AJAX

Hier werd aan boord altijd veel aandacht aan besteed.
Vooral als er Rotterdammers EN Amsterdammers aan boord zaten.
Gebruikersavatar
Joost.R
Berichten: 14415
Lid geworden op: 22 feb 2005 18:30
Locatie: Noord-Brabant.

Re: AJAX

Bericht door Joost.R »

AJAX--REAL MADRID 0-4. . :roll: :idea:
AMSTERDAM –
Met speels gemak gaf Real Madrid dinsdagavond Ajax voor de tweede keer in ruim twee maanden
het gevoel dat het niets tussen de beste clubs van Europa heeft te zoeken.
De Amsterdammers weten na de afstraffing (0-4) dat ze niet meer overwinteren in de Champions League.
Een plaats in de Europa League na de winterstop is het hoogst haalbare omdat AC Milan bij Auxerre won.

Ajax verdedigt over twee weken bij AC Milan een voorsprong van een punt op Auxerre, dat op bezoek moet bij Real Madrid. Lukt dat niet,
dan is de formatie van trainer Martin Jol in het nieuwe kalenderjaar voorlopig alleen op nationaal niveau actief.
{ Source: NU.NL }

Bertus.
Berichten: 8521
Lid geworden op: 17 nov 2009 18:45

Re: AJAX

Bericht door Bertus. »

Joost.R schreef:[.het nieuwe kalenderjaar voorlopig alleen op nationaal niveau actief.
{ Source: NU.NL }
Hallo Joost,
Op die 0-4 valt(QUA VOETBAL ) niets op af te dingen, maar volgens mij ben je een GLOEILAMPEN fan,die er plezier in heeft dat ons doorbijtertje voor lange tijd wordt geschorst.
Ik kan het absoluut niet goed keuren wat Suarez heeft gedaan, maar om daar nou zo,n drama van te
maken, en als ik dan zie hoe of die Bakkal lachend wegloopt na die beet(tje)( O wat heb ik pijn )
en dat die Barcelona klant ( stervende zwaan) nog probeert om een AJAX speler een gele kaart
aan te smeren...daar zakt mij de broek van af.
Maar Joost even zo goed ( mocht je een fan zijn van psv) wens ik je veel succes met je cluppie,
misschien eindigen ze in de competitie wel bij de eerste drie.

Mvg. Bertus.
Gebruikersavatar
Joost.R
Berichten: 14415
Lid geworden op: 22 feb 2005 18:30
Locatie: Noord-Brabant.

Re: AJAX

Bericht door Joost.R »

Ajax accepteert zeven duels schorsing Suarez.

AMSTERDAM - Ajax kan de komende zeven competitie- en bekerwedstrijden niet beschikken over Luis Suarez.
De Amsterdamse voetbalclub heeft het schikkingsvoorstel van de aanklager betaald voetbal van de KNVB geaccepteerd.
Dat laat Ajax op de eigen website weten.

Suarez beet zaterdag tijdens de competitiewedstrijd tegen PSV tegenstander Otman Bakkal in de schouder.

Scheidsrechter Björn Kuipers ontging de ernst van het incident, maar de aanklager ging op basis van tv-beelden
toch over tot vervolging van de Uruguayaanse aanvaller. Hij legde Suarez een gewelddadige handeling ten laste.
De aanklager heeft bij de strafmaat rekening gehouden met de strafkaart van Suarez.
De aanvoerder van de Amsterdammers had nog een voorwaardelijke schorsing van één wedstrijden openstaan,
naar aanleiding van zijn rode kaart begin dit seizoen in de wedstrijd om de Johan Cruijff-schaal tegen FC Twente.

De clubleiding van Ajax had Suarez zelf al voor twee wedstrijden geschorst. Suarez moet ook de duels met Vitesse,
Feyenoord, AZ (KNVB-beker), FC Utrecht en NAC aan zich voorbij laten gaan. De Uruguayaan is pas op 4 februari tegen
De Graafschap weer beschikbaar voor trainer Martin Jol.
Als Ajax echter wint van AZ in de beker, spelen de Amsterdammers eind januari in de kwartfinales en kan de aanvaller er op
30 januari tegen NAC weer bij zijn. Suarez mag op 8 december wel meedoen tijdens de Champions Leaguewedstrijd tegen AC Milan.

{Source: NU.NL.}
@ BERTUS,,,, Suarez doet niks anders als omvallen en mekkeren tegen de scheids en om kaarten vragen.
Als hij nou minder met andere dingen bezig was, en meer met voetballen dan hadden ze er een hele goeie aan.
Bertus.
Berichten: 8521
Lid geworden op: 17 nov 2009 18:45

Re: AJAX

Bericht door Bertus. »

[quote="Joost.R. BERTUS,,,, Suarez doet niks anders als omvallen en mekkeren tegen de scheids en om kaarten vragen.
.][/quote]


Goedemorgen Joost,

Met die straf ben ik het volkomen eens, maar dat stervende zwanen gedoe en die
elleboogstoten daar word ik toch wel een beetje moe van.
En wat betreft dat mekkeren van Suarez, dat doen ze toch zeker allemaal. ( zie AJAX-PSV )

Joost, dat bericht wat je hebt geplaats over Suarez stond vanmorgen bij ons in "deStentor".

Met vriendelijke groet,

Bertus.
Beer 55

Re: AJAX

Bericht door Beer 55 »

Dan moet het zo maar
Bijlagen
suarez.jpg
suarez.jpg (93.53 KiB) 4255 keer bekeken
Gebruikersavatar
Joost.R
Berichten: 14415
Lid geworden op: 22 feb 2005 18:30
Locatie: Noord-Brabant.

Re: AJAX

Bericht door Joost.R »

VVV--AJAX 0-2.
@ Bertus proficiat iets beter gedaan dan PSV.
Maar kampioen :?: Het seizoen duurt nog lang.
Bertus.
Berichten: 8521
Lid geworden op: 17 nov 2009 18:45

Re: AJAX

Bericht door Bertus. »

Hoi Joost,
Bedankt voor de opbeurende woorden :-D , maar het voetbal is van
1e divisie niveau :cry: . Maar pas op, FC Zwolle stoomt zich klaar voor
het nieuwe seizoen in de Eredivisie :P .

Mvg. Bertus.
Gebruikersavatar
gerard tenerife
Berichten: 6491
Lid geworden op: 22 mei 2009 21:01
Locatie: valle san lorenzo,tenerife,spanje

Re: AJAX

Bericht door gerard tenerife »

volgens Oasis Fm ( engels talig radio station in Tenerife ) was AJAX gisteren 111 jaar oud, als nog gefeliciteerd van een Arsenal fan.
een pessimist is een optimist met veel ervaring.
Gebruikersavatar
Joost.R
Berichten: 14415
Lid geworden op: 22 feb 2005 18:30
Locatie: Noord-Brabant.

Re: AJAX

Bericht door Joost.R »

ADO verslaat Ajax ook in Den Haag. 3-2
Weer verder achterop in de race om de titel. :|
Jos Komen (R.I.P)

Re: AJAX

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Het is al een tijdje rustig op dit topic en terecht, er is in de pers al genoeg geschreven over het bestuur van Ajax en de voorzitter.
"Nicht Loellen, Fussballen!"
Die Tukkers dolblij met hun bekertje en Ajax zondag gewoon kampioen. :lol:


Plaats reactie