Ratjetoe

Hier kan iedereen alles plaatsen over zaken die actueel en interessant zijn, maar niets met scheepvaart te maken hebben.
Bob R.I.P.
Berichten: 3142
Lid geworden op: 19 sep 2008 18:00
Locatie: Langedijk

Re: Ratjetoe

Bericht door Bob R.I.P. »

Eindelijk kan ik mijn bijverdiensten met de handel in natte wanten en knoopsgaten uitbreiden. Ik kreeg bericht uit Qatar dat ik in aanmerking kom voor een donatie van 1,950,000 euro. Dit om mijn zaken en persoonlijke interesse te promoten. Toch leuk van die leden dat ze een armlastige voormalige Sparks willen helpen.
't Leven is niet altoid roist met krente, 't is ok welders gortepap die skift is.

Gebruikersavatar
leo-shof
Berichten: 2906
Lid geworden op: 23 dec 2006 21:05
Locatie: 0174

Re: Ratjetoe

Bericht door leo-shof »

Je bent toch ook zo´n Guus Geluk ! of ben je zijn tweelingbroer Bob Geluk ?
Bijlagen
Guus.jpg
Guus.jpg (15.06 KiB) 5120 keer bekeken
Het slechtste wiel van de wagen kraakt het meest . :roll:

LEO
Patru (R.I.P)

Re: Ratjetoe

Bericht door Patru (R.I.P) »

Vandaag werd bij het IJsselfestival op het 'sGravenhof in Zutphen een Sallandse Boerenmarkt gehouden. Daarbij ook demonstraties van allerhande activiteiten zoals volksdansen en oude beroepen.
Een wasvrouw liet zien hoe ze op een wasbord onderbroeken moest schoonboenen. Zal wel een staaltje van Sallandse humor zijn. :-D

Boerenvolksdans.jpg
Boerenvolksdans.jpg (357.84 KiB) 5071 keer bekeken
Sallandse wasvrouw.jpg
Sallandse wasvrouw.jpg (374.82 KiB) 5071 keer bekeken
Groeten, Paul G.
Gebruikersavatar
Allen
Berichten: 4840
Lid geworden op: 26 feb 2010 12:24

Re: Ratjetoe

Bericht door Allen »

@Paul,
Zutphen een Sallandse Boerenmarkt

Een Sallandse boerenmarkt in Zutphen. :?: :shock: :-D
Wat men in Salland al niet doet om de regio Salland te promoten. 8) :mrgreen:
Grtn @Allen
Gebruikersavatar
Harry G. Hogeboom
Berichten: 14358
Lid geworden op: 22 jul 2004 02:07
Locatie: Canada

Re: Ratjetoe

Bericht door Harry G. Hogeboom »

om de regio Salland te promoten
Da's om rieke luuu uut ut Oost'n van achter de bult'n an te trekken Allen :lol:
MVG HGH.
"Don't sweat the small stuff"
Gebruikersavatar
jdbvos
Berichten: 10539
Lid geworden op: 22 apr 2006 16:17
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Ratjetoe

Bericht door jdbvos »

...maar om daarvoor een pot pindakaas te offeren...... :roll:
:lol:
Oost, west...ook best
Gebruikersavatar
Harry G. Hogeboom
Berichten: 14358
Lid geworden op: 22 jul 2004 02:07
Locatie: Canada

Re: Ratjetoe

Bericht door Harry G. Hogeboom »

een pot pindakaas te offeren....
Drastische tijden .........EN.......drastische maatregelen Jan :lol:

"En" zei Paultje van Vliet vroegaah..........." Dan rammelen wij wat met de oude melkbussen en spuiten wat strontspray rond uit een bussie voor de mens'n uit HET Westen en dan gaan wij weer TE bed" :lol:

Allemaal langs " Het tuinpad van mijn Vader" :roll:
MVG HGH.
"Don't sweat the small stuff"
Patru (R.I.P)

Re: Ratjetoe

Bericht door Patru (R.I.P) »

Harry,
Hier een plaatje van de achterkant Benedendijk 42 in Olst. :-D
Stond op internet. :)

Tuinpad.jpg
Tuinpad.jpg (255.71 KiB) 4945 keer bekeken
Groet, Paul G.
Gebruikersavatar
Harry G. Hogeboom
Berichten: 14358
Lid geworden op: 22 jul 2004 02:07
Locatie: Canada

Re: Ratjetoe

Bericht door Harry G. Hogeboom »

achterkant Benedendijk 42 in Olst
Heeeel mooi tuinpad Paul :lol: :lol:
MVG HGH.
"Don't sweat the small stuff"
Theo Horsten (R.I.P.)

Re: Ratjetoe

Bericht door Theo Horsten (R.I.P.) »

--------

-------Afbeelding

Sta je toch raar te kijken als je 's morgens nog voor negen uur bijna een auto in je achtertuin hebt liggen. Dat was een hele klap, zeg!
Op de hoek van de omheining stond al dik twintig jaar een stevige betonnen paal van een meter hoog en zowel links als rechts daarvan had ik juist vorig jaar in het zweet mijn aanschijns nieuwe stalen scepters geplaatst en fraai sterk gaas aangebracht dat al aardig begroeid was. Dat is nu allemaal weer naar de ratsmodee.

De lady driver van het voertuig kwam er dankzij haar gordel en airbag zonder een schrammetje af. Zij was niet erg spraakzaam over hoe dat nu zo gekomen was op een rechte weg zonder dat daar verder iemand bij betrokken was. Wilde zij het benzinestation van mijn buurman in? Was zij verzekerd? Daar wilde de politie vooralsnog al evenmin iets over kwijt, dus dat geeft te denken. Volgens de laatste cijfers van vorige maand rijden er in Griekenland 1,3 miljoen onverzekerde auto's rond. De politie was heel verbaasd te horen dat wij direct onze huis-en-haardverzekering hadden gewaarschuwd en dat die het verder wel zou regelen met die mevrouw. Je huis verzekerd? Dat kwam je tegenwoordig als gevolg van de crisis niet zo vaak meer tegen in Griekenland. "s Lands wijs, 's lands eer. Ik heb zo'n verzekering die alles dekt. Kost een paar centen, maar we hebben er al verschillende keren veel profijt van gehad. Morgen komt hun expert foto's maken en bepalen hoe dat verder gaat. We zien het wel. We hebben er in elk geval mooi weer bij. :wink:

-------


Plaats reactie