Wie is de oudste kombuizer?

Hier kan iedereen alles plaatsen over zaken die actueel en interessant zijn, maar niets met scheepvaart te maken hebben.
Gebruikersavatar
Ton Pekel
Berichten: 1965
Lid geworden op: 23 jul 2004 08:20
Contacteer:

Bericht door Ton Pekel »

Theo,
De beste wensen voor je verjaardag en dat de Griekse zon je nog jaren en jaren goed mag doen met nog mooie boeken in de toekomst.
Ton Pekel
Wrijving geeft glans en warmte....
........ teveel geeft slijtage!

Bram

Bericht door Bram »

:D Hoi Theo

de dag is nog niet voorbij
ik ben de laatste in de rij
maar evenzogoed blij
dat ik je kan feliciteren daarbij

ik hoop van harte dat je nog menig jaar in het land van Zeus en Appollo
in gezonde toestand door mag brengen.
Groets BramAfbeelding

Afbeelding

Groets BRam :D
Mart Hoogedoorn
Berichten: 3818
Lid geworden op: 11 mei 2005 06:59
Locatie: Brasil

oudste

Bericht door Mart Hoogedoorn »

''Wat oud?...de duivel is oud!

Maar ook ik ben toe getreden tot de club van de 7 tigers.
Mart, 24 april 1936
Zwarteleo
Berichten: 92
Lid geworden op: 12 aug 2006 11:32
Locatie: Kirchberg in tirol

Bericht door Zwarteleo »

Tja dan voel ik me met bouwjaar 1945 echt nog een broekie,maar vind het toch leuk dat ik met de grote jongens mag meespelen :wink: :lol:
HGL.
Het leven is veel te kort
om slechte wijn te drinken.
Cornelis

leeftijd

Bericht door Cornelis »

ik ben van mei 1931,wel niet de oudste
van dit forummaar tippel toch aardig mee
cor[/b]
Theo Horsten (R.I.P.)

Bericht door Theo Horsten (R.I.P.) »

Mart Hoogedoorn schreef:
Ook ik ben toe getreden tot de club van de 7 tigers
waarbij ik drie dagen lang las:

"Ook ik ben toegetreden tot de club van de
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding"

En ik maar denken: wat is dat nou toch voor een club?
Kan je toch merken dat je ouder wordt...

:)
Mart Hoogedoorn
Berichten: 3818
Lid geworden op: 11 mei 2005 06:59
Locatie: Brasil

CLUB

Bericht door Mart Hoogedoorn »

Hallo Theo,

Het duurt nog een hele tijd ,maar ik hoop dat wij de club van de 8 engelse stropdassen mee mogen maken ????
jangoedhart (R.I.P)

Re: Wie is de oudste kombuizer?

Bericht door jangoedhart (R.I.P) »

Wie is de oudste kombuizer.Haha.Kwam over dit topic.Wel,mijn vader was aktief laten we zeggen Mei-Juni 1928.Het resultaat werd Jan Goedhart 2 Maart 1929.
Geen beste start.Heel het land zat dicht gevroren.De havens vol opgelegde schepen.Een werkeloze Papa.Hij ging weer aan het werk na het bombardement op Rotterdam.Puinruimen.Hij is de rest van z,n leven nooit meer werkeloos geweest.En ik heb altijd een bloedhekel aan de winter gehad.Waarvan acte.Mvg.Jan :-D
Jos Komen (R.I.P)

Re: Wie is de oudste kombuizer?

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Zolang zich niemand meldt die nog ouder is houden we het op jou, Jan. :)
jangoedhart (R.I.P)

Re: Wie is de oudste kombuizer?

Bericht door jangoedhart (R.I.P) »

wie is de oudste kombuizer?
Kijk,ben wel toe aan een dokbeurt.Ben daar in feite al mee bezig.Zo,n ogendokter bezocht.Slijtage op m,n rechter oog.Er staan mij 3 prikjes te wachten.Volgende week de eerste.Zal me niet verbazen als ik over een paar maanden loop met zo,n bril met sjempotglazen.Maar ja,beter wat dan niks.Ook problemen met het geluid.Maar gek is dat.Krijg de laatste tijd veel vriendelijke briefjes van Mr.Schooneberg en Specsavers.Een dingetje in m,n linkeroor voor ,maar, 500 Euro.Krijg ik er zo,n zelfde dingetje gratis bij voor dat andere oor.Vraag mij af hoe of die gasten in godsnaam weten dat ik doof wordt.Zouden ze de computer van m,n huisarts gehackt hebben ?.FF stoom afblazen bij het opstaan s,morgens is ook niet leuk meer. :( Zit het eerste half uur te hijgen als een zieke ijsbeer op de Noordpool.Dus maar weer een SPIRIVATJE snuiven.Een dure liefhebberij.Maar ja,wat kan je verwachten als je voor 1200 Euro nicotine verstookt per jaar.Het plafont wordt al aardig bruin.Tijd voor de Witte de Wit ploeg.Verder gaat het wel.Een marathon zit er niet meer in.Maar nog niet achter de rollator of een ander voertuig voor gehandicapte.Haha.Hoor nog niet thuis in de categorie ,invalide,.Maar optimistisch blijven. :) Heb in ieder geval een goeie vriend.Dat is die computer.Verdomd als het niet waar is.Als ik de deur uit ga roept hij,He,waar gaje naartoe,. :-D Mvg.Jan


Plaats reactie