Heb jij dit ook?

Hier kan iedereen alles plaatsen over zaken die actueel en interessant zijn, maar niets met scheepvaart te maken hebben.
ronny

Bericht door ronny »

Gerrit schreef:Hallo Harry,

Deze gebruikers (bijv. Anita4251) worden door Jos, constant verwijderd.
Het beste is deze sites van zulke zg. gebruikers niet te openen.
Helaas kunnen jos en ik niet het ip adres van die idiooten achterhalen daar ze geen bericht plaatsen.
Jos en mij persoontje doen ons uiterste best om ze zo snel mogenlijk er af te halen gisteren had ik er weer 9 en vandaag is de teller al op 4 dus sorry voor het ongemak we proberen er alles aan te doen.

gr ronny

Gebruikersavatar
Arie Ros
Berichten: 988
Lid geworden op: 21 jul 2004 20:35
Locatie: Ijmuiden

Bericht door Arie Ros »

Hallo mensen

Dit probleem met die zgn nieuwe leden ,was op vaar-forum van Nautiek
ook zeer irritant, ik denk dat ook daar wat in schuilt dat het gestopt is, want dat was ook niet meer normaal, steeds heb ik gewaarschuwd, maar wat doe je ertegen ??

gr Arie Ros
The Best of Good Luck !!!
Gebruikersavatar
Arie Ros
Berichten: 988
Lid geworden op: 21 jul 2004 20:35
Locatie: Ijmuiden

Bericht door Arie Ros »

Kreeg net ook een berichtje van Tugspotters forum. Die kampen ook met hetzelfde probleem, maar die gaan nu een ieder die z'n naam en adres
er niet goed invullen, eraf halen. Kijken of dat helpt, wie weet ?

gr Arie Ros
The Best of Good Luck !!!
ronny

Bericht door ronny »

Hoi Arie.

Dat er af halen zijn Jos en ik al een paar dagen aan het doen,soms wordt het even rustig en dan befgint het weer.
Gebruikersavatar
Arie Ros
Berichten: 988
Lid geworden op: 21 jul 2004 20:35
Locatie: Ijmuiden

Bericht door Arie Ros »

Hoi Ronny

Ja het is niet leuk dat zoiets steeds weer terug komt. Als je het steeds eraf
haalt, dan kan er ook niet zoveel gebeuren. Maar de forumleden moeten zelf ook niet die rotzooi openen, want dan heb je de poppetjes aan het dansen.


gr Arie Ros
The Best of Good Luck !!!
Gebruikersavatar
jdbvos
Berichten: 10556
Lid geworden op: 22 apr 2006 16:17
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Heb jij dit ook?

Bericht door jdbvos »

Heb jij zoiets nou ook...???
Buiten begint het te regenen, en je zapt even wat op de tv uit verveling.....
Vanmiddag, dus.... ik zapte wat door, en kwam op die BBCnogwat-zender terecht die (alleen ?) bij Ziggo te zien is; allemaal detectives en politieseries...
Er zit er eentje bij over een vrouwelijke "boss" en wat oudere heren, die zgn ouwe cold-cases weer op proberen te lossen, wat overigens altijd lukt....
Het wordt tijd dat in NL ook zo'n "boss & pensionado's" wordt ingevoerd....
Het verhaal speelde zich af in Gibraltar....Nou ben ik daar een paar keer geweest, dus dat trok toch even de aandacht...
Op een gegeven moment komen ze aan bij de marinebaas daar in Gibraltar voor enige sceptische vragen....
Ik zie de man z'n jasje met de strepen op de mouw uittrekken en gaan zitten, met epauletten op de schouders van z'n shirt....
Ik denk nog "Da's een vreemde combinatie van 'pakkie-blauw en pakkie-halfwit' ", terwijl ineens mijn tenen zich krommen.....
Dit zou je van journalisten al erg vinden, maar van UTTERLY BRITISH TEEVEE ???? Snel ff een paar fotootjes voor jullie gemaakt
Kijkt, en huivert ! :lol: :lol: :lol:
Bijlagen
resized_WP_20160902_21_14_16_Pro.jpg
resized_WP_20160902_21_14_16_Pro.jpg (82.74 KiB) 4772 keer bekeken
resized_WP_20160902_21_14_26_Pro.jpg
resized_WP_20160902_21_14_26_Pro.jpg (93.43 KiB) 4772 keer bekeken
resized_WP_20160902_21_15_39_Pro.jpg
resized_WP_20160902_21_15_39_Pro.jpg (88.45 KiB) 4772 keer bekeken
resized_WP_20160902_21_20_22_Pro.jpg
resized_WP_20160902_21_20_22_Pro.jpg (99.01 KiB) 4772 keer bekeken
Oost, west...ook best
Gebruikersavatar
Knisten
Berichten: 455
Lid geworden op: 24 mar 2005 15:57
Locatie: Abbeville, LA, USA

Re: Heb jij dit ook?

Bericht door Knisten »

Tja, dit komt wel heel dichtbij bij "Vloeken in de kerk" ! Maar wie weet is er een plausibele verklaring, zoals de vorige avond een paar pikketanussies te veel en in de haast om de "cold case" op te lossen de volgende ochtend niet goed opgelet... Maar de "onverschrokken blik" in zijn ogen noodt niet tot vragen stellen en commentaar te leveren. Al dan niet via de "Clansman" zender :lol:
Old sailors never die, they just fade (or drive) away...
73 Knisten
ferryvaneeuwen
Berichten: 2676
Lid geworden op: 25 nov 2004 22:59
Locatie: Krimpen a/d IJssel
Contacteer:

Re: Heb jij dit ook?

Bericht door ferryvaneeuwen »

Dat programma heet New Tricks met de boss Sandra Pullman, die trouwens best wel de moeite waard is als je tenminste een beetje van volslank houdt. Voor de rest is de bezetting een soort bejaardensocieteit vrees ik. De titel van het programma geeft al aan dat je moet oppassen met wat ze laten zien......... :wink:
Sandra Pullman
Sandra Pullman
image.jpeg (13.62 KiB) 3534 keer bekeken


Plaats reactie