Navigatiesystemen (Tom Tom, garmin, enz.)

Hier kan iedereen alles plaatsen over zaken die actueel en interessant zijn, maar niets met scheepvaart te maken hebben.
Gebruikersavatar
DennisV
Berichten: 604
Lid geworden op: 29 mei 2006 15:07

Navigatiesystemen (Tom Tom, garmin, enz.)

Bericht door DennisV »

Ik was net bezig met een nieuwe versie van West en Centraal Europa op mijn Tom Tom one te installeren, en toen dacht ik :idea: ....... zouden er ook kombuizers met een navigatiesysteem zijn?

Zo ja, vertel!

Welke kaarten gebruiken jullie, welk merk, werkt het altijd goed? problemen?

Gebruikersavatar
leo-shof
Berichten: 2906
Lid geworden op: 23 dec 2006 21:05
Locatie: 0174

Re: Navigatiesystemen (Tom Tom, garmin, enz.)

Bericht door leo-shof »

hoi, ik ben van beroepvrachtwagenchauffeuren ik heb al een paar jaar een mio 629,met heel europa op 1 kaart, werkt goed maar het is nooit zalig makend want het loop net als een atlas altijd achter , en zeker met de vrachtwagen kom je wel eens verrassingen tegen , zoals tunneltjes die te laag zijn of kleine dorpjes met smalle straatjes , maar dat kn je op een straten kaart ook niet zien

gr leo 748
Het slechtste wiel van de wagen kraakt het meest . :roll:

LEO
Gebruikersavatar
Compass
Berichten: 3062
Lid geworden op: 22 jul 2004 11:11
Locatie: Groningen

Bericht door Compass »

Hallo,

Zelf heb ik in de auto al 7 jaar een VDO Dayton 5000. Toen een dure jongen maar nu al achterhaald. De wet van de remmende voorsprong zeg maar. Want CD's als kaartmedium zij al lang ingehaald door de toegenomen capaciteit van SD, CF en al die andere datadragers. Het is nu al een probleem om aan recent kaartmateriaal op CD te komen.