Motorfietsenhoekie
Re: Motorfietsenhoekie
Bedankt Jan
kijk zo staat hij geregistreerd bij de RDW
Kentekengegevens
ZELFBOUW NAVRI
SIGNALEMENT
Merk ZELFBOUW
Model NAVRI
Kleur onbekend
Brandstof diesel
Classificatie motorfiets
Carrosserie motorfiets waarbij geen zijspan is toegestaan
BPM € 216
REGISTRATIE
Datum eerste toelating 18 december 2008
Datum eerste tenaamstelling 18 december 2008
Datum laatste tenaamstelling 18 december 2008
Soort eigenaar PARTICULIER
Volgnummer eigenaar 1
Wijze invoer Individuele import
APK
APK vervaldatum
MOTOR
Motorcode TUD5
Aantal cilinders 4
Cilinderinhoud 1527 cc
Vermogen 43 kW (58 pk)
MILIEU
Roetuitstoot 0 mg/km
Energielabel -
Roetfilter nee
GEWICHTEN
Massa leeg 310 kg
Wielbasis 1,59 m
Je kan nu ook zien hoe kunstig die uitlaat pijpjes gemaakt zijn (beter beeld)
Er zal best wel pit in zo´n 1500 cc motortje zitten
Je zal ook geen kouwe voetjes krijgen als je achter op zit (boven op de uitlaten)
Mooi gemaakt hoor
kijk zo staat hij geregistreerd bij de RDW
Kentekengegevens
ZELFBOUW NAVRI
SIGNALEMENT
Merk ZELFBOUW
Model NAVRI
Kleur onbekend
Brandstof diesel
Classificatie motorfiets
Carrosserie motorfiets waarbij geen zijspan is toegestaan
BPM € 216
REGISTRATIE
Datum eerste toelating 18 december 2008
Datum eerste tenaamstelling 18 december 2008
Datum laatste tenaamstelling 18 december 2008
Soort eigenaar PARTICULIER
Volgnummer eigenaar 1
Wijze invoer Individuele import
APK
APK vervaldatum
MOTOR
Motorcode TUD5
Aantal cilinders 4
Cilinderinhoud 1527 cc
Vermogen 43 kW (58 pk)
MILIEU
Roetuitstoot 0 mg/km
Energielabel -
Roetfilter nee
GEWICHTEN
Massa leeg 310 kg
Wielbasis 1,59 m
Je kan nu ook zien hoe kunstig die uitlaat pijpjes gemaakt zijn (beter beeld)
Er zal best wel pit in zo´n 1500 cc motortje zitten
Je zal ook geen kouwe voetjes krijgen als je achter op zit (boven op de uitlaten)
Mooi gemaakt hoor
Het slechtste wiel van de wagen kraakt het meest .
LEO
LEO
- Piet Bruijns
- Berichten: 472
- Lid geworden op: 14 apr 2013 23:48
- Locatie: Oudenbosch
Re: Motorfietsenhoekie
En wat dacht je van die treeplankjes, model HD. Liberator?
Gaaf hoor. Mooier dan die etalageruit voorop.
Gaaf hoor. Mooier dan die etalageruit voorop.
ESTE NIX PAX CHRISTE NIX
Re: Motorfietsenhoekie
Help !!!!!
Wie kan mij helpen, ik zou graag willen weten welk type twin, en bouwjaar deze Royal Enfield is.
Ik zit er zelf op en ben dan ongeveer 7 jaar oud, dus is de foto van rond de jaren 1950/1952.
groeten
Hans
Wie kan mij helpen, ik zou graag willen weten welk type twin, en bouwjaar deze Royal Enfield is.
Ik zit er zelf op en ben dan ongeveer 7 jaar oud, dus is de foto van rond de jaren 1950/1952.
groeten
Hans
- Bijlagen
-
- Ikke.jpg (133.86 KiB) 1756 keer bekeken
Voor elke oplossing.
Is wel een probleem te bedenken.
Is wel een probleem te bedenken.
Re: Motorfietsenhoekie
Het slechtste wiel van de wagen kraakt het meest .
LEO
LEO
Re: Motorfietsenhoekie
Mee eens Leo; is ook mijn eerste gedachte....
Maar de vooroorlogse voorvork geeft ook nog andere mogelijkheden...En trouwens óók de plaatsing van de uitlaat.....bij een RE zit de uitlaat (bijna) altijd rechts, en deze zo te zien links.......
Maar het zou ook burgerversie van de Exmoor2 kunnen zijn, of een 355.... Die laatste heeft een afwijkende tank, dus zou afvallen (hoewel een andere tank snel geplaatst is)
De Flying flee valt iig af, die heeft maar een klein cilindertje
Een serieuze kandidaat zou een Thunder type B kunnen zijn....
Afijn...weer een héél zoekplaatje....Kijk ook maar eens hier....
Ik denk dat dat deelvlak van het carter de keuze gaat beperken, maar weet dat (nog) niet zeker.....
Maar ik ben ook niet echt een RE-kenner.....
Post sriptum
Ik denk dat ik hem heb !
Juist die rechteruitlaat bracht me op het idee dat het geen éénpitter is, maar een twin...
Ik denk dat het een eerdere versie (vanwege de vork) dan deze 1953 Royal Enfield Meteor 700 is......
Maar de vooroorlogse voorvork geeft ook nog andere mogelijkheden...En trouwens óók de plaatsing van de uitlaat.....bij een RE zit de uitlaat (bijna) altijd rechts, en deze zo te zien links.......
Maar het zou ook burgerversie van de Exmoor2 kunnen zijn, of een 355.... Die laatste heeft een afwijkende tank, dus zou afvallen (hoewel een andere tank snel geplaatst is)
De Flying flee valt iig af, die heeft maar een klein cilindertje
Een serieuze kandidaat zou een Thunder type B kunnen zijn....
Afijn...weer een héél zoekplaatje....Kijk ook maar eens hier....
Ik denk dat dat deelvlak van het carter de keuze gaat beperken, maar weet dat (nog) niet zeker.....
Maar ik ben ook niet echt een RE-kenner.....
Post sriptum
Ik denk dat ik hem heb !
Juist die rechteruitlaat bracht me op het idee dat het geen éénpitter is, maar een twin...
Ik denk dat het een eerdere versie (vanwege de vork) dan deze 1953 Royal Enfield Meteor 700 is......
- Bijlagen
-
- imagesGXN6X33M.jpg (72.81 KiB) 1732 keer bekeken
Oost, west...ook best
Re: Motorfietsenhoekie
Hallo Leo en Jan
Alvast bedankt voor het meedenken , een Bullet zou kunnen, maar dit is wel een twin.
Het filmpje van Leo op Youtube is een enkele cilinder maar wel de juiste tank.
Volgens mijn info werden de twins pas sinds 1949 gemaakt door RE .
We zoeken verder
Groetjes
Hans
Alvast bedankt voor het meedenken , een Bullet zou kunnen, maar dit is wel een twin.
Het filmpje van Leo op Youtube is een enkele cilinder maar wel de juiste tank.
Volgens mijn info werden de twins pas sinds 1949 gemaakt door RE .
We zoeken verder
Groetjes
Hans
Voor elke oplossing.
Is wel een probleem te bedenken.
Is wel een probleem te bedenken.
Re: Motorfietsenhoekie
Ik had zitten Google´en op wiki p
daar stond een heel lijstje met jaartallen er bij
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Ro ... otorcycles
daar stond een heel lijstje met jaartallen er bij
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Ro ... otorcycles
Het slechtste wiel van de wagen kraakt het meest .
LEO
LEO
Re: Motorfietsenhoekie
Dan ben ik er redelijk uit, denk ik......
Een RE Bullet350 van 1939-1949
Kijk maar hier
Hoop dat ik het juist heb, maar latere types van de Bullet hadden hun 'eigen ontwerp' voorvorkvering, en deze hebben nog de "Girder".....
Een RE Bullet350 van 1939-1949
Kijk maar hier
Hoop dat ik het juist heb, maar latere types van de Bullet hadden hun 'eigen ontwerp' voorvorkvering, en deze hebben nog de "Girder".....
Oost, west...ook best
Re: Motorfietsenhoekie
Hallo Hans, misschien kunnen zij het wel zeggen.ik zou graag willen weten welk type twin, en bouwjaar deze Royal Enfield is.
Home - Verstegen Motors - importeur van Royal Enfield en ...
http://www.verstegenmotors.nl/
ROYAL ENFIELD EN ZIJSPAN IMPORTEUR. Verstegen Motors is de nederlandse importeur voor Royal Enfield motoren en Velorex zijspannen. Tevens ...
Google+-pagina · Schrijf als eerste een recensie
quo vadis
Re: Motorfietsenhoekie
Hallo Heren, alvast allemaal bedankt voor het meedenken en mee zoeken.
Ik ga de importeur benaderen, zodra ik uitsluitsel heb laat ik het uiteraard weten.
Groet en makkelijke nacht.
Hans
Ik ga de importeur benaderen, zodra ik uitsluitsel heb laat ik het uiteraard weten.
Groet en makkelijke nacht.
Hans
Voor elke oplossing.
Is wel een probleem te bedenken.
Is wel een probleem te bedenken.