sc-Heerenveen.

Hier werd aan boord altijd veel aandacht aan besteed.
Vooral als er Rotterdammers EN Amsterdammers aan boord zaten.
Gebruikersavatar
b-bootsman
Berichten: 4995
Lid geworden op: 21 aug 2010 12:57

Re: sc-Heerenveen.

Bericht door b-bootsman »

Hallo Bertus.
Ja het is idd verstandig om Ron nog een kans te geven het is altijd makkelijk om een trainer overal de schuld van te geven maar het zijn de spelers die het moeten doen en dat wordt nog wel eens vergeten.Ik hoop voor Zwolle dat het volgend seizoen beter afloopt en dat niet iedereen word weggekocht,voor Heerenveen met een paar goede spelers erbij zie ik het wel zitten en nu ga ik weer in het zonnetje.

Groetjes Bob.V. ps zag op de SMN site dat je een beetje gek op deze was kan alleen de schoorsteen niet thuisbrengen.Ik heb erzelf een kustreis op gemaakt
Bintang1950(2)1b.jpg
Bintang1950(2)1b.jpg (50.07 KiB) 2179 keer bekeken
Hij die kan en niet kent
is een praktische vent
Hij die kent en niet kan
is een theoretische man.

Bertus.
Berichten: 8521
Lid geworden op: 17 nov 2009 18:45

Re: sc-Heerenveen.

Bericht door Bertus. »

Hallo Bob V,
Ben even het bloedhete terras boven ontvlucht { erger dan de Perzische Golf} :lol:
002.JPG
Bob ik durf wel een gokje met je te wagen dat het met FCZ. volgend seizoen weer precies
hetzelfde gaat. {ben niet anders gewoon} :mrgreen:
Wat ik via via heb gehoord is, dat ze in 2013 willen promoveren.

Wat betreft die schoorsteen van de Bintang, dat is volgens mij het embleem van de JPL lijn,
dat waren mooie lange reizen.

Groeten,
Bertus.
Gebruikersavatar
b-bootsman
Berichten: 4995
Lid geworden op: 21 aug 2010 12:57

Re: sc-Heerenveen.

Bericht door b-bootsman »

Hallo Bertus.
Waarom in 2013 is dat een geluksgetal :lol: de bloemetjes staan er ondanks de hitte nog mooi bij ik ben het balkon ook ontvlucht geen wind achter lijkt idd wel een beetje op de PG daar kon je een eitje op dek bakken :wink: waren ook meestal strafreizen ik heb daar met de Orinoco van Smit op station gelegen met een kapotte airco nou dan weet je het wel.Ik ga nu voor op m'n prive steiger zitten bootje kijken en havengeld innen :mrgreen:

Groetjes Bob.V.
Hij die kan en niet kent
is een praktische vent
Hij die kent en niet kan
is een theoretische man.
Gebruikersavatar
b-bootsman
Berichten: 4995
Lid geworden op: 21 aug 2010 12:57

Re: sc-Heerenveen.

Bericht door b-bootsman »

Hallo Bertus.

Hier een foto'tje van mijn prive steiger ik heb nog even gewacht met het havengeld,want er moesten nog meer bootjes komen. :mrgreen:
Groetjes Bob.V.
P1040030.JPG
P1040030.JPG (322.65 KiB) 2165 keer bekeken
Hij die kan en niet kent
is een praktische vent
Hij die kent en niet kan
is een theoretische man.
Bertus.
Berichten: 8521
Lid geworden op: 17 nov 2009 18:45

Re: sc-Heerenveen.

Bericht door Bertus. »

Hoi Bob V.

Tjonge tjonge, [ik bedoel niet de Tjonger hoor} :lol: wat een knoert van een steiger :!:
En dat allemaal van een ouwe zeerot. :roll:
Ik heb zelf na mijn vaartijd ook drie boten gehad, en we voeren dan meestal naar Friesland.
We voeren met een lang weekend van Vrijdagmiddag tot Maandagmiddag zelf nog van
Zwolle naar Ossenzijl, daar was van Dongen havenmeester, hij kwam 's avonds vaak een
BB drinken.
Onze eerste boot was een Ariadne kruizer , de tweede een verlengde Meeuwkruizer
uit Balk en de derde een vlet.
De foto van de Ariadne is gemaakt op het Pikmeer die van de Meeuw in Sneek,
en die van de vlet in de Walengracht tussende Beulakkerwiede en het Gieterse meer.
Scannen0003.jpg
Meeuwkruiser.jpg
Vlet .jpg
Groeten,
Bertus.
Gebruikersavatar
b-bootsman
Berichten: 4995
Lid geworden op: 21 aug 2010 12:57

Re: sc-Heerenveen.

Bericht door b-bootsman »

Hallo Bertus.
Ziet er goed uit die foto's ik heb zelf geen boot na mijn vaartijd gehad misschien komt het nog,maar na zowat 30 jaar op zee te hebben gezeten heb ik er nog geen behoefte aan gehad.
Wel heb ik wel eens een bootje gehuurd en ben ook wel met kennissen mee geweest en vond het ook wel leuk maar om er nou zelf één te kopen ik weet het nog niet,en tegenwoordig zit je op het water ook al in een file :lol: ik heb wel een hometrainer en daar roei ik regelmatig op alléén kom ik geen meter vooruit :mrgreen: Maar het blijft een feit dat ik toch nog eens een wereldreis wil maken voordat ik daar te oud voor ben en lukt dat niet is het toch een mooie droom :wink: Heb net naar het Nederlands elftal zitten kijken toch wel knap dat ze daar 0-0 spelen zonder belangrijke spelers.Bertus ik ga m'n wiegje opzoeken de groetjes hier vandaan.

Bob.V.
Hij die kan en niet kent
is een praktische vent
Hij die kent en niet kan
is een theoretische man.
Bertus.
Berichten: 8521
Lid geworden op: 17 nov 2009 18:45

Re: sc-Heerenveen.

Bericht door Bertus. »

Hallo Bob V,

Ik was nog vergeten te zeggen dat je erbij ligt al een echte havenmeester
met twee flesjes gerstenat voor de dorst. :lol:
Bob, ik weet natuurlijk niet hoe oud/jong je bent, en of je een vrouw hebt
maar als je een wereldreis wilt maken moet je er niet te lang meer mee wachten.
{ als het financieel mogelijk is} en anders maar het havengeld maar duurder maken :wink:
Ik heb nadat ik hartproblemen kreeg begin jaren '80 het zaakje verkocht, en tot mijn pensioenering
in '93 een visbootje gehad. :-D Ik hoop nu over een paar maand 74 te worden.
Al ken ik je verder niet, toch is het leuk om via Kombuispraat met elkaar te communiceren.

Groeten,

Bertus.
Gebruikersavatar
b-bootsman
Berichten: 4995
Lid geworden op: 21 aug 2010 12:57

Re: sc-Heerenveen.

Bericht door b-bootsman »

Hallo Bertus.
Ja je hebt gelijk dat als je een reis wil maken je dat niet te lang moet uitstellen,ik word deze maand 62 dus loop ik 12 jaar bij je achter :wink: hopelijk heb je niet teveel last van de rikketik want dat is een belangrijk instrument,ben er zelf achter gekomen tijdens de arbokeuring dat de bloeddruk en de cholestorol niet in orde waren alles is nu gelukkig onder controle alhoewel als ik op de tribune zit bij Heerenveen het ook wel eens op zal lopen.Ja het is prettig om zo via kombuispraat met elkaar te babbelen ook al omdat je als exzeelui niet veel woorden nodig hebt om elkaar te begrijpen,ik had je ook een prive berichtje gestuurd over een matroos waar ik mee heb gevaren ik weet niet of je dat hebt ontvangen maar dat hoor ik dan wel van je,en ja de biertjes smaakten goed gisteren,zit er nou maar één binnen te drinken want het is nu het weer niet om op m'n privesteiger te zitten :mrgreen:
Groetjes Bob.V.
Hij die kan en niet kent
is een praktische vent
Hij die kent en niet kan
is een theoretische man.
Gebruikersavatar
b-bootsman
Berichten: 4995
Lid geworden op: 21 aug 2010 12:57

Re: sc-Heerenveen.

Bericht door b-bootsman »

Hallo Bertus.
Het is begonnen de transfer geruchten komen op gang,verscheidene buitenlandse clubs hebben geinformeerd bij Heerenveen naar Assaidi, aangezien deze jongeman nog een contract heeft tot2013 zullen eventuele liefhebbers diep in de buidel moeten tasten.Ik heb dan trouwens liever dat hij naar het buitenland gaat dan dat hij b.v naar een PSV gaat,maar die kunnen hem toch niet betalen.
Groetjes Bob.V.
Hij die kan en niet kent
is een praktische vent
Hij die kent en niet kan
is een theoretische man.
Bertus.
Berichten: 8521
Lid geworden op: 17 nov 2009 18:45

Re: sc-Heerenveen.

Bericht door Bertus. »

Hé Bob V,

Ja de geldbuidels {vooral Russische} denk ik :evil:. Want zoals je al
zegt, die :idea: :idea: :idea: :idea: kunnen het toch niet betalen,
daar hangt de hele club{incl. het elftal} als los zand aan elkaar. :mrgreen:

Nou die keeper Boer van FCZ. heeft mazzel gehad met zijn hogerberoep, de 6 wedstijden
schorsing zijn omgezet in 2 wedstrijden. :-D :-D
En het rommelt ook al weer bij Feyenoord.{de supportersclub wil dat zooitje zakkenvullers kwijt}

Groeten,
Bertus.


Plaats reactie