Ratjetoe

Hier kan iedereen alles plaatsen over zaken die actueel en interessant zijn, maar niets met scheepvaart te maken hebben.
Theo Horsten (R.I.P.)

Re: Ratjetoe

Bericht door Theo Horsten (R.I.P.) »

-----
Wij hadden goed een uur later een doktersafspraak in Veria, dat is 65 kilometer verderop, dus we moesten weg. Gelukkig was de plaatselijke pers paraat om foto's te maken toen het wrak werd weggehaald. Een auto wordt hier niet snel total loss verklaard, meer ik denk toch dat die mevrouw en haar vrind naar iets anders moeten uitkijken. Klik HIER.
--------

v+d
Berichten: 7164
Lid geworden op: 20 jun 2011 19:56

Re: Ratjetoe

Bericht door v+d »

Jawel mazzel, met dezelfde moeite haalt ze, op haar kant, de benzinepomp!
Die heeft dus, ondanks de schade, veel geluk gehad met dank aan jouw muurtje
Gebruikersavatar
jdbvos
Berichten: 10539
Lid geworden op: 22 apr 2006 16:17
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Ratjetoe

Bericht door jdbvos »

Je bent een lichtend voorbeeld voor Donald met zo'n beschermend muurtje daar "South of the border, down Mexico way"

Goed dat je naar de dokter moest: voor 't zelfde geld had je bij het muurtje je kat gevoerd.....
Oost, west...ook best
Jacob Bothof
Berichten: 1474
Lid geworden op: 26 mar 2016 16:10

Re: Ratjetoe

Bericht door Jacob Bothof »

4 van 6.jpg
4 van 6.jpg (64.37 KiB) 5913 keer bekeken
Ome Jos,
waar hoort hij bij deze foto, :-D mooie bruggen ,mooie schoorstenen of mooie masten of HAL :-D
Je mag hem verplaatsen daar waar hij volgens jou het beste past.
Ik heb hem wel zelf genomen, febr./mrt.1960
Jacob
Jos Komen (R.I.P)

Re: Ratjetoe

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Je mag hem verplaatsen
Hij staat hier prima, Jacob. :wink:
Ik verplaats het liefst zo weinig mogelijk, vaak zijn de plaatsers volledig van de leg als ik iets verplaats, zelfs als ik ze een mailtje stuur met de URL van het nieuwe topic. :(
Het komt vaak voor dat een nieuwe gebruiker een nieuw topic opent en als ik het dan verplaats en ze hiervan verwittig dan wordt me dit niet in dank afgenomen.
Tja, dit is nu eenmaal een ouwerwets forum en hoe dat tegenwoordig gaat op twitter en al die andere social media weet ik niet en wil ik ook niet weten. :wink:
Maar je zou de naam van het schip en de welke brug het is erbij kunnen vermelden. :wink:
v+d
Berichten: 7164
Lid geworden op: 20 jun 2011 19:56

Re: Ratjetoe

Bericht door v+d »

Zal wel in de USA zijn, die brug hebben we allemaal wel eens een foto van gemaakt toch? Even kijken of ie er onderdoor past.
Jacob Bothof
Berichten: 1474
Lid geworden op: 26 mar 2016 16:10

Re: Ratjetoe

Bericht door Jacob Bothof »

Het is inderdaad de Golden Gate en het was met de Akkrumdijk :)
v+d
Berichten: 7164
Lid geworden op: 20 jun 2011 19:56

Re: Ratjetoe

Bericht door v+d »

Mooi Jacob, zulke foto''s zetten de grijze massa direct aan het werk.
Gebruikersavatar
Harry G. Hogeboom
Berichten: 14358
Lid geworden op: 22 jul 2004 02:07
Locatie: Canada

Re: Ratjetoe

Bericht door Harry G. Hogeboom »

Even kijken of ie er onderdoor past.
Mooi plaatje, TOCH een hoop "rotzooi" an dek van zo'n pakkies en kissies boot, niettan?? Op een oliepot heppie die troep allemaal niet :roll: :mrgreen:
MVG HGH.
"Don't sweat the small stuff"
v+d
Berichten: 7164
Lid geworden op: 20 jun 2011 19:56

Re: Ratjetoe

Bericht door v+d »

Dit is nog een mooi opgeruimd dek, geen deklading te zien.
Dat was op de HWAL bootjes wel anders met kisten wilde beesten, hokken met apen, dikke bomen, Kroo-boys met een tentje op het Luik en nonnen als passagiers. :-D


Plaats reactie