Tour de France

Hier kan iedereen alles plaatsen over zaken die actueel en interessant zijn, maar niets met scheepvaart te maken hebben.
Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Hallo Jos,
Voortaan alleen maar kijken naar de etappes en het geluid uitzetten. :wink:
All the best
Jos

Jan Vos

Bericht door Jan Vos »

Gewoon op een andere zender kijken waar geen doping gebruikt wordt.

Dit is geen sport meer, maar dat is mijn mening.
Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Hallo Jan,
Vroeger, toen geluk nog heel gewoon was... :wink:
"Met Melk Meer Mans", is dit ook geen soortement doping? :lol:
Want toen kregen de kalveren al groeihormonen. :(
Het is ons met de Paplepel ingegoten. :)
All the best
Jos
Gebruikersavatar
Jos Linders
Berichten: 3419
Lid geworden op: 22 feb 2005 16:50
Locatie: Nijmegen

Bericht door Jos Linders »

Het lijkt een herhaling van vorig jaar, Landis verloor in een etappe ruim 8 minuten en reed de volgende dag de concurentie op een hoop en won weer 8 minuten terug. Later bleek dat ook hij uit het pillenpotje gesnoept had. Nu een jaar later loopt die rechtzaak noch steeds. Zijn wielrenners nou zo dom of zijn ze nog dommer???
En zo als Mart Smeets het altijd zegt, de Tour wacht op niemand!!!!

Groetjes, Jos2.
Ulpia Noviomagus Batavorum

https://www.nijmegen.nl/diensten/webcam/
Jan Vos

Bericht door Jan Vos »

Jos Komen schreef:Hallo Jan,
Vroeger, toen geluk nog heel gewoon was... :wink:
"Met Melk Meer Mans", is dit ook geen soortement doping? :lol:
Want toen kregen de kalveren al groeihormonen. :(
Het is ons met de Paplepel ingegoten. :)
All the best
Jos
Jos die groeihormonen zijn er pas gekomen toen het mestkalveren werden.
De vrouwen willen graag een stukje wit kalfsvlees.
De kalveren die later koeien worden om melk te geven is een ander soort.

Ik heb ook de pest aan die varkensboeren ze hebben geen land maar wel mest.
Waar moet hun mest heen dat verkopen ze aan een boer met koeien die het dan mengt met dat van zijn stal en over het grasland verspreid.

Je kan het gelijk ruiken als het varkensmest is maak je borst maar nat als er 2 van die stinkbedrijven in Warffum komen.

Is goed voor de export en jij de stank, al die varkens die er geproduceerd worden eten wij niet in Nederland, het meeste wordt geexporteerd.

Het is dus niet zoals jij stelt dat kalveren met groeihormonen later melk produceren.
Gebruikersavatar
Jos Linders
Berichten: 3419
Lid geworden op: 22 feb 2005 16:50
Locatie: Nijmegen

Bericht door Jos Linders »

Het was een enerverende dag vandaag de favorieten lieten het aankomen op de laatste beklimming van de Col d'Aubisque. Ras-musje zat alleen tussen drie DCS renners en Evans. Alle aanvallen sloeg hij in zijn eigen tempo af en Evans moest weer passen. Op twee km. voor de finish viel hij zelf aan en Contador kon niet volgen, hij zat op z'n fiets als een kalf zonder groeihormoon , het musje vergrote zijn positie in het algemeen klassement, of hij de tour gaat winnen daar durf ik nog geen cent om te verwedden met al dat gedoe in over doping.

Groetjes, Jos2.
Ulpia Noviomagus Batavorum

https://www.nijmegen.nl/diensten/webcam/
Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Kloten klaren van de Rabo bank... :twisted:

Geletruidrager Rasmussen uit de Tour
onze Telesportredactie - Michael Rasmussen zal donderdag niet meer van start gaan in de Ronde van Frankrijk. De geletruidrager is woensdagavond door de directeur van de Raboploeg uit de Tour gehaald. De Deen zou de interne regels van de Nederlandse formatie hebben overtreden.

Of alle Raborenners ´s werelds grootste wielerronde verlaten is nog onduidelijk. "Het is niet bekend of de rest van de ploeg donderdag in de zeventiende etappe van start gaat"
Adrie

Bericht door Adrie »

Ik hoorde het net bij Mart, Schrok mij te pletter, Als het waar is , is het terecht dat hij er uitgehaald is. Het ergste vind ik het voor die andere jongens van Rabo, die hebben zich het snot voor de ogen gefietst om hem te steunen. Goh wat zullen die balen, wat dacht je van Boogie, dacht een mooie afsluiting te hebben van zijn carriere.En nu dit.En die THomas Dekker, ik zou gelijk mijn fiets aan de wilgen hangen, en een goed beroep gaan leren.
Groetjes Adrie
Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Dit staat in het AD.

,,Hij heeft meerdere malen gezegd waar hij aan het trainen was en dat bleek niet te kloppen'', zei een aangeslagen directeur Theo de Rooy woensdag in het hotel van de Raboploeg. ,,Die informatie heeft de ploegleiding diverse malen gekregen. Vandaag hebben we nog nieuwe informatie gekregen'', aldus De Rooij.

Tja, misschien was hij wel in Brazil aan het stappen inplaats van trainen in Mexico.
Een wielrenner is ook maar een mens en je bent maar een keer jong. :wink:
Hij is tijdens de tour NIET op doping betrapt en toch denkt die Boerenleenbank dat hun image beschadigd wordt en DAT kost klanten.
Zo kan die boerenleenbank zeggen: "Wir haben es Nicht gewusst" :evil:

All the best
Jos
Gebruikersavatar
Jos Linders
Berichten: 3419
Lid geworden op: 22 feb 2005 16:50
Locatie: Nijmegen

Bericht door Jos Linders »

Ik snap het allemaal niet meer, ik kap er mee voor mij hoeft het niet meer. Kan me niet herinneren ooit zo'n klote tour te hebben meegemaakt.

Aju, Jos2.
Ulpia Noviomagus Batavorum

https://www.nijmegen.nl/diensten/webcam/


Plaats reactie