Zwerfkatten in IJmuiden

Hier kan iedereen alles plaatsen over zaken die actueel en interessant zijn, maar niets met scheepvaart te maken hebben.
Jaap5
Berichten: 1030
Lid geworden op: 30 nov 2005 04:06

Zwerfkatten in IJmuiden

Bericht door Jaap5 »

jaap5 schreef:MAAR NU EVEN SERIEUS.
We hebben met z,n allen weer een moorddag gehad. Daarom wilde ik net als voorgaande jaren weer vragen of hij weer een topic voor de zwerfkatten van Ijmuiden wil openen .Een blikje kattevoer of iets dergelijks zal daar weer welkom zijn. Dus wil je deze taak op je nemen? Met groet Jaap5
Dames en Heren
Ik heb een PB ontvangen,waarin hij schrijft dat hij zelf wegens persoonlijke omstandigheden niet in staat is om de zaak te regelen. Maar hij wilde wel zorg dragen voor de contacten etc in Ijmuiden. Hij kwam dan ook met het verzoek of ik de zaak voor hem kon overnemen. Daar sta ik positief tegenover maar met een extra bepaling erbij.Indien U geld overmaakt op mijn rekening dan zou ik graag vermeld zien
Zwerfkat 2010 gevolgd door een drie letterige code Aan de hand van de drie lettercode kan ik dan een verantwoording afleggen op de topic van de binnenkomende bedragen. Als er nog een andere topic geopend moet worden ,hoor ik dat graag. Nou hier is het dan : U kunt Uw gaven voor de katten storten op

Rek 2759334 t.n.v J.VIJFHUIZE
STADSKANAAL

Laten wij als KOMBUISPRAAT de schouders onder dit project zetten. Alvast bedankt voor de medewerking Met vriendelijke groet JaapV

g.h.hagels

Re: Zwerfkatten in IJmuiden

Bericht door g.h.hagels »

Hallo Jaap ,

Wat is de 3 letter code.

Vr Gr Gerrit H.Hagels.
Theo Horsten (R.I.P.)

Re: Zwerfkatten in IJmuiden

Bericht door Theo Horsten (R.I.P.) »

En is dat nummer van zeven cijfers een vroegere Postbank, nu ING-rekening? Dan moet ik er namelijk een "P" voor zetten.
In de woonplaats is de bank bij het internetbankieren niet langer geïnteresseerd.
Jaap5
Berichten: 1030
Lid geworden op: 30 nov 2005 04:06

Re: Zwerfkatten in IJmuiden

Bericht door Jaap5 »

Nadere toelichting
1. Hier versta ik onder drie letters waaronder U uw donatie schenkt. B.v u stuurt Euro 30 overen u sschijft bij mededelingen een drie lettercombinatie waarvan U alleen het bestaan weet. (b.v AXZ ) Als ik dan later in een bericht de ontvangst vermeld van Binnen gekomen van AXZ 30 Euro ,dan weet ieder het bedrag en niet de naam van de gever. Sommige mensen blijven graag anonym. En uiteraard weet U dat het geld binnen is.


2. Inderdaad een ex postgiro rekening nu ING Dus moet er een P voor . Bedankt voor de vragen Dat kan soms heel verhelderend werken
Allen de groeten van Jaap5
Gebruikersavatar
Albert
Berichten: 3183
Lid geworden op: 04 jan 2005 14:10
Locatie: Purmerend

Re: Zwerfkatten in IJmuiden

Bericht door Albert »

Hallo Jaap, :-D

Heel goed dat je dit op je neemt en vanzelfsprekend doen ook wij -Marjanne en ik - weer een donatie naar draagkracht.

Vr. gr. Albert :-D
"MAY YOUR BIG JIB DRAW"
Gebruikersavatar
Wim van der Moolen
Berichten: 5224
Lid geworden op: 25 feb 2006 21:03
Locatie: Heemskerk

Re: Zwerfkatten in IJmuiden

Bericht door Wim van der Moolen »

Prima initiatief Jaap, zeker in deze tijd van drastische bezuinigingen mogen wij de katten in IJmuiden niet vergeten.

Groeten, Wim.
Eat your pie, before you die !
Gebruikersavatar
Compass
Berichten: 3062
Lid geworden op: 22 jul 2004 11:11
Locatie: Groningen

Re: Zwerfkatten in IJmuiden

Bericht door Compass »

-Marjanne en ik - weer een donatie naar draagkracht.
Tjeemig Albert, dat wordt dan een fors bedrag. :roll:

Nog een tip ; Als je nou je vouwfiets verkoopt en de opbrengst 'is voor de poes' dan snijdt het mes van twee kanten. :lol:
Zo'n offer kunnen ze moeilijk commentaar op geven :P

Zal ook een donatie 'naar draagkracht' storten. Kleine beetjes helpen tenslotte ook :wink:

Groeten,
Bert de Boer
Jaap5
Berichten: 1030
Lid geworden op: 30 nov 2005 04:06

Re: Zwerfkatten in IJmuiden

Bericht door Jaap5 »

Bert
Je hebt ergens wel gelijk,Maaaaarrrrr als wij van de zeebeestverhalen willen blijven
smullen dan moet dat vouwfietsje aan boord blijven,want je ziet toch zeker Albert niet als een jogger. En Marianne zet door!!!!!!!!!Ik zie de donaties graag tegemoet. Eind van deze week krijg ik het bankafschrift en ik hoop dan de eerste te kunnen vermelden. Tenzij TNT post met hun staking roet in het eten gooien. Groet Jaap5
Jos Komen (R.I.P)

Re: Zwerfkatten in IJmuiden

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Ondanks de staking van de TNT-post zojuist een bijdrage overgemaakt. :)
All the best
Jos
Jaap5
Berichten: 1030
Lid geworden op: 30 nov 2005 04:06

Re: Zwerfkatten in IJmuiden

Bericht door Jaap5 »

jos
MAUW MIAUW. Vrij vertaald uit het kateriaans is dit " HARDSTIKKE BEDANKT "
Namens de katjes vr groet Jaap5


Plaats reactie