Bootkussens

Veel (ex)zeelui hebben als hobby een bootje
Nicolaas

Bootkussens

Bericht door Nicolaas »

Wij hebben een Lemsteraak waarvan de kussens nodig aan vervanging toe waren. Maar ja, ik heb eerst de binnenbetimmering aangepast, de motor laten reviseren en daarom moest de stoffering nog even wachten. Via een kennis bij ons in de haven werd ik geattendeerd op een stoffeerster in Akkrum die niet lang geleden voor zichzelf was begonnen. Na telefonisch contact en het toesturen van de globale maatvoering van de kussens kreeg ik een nette offerte. Daarna zijn we naar Akkrum gereden en kregen daar goed advies over de schuimvullingen voor slaap- en zitkussens. Tevens konden we een mooie stof uitkiezen voor de zitkussens en een iets goedkopere stof voor de bedden. Omdat ons schip in de haven van Lemmer licht zijn we tegen het eind van vorig vaarseizoen naar Akkrum gevaren waar we ons schip achter de stoffeerderij konden aanleggen. Volgens de eigenaresse had op die plek vroeger een veevoerfabriek gestaan. Na twee weken kregen we een telefoontje dat de kussens klaar waren. Omdat wij een vakantie hadden gepland mocht onze Lemsteraak nog 2 weken in Akkrum blijven liggen. Toen we het schip ophaalden bleek dat alles keurig paste en door de frisse kleuren de kajuit een hele andere aanblik had. Voor diegene die nieuwe bootkussens overweegt kan ik dit adres van harte aanbevelen. Atelier 't Schiphuys te Akkrum http://www.schiphuys.nl Ik schrijf deze aanbeveling omdat we erg vriendelijk geholpen werden door deze onderneemster en niet te duur uit waren.



Plaats reactie