GEHANDICAPTE ZOEKT SPONSORS

Hier kan iedereen alles plaatsen over zaken die actueel en interessant zijn, maar niets met scheepvaart te maken hebben.
Plaats reactie
Benjaminkoning162

GEHANDICAPTE ZOEKT SPONSORS

Bericht door Benjaminkoning162 »

Hallo mijn naam is Benjamin Koning ik ben 22 jaar en ik woon in Groningen.
ik zit in een rosltoel omdat ik spastisch ben.

De leiding van de Klaproos zegt dat de situatie onhoudbaar is en dat ik maar een andere woonplek moet gaan zoeken.
De klaproos is een woonvorm voor kinderen en jongeren met een handicap
De klaproos zegt dat het onhoudbaar is omdat ik stoomboot geluiden maak.
die stoomboot geluiden komen door gilles de latourette.


Ik begon na te denken over welke woonplaat goed voor mij zou zijn want ik wil niet aan plaats gebonden zijn en dan kom je al snel uit bij een camper maar campers zijn weer te klein want ik zit in een rolstoel

Toen dacht ik als ik nou is in een vrachtwagen woon dan kan ik overal heen en ben ik niet meer afhankelijk van de taxi bijvoorbeeld van de valys wat een RAMP is en de deeltaxi moet je ook een uur op wachten en daar kan ik niet ver mee.
Met de valys kan ik bijvoorbeeld nooit over de grens komen want deze taxi's mogen maar tot de grens en ik vind het ook leuk om een keer naar een ander land te gaan en daar naar bijvoorbeeld dierentuinen of wat dan ook.


ook met het openbaar vervoer reizen is lastig met een rolstoel


Voor zo'n vrachtwagen heb ik wel sponsors nodig want met een uitkering is die niet te betalen daarom wou ik vragen of u en bedrijven en particulieren mij wil sponsoren.


Bedrijven die mij sponsoren krijgen reclame op de vrachtwagen.


voor mij zou het betekenen als ik een vrachtwagen heb dat ik niet meer afhankelijk ben van de taxi's en dat ik gewoon zo vaak als ik wil mijn oma of familie kan bezoeken
ook betekend het dat ik altijd iemand mee kan nemen want er is plaats genoeg daarnaast kan ik ook iemand meenemen die met pech langs de weg staat en in de truck komt een verwarming zodat we het niet koud hebben


er is ook een chauffeur nodig als ik een vrachtwagen heb en natuurlijk een verzorger
wie wil mag mee. en voor de verzorging wil ik dan bijvoorbeeld PGB aanvragen.


wat er in iedergeval in de vrachtwagen komt is


1. 2 hooglaag bedden zodat er altijd een minder valide mee kan
<br>
2. 6 opklapbedden want als mensen komen logeren dan kunnen ze blijven slapen en ook als ik er ben en een bekende van mij wil blijven slapen die is ook gehandicapt en dan heb dus 2 verzorgers nodig en dan zijn 6 wel handig want dan kan ik altijd 4 personen extra meenemen.
<br>
3. en voor overdag kunnen er dus altijd mensen mee en voor snachts kunnen er maximaal 4 tot 5 mensen mee.

IEDEREEN DIE MEE WIL HELPEN MAG MEE HELPEN WIL JE MEEHELPEN OF HEB JE EEN VRAAG DAN MAG JE BELLEN




en voor als er iemand met pech staat just call me



voor meer informatie bel
0613739884
adres barkmolenstraat 242
9723dp groningen
email benjaminkoning162@msn.com

mijn website is www.benjaminkoning.nl

Gebruikersavatar
Cor Leliard
Berichten: 3418
Lid geworden op: 20 sep 2004 17:57
Locatie: Breda

Bericht door Cor Leliard »

Is dat niet die figuur die met orka's wou ga zwemmen en nog wat andere ideeen had om aan geld te komen.
Vertrouw het voor geen cent
gr uit een zonnig Breda Cor
Il parle Il a parle
Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Hallo Cor,
In het Dagblad van het Noorden stond vorige week een heel artikel over deze man.
Dus dit klopt allemaal wel, het heeft niets met scheepvaart te maken en daar hebben we ruim 7 voor ingeschoren. :wink:
All the best
Jos
Gebruikersavatar
DennisV
Berichten: 604
Lid geworden op: 29 mei 2006 15:07

Bericht door DennisV »

Cor Leliard schreef:Is dat niet die figuur die met orka's wou ga zwemmen en nog wat andere ideeen had om aan geld te komen.
Vertrouw het voor geen cent
gr uit een zonnig Breda Cor
Beste Cor,

Lees hier eens verder http://www.rtvnoord.nl/nieuws/index.asp?actie=totaalbericht&pid=71386
Lijkt me wel legitiem.
Benjaminkoning162

ik vertel alleen maar de waarheid

Bericht door Benjaminkoning162 »

ik vertel alleen de waarheid

groetjes Benjamin
Gebruikersavatar
Cor Leliard
Berichten: 3418
Lid geworden op: 20 sep 2004 17:57
Locatie: Breda

Bericht door Cor Leliard »

Hallo allemaal,
was weer ens te vlug en te impulsief met mijn antwoord sorry.
Gr uit het warme zuiden Cor
Il parle Il a parle
Gebruikersavatar
Eric
Berichten: 685
Lid geworden op: 22 jul 2004 00:47
Locatie: Dalfsen

Bericht door Eric »

Hallo Benjamin, heb de link van RTVnoord naar iemand gestuurd die dit soort vrachtwagens zelf bouwt, misschien kan die je wel helpen.
Succes,
Eric
Rust Roest
Maar Roest Rust niet.


Plaats reactie