Bericht door Bertus. »

Ruud schreef: dat een zéér groot voetballer is heengegaan: :cry:
COEN MOULIJN .]
Ja Ruud, zoals hij waren/zijn er niet veel [hij rust in vrede]. Al ben ik een anti Feyenoorder
toch heb ik van Coentje genoten, en heeft hij menig hart sneller doen kloppen.
Moulijn haalde bijna het niveau van Johan Cruyff.

Mvg. Bertus.
Jos Komen (R.I.P)

Re: FEYENOORD

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

<HIER> een hele leuke column van Sloerd Mossou over Leo Beenhakker. :)
Bud

Re: FEYENOORD

Bericht door Bud »

De reanimatie [op sterven na dood geweest !] van Feyenoord begint z'n vruchten af te werpen lijkt 't,het ging deze week in ieder geval in opgaande lijn,vandaag had er zelfs tegen Fc Twente meer in gezeten als ze meer [killersinstinct]mazzel en vertrouwen hadden gehad,doch dat is mijn bescheiden mening natuurlijk !Ben wel blij,en hoop dat de club die ons [s.s.Vlieland]in 1970 in curacau zo in vervoering bracht door van Estudiantos te winnen[Wereldcup !], door de goal van['t brilletje]van Dale ? ,het goede spoor weer naar boven inslaat,en dat ze weer zelfvertrouwen gaan krijgen in eigen kunnen, met deze jonge honden gaat het hoop ik goed komen,en met alle respect voor de kromme, geloof ik niet dat de gasten verder afbreken[mentaal dan]de goede oplossing is,al ben ik dus de wel[on]bekende leek !!! Gewoon elke wedstrijd erin met een gezonde vechtlust en het legioen als 12 de man erachter,en om op de juiste topic te blijven ;Luctor et Emergo [ik worstel en kom boven !] Met Vriendelijke en sportieve groet ; Ger .
Bud

Re: FEYENOORD

Bericht door Bud »

Rio in Rotterdam ,zou het mogen zijn dat er weer een smaakmakertje is opgedoken bij 'n club die ze goed kan gebruiken . Het was in ieder geval spannend en wat ie deed zag er leuk uit !! Met weinig geld toch spektakel in de kuip, al ging het nog bijna mis ,nu maar hopen dat het goed doet volgen ,als ze inzet blijven tonen en mekaar opstuwen ,al maakt een zwaluw geen zomer ntlk !! Suc7 Feyenoord ; Ger .
Gebruikersavatar
Jan Sprong
Berichten: 1547
Lid geworden op: 02 aug 2004 19:45
Locatie: Hoorn

Re: FEYENOORD

Bericht door Jan Sprong »

En nu ,hoe gaat het verder met Feijenoord nu Been er niet meer is en de "jongens"zonder leiding zijn?Zou het nu beter gaan of wordt het nieuwe seizoen ook zo slecht?

Groeten,

Jan
Jos Komen (R.I.P)

Re: FEYENOORD

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Hallo Jan,
het is algemeen bekend dat ik geen Feyenoordsupporter ben, maar dit vind ik echt absurd.
Een stelletje overbetaalde pubers die nog geen deuk in een pakkie boter hebben geschoten stemmen zomaar de trainer weg en de direktie staat erbij en kijkt ernaar. :roll:
Feyenoord met die mooie kuip en zijn trouwe aanhang hoort erbij om als topclub verslagen te worden door Ajax, maar op deze manier is het niet leuk meer. :wink:
All the best
Jos
Gebruikersavatar
Jan Sprong
Berichten: 1547
Lid geworden op: 02 aug 2004 19:45
Locatie: Hoorn

Re: FEYENOORD

Bericht door Jan Sprong »

Hoi Jos,

In het AD van gisteren staat een groot verhaal dat ze nu met van Geel verder moeten end at hij nu echt de baas moet gaan spelen.
Ik ben toch wel benieuwd hoe het allemaal verder gaat met die gassies,zoals W v H altijd zegt.Want de trainerstaf was het ééns met de weg die gegaan moest worden en nu gaan ze de zelfde koers varen die Been uitgezet had,kan toch niet goed gaan ,lijk me.
Maar we blijven hopen en misschien komen er toch weer echte duels tussen Ajax en Feijenoord,al zal dat wel lang duren.

Nog een fijne dag,

Jan


Plaats reactie