Langs het fietspad

Hier kan iedereen alles plaatsen over zaken die actueel en interessant zijn, maar niets met scheepvaart te maken hebben.
Gebruikersavatar
Knisten
Berichten: 455
Lid geworden op: 24 mar 2005 15:57
Locatie: Abbeville, LA, USA

Re: Langs het fietspad

Bericht door Knisten »

Ik sluit me bij alle voorgaande sprekers aan Martin en hoop dat alles goed komt.
Heb je een PBtje gestuurd, met heel wat info van " 't ouwe darp " Heb de plaatser
op Facebook om toestemming gevraagd dit te mogen doorsturen. Geen reactie.
Geniet er van, veel is heel herkenbaar.
Sterkte my friend, het ga je goed !

Vriendelijke groeten
Dirk
Old sailors never die, they just fade (or drive) away...
73 Knisten

Gebruikersavatar
dita
Berichten: 2239
Lid geworden op: 08 dec 2009 18:19
Locatie: Hamina
Contacteer:

Re: Langs het fietspad

Bericht door dita »

Bedankt mannen, allemaal, voor de mooie wensen.
Maar... die nieuwe medicijnen liggen nu in de prullenbak en gaan van de week naar de apotheek voor vernietiging.
De bloeddruk kelderde namelijk mooi naar beneden en voel me nu veel beter.
Wel is het nu wachten op de oproep van het ziekenhuis in Kotka.
Ik zelf heb het idee dat het 'dotteren' wordt zoals 4 jaar geleden.
Nou ja.
Everybody de groeten en het plaatje is van de ochtendwandeling van vanmorgen.

Go Go
Martin
Bijlagen
WP_20161030_08_21_46_Pro.jpg
WP_20161030_08_21_46_Pro.jpg (242.62 KiB) 2403 keer bekeken
Keep going
Martin


"Ver van huis en ongeschoren"

http://issuu.com/martinhendriks/docs
v+d
Berichten: 7164
Lid geworden op: 20 jun 2011 19:56

Re: Langs het fietspad

Bericht door v+d »

Ahoy Martin, toen ik in Frankrijk in dat Universiteitsziekenhuis belandde (achteraf gezien, wat een mazzel :-D ), maakte ik nogal een punt van de Nederlandse medicijnen die ze in beslag namen. Een driftige dame kwam mij vertellen dat deze bloeddruk verlagende medicijnen nu juist mijn naderende einde aan het versnellen waren, zij focuste op het ruimer maken van de aderen en niet op het verlagen van de bloedruk :roll:
Een prachtige kordate dame die overtuigend iets kon uitleggen, zelfs ik snapte het terwijl ik mij nooit met al dat medische gedoe heb beziggehouden.

Als uitsmijter zei ze: "Hier komen regelmatig bejaarden uit Nederland of Duitsland binnen gereden, allemaal met hart problemen en allemaal gebruiken ze Betablokkers". Niet een goede weg om verstoppingen op te lossen, de bloeddruk wordt lager en er wordt nog minder bloed rondgepompt.
U gaat met spoed een scan krijgen en u krijgt een paar stents of u krijgt een aantal by-passes."

Ik zou dat hele verhaal tot lering en vermaakt nog eens vertellen op het kombuis maar ik wil niemand ongerust maken.
Die Franse dame had wel gelijk, in Enschede hebben ze haar adviezen zonder meer uitgevoerd en ik voel mij prima.

Dus pijpjes ragen, het is effe lastig maar nodig :wink: Succes!!
Mart Hoogedoorn
Berichten: 3818
Lid geworden op: 11 mei 2005 06:59
Locatie: Brasil

Re: Langs het fietspad

Bericht door Mart Hoogedoorn »

Niet dat ik het nodig heb maar beschouw bovenstaande gegevens als''nuttige wenken''.De olie word al jaren verdund en voor de pijpies heb ik ook een pilletje.De druk liep ff op toen er vorige week mijn laatste 3 bijtertjes uitmoesten ,maar na 10 min was het gevaar geweken.Nu gromd El Lobo alleen nog :( .Enne Martin.....nu niet gelijk door dat bos gaan rennen he.
''Recht zo ie gaat''Mart.....Een beetje zigzaggen mag ook
Gebruikersavatar
Harry G. Hogeboom
Berichten: 14382
Lid geworden op: 22 jul 2004 02:07
Locatie: Canada

Re: Langs het fietspad

Bericht door Harry G. Hogeboom »

Nu gromd El Lobo alleen nog
:lol: :lol: :lol: :roll: :mrgreen:
MVG HGH.
"Don't sweat the small stuff"
Gebruikersavatar
jdbvos
Berichten: 10559
Lid geworden op: 22 apr 2006 16:17
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Langs het fietspad

Bericht door jdbvos »

Een echte "ouwe lobbes"... :-D
Oost, west...ook best
Jos Komen (R.I.P)

Re: Langs het fietspad

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Zo kan het toch ook? :wink: Afbeelding
Gebruikersavatar
Harry G. Hogeboom
Berichten: 14382
Lid geworden op: 22 jul 2004 02:07
Locatie: Canada

Re: Langs het fietspad

Bericht door Harry G. Hogeboom »

Omdat ik nou toevallig een klein "zigje" maak.........hoeven jullie niet gelijk volle kracht met een "zagje" achter me aan te vaaar'n! :lol: ZOOO raken we van het Finse fietspad af, terwijl Martin bezig is met zijn doklijssie :lol:
MVG HGH.
"Don't sweat the small stuff"
Mart Hoogedoorn
Berichten: 3818
Lid geworden op: 11 mei 2005 06:59
Locatie: Brasil

Re: Langs het fietspad

Bericht door Mart Hoogedoorn »

Om dit ff af te maken, deel ik de heren mede dat vanmorgen de touwtjes die de wonden dicht hielden er uit gehaald zijn.Nu wachten tot de zaak gehard is en dan gips bijten voor nieuw gebit boven en onder .We willen het resultaat gaarne bewonderen zei mijn lieve tandardsin en assistente.Ik stel dat uit tot eind van dit jaar,ook om financieele reden...eerst dat verrekte notebook afbetalen ...was een dure met bellen en disk muziek etc :roll: dus alle vretenswaren gaan door de molen tot dan .En Daarna berg jullie maar,dan verschijnt El lobo met brandnieuwe bijtertjes geconstrueerd door de universiteits leerling tandards piepeltjes alhier....scheelt enige honderden zilverlingen en mag in termijnen :-D :wink:
''Recht zo ie gaat''Mart.....Een beetje zigzaggen mag ook
Gebruikersavatar
dita
Berichten: 2239
Lid geworden op: 08 dec 2009 18:19
Locatie: Hamina
Contacteer:

Re: Langs het fietspad

Bericht door dita »

Doe jij ook maar voorzichtig aan, Mart. De mond dichthouden om de bacteriën buiten te houden.
Maar dat zal wel loslopen.
Hier sneeuwt het nu al drie dagen achtereen en de wereld ziet er mooi en wit uit.
De foto's zijn van de straat en van een trots zwanenpaar met hun kroost die al behoorlijk gegroeid zijn.
Go Go
Martin
Bijlagen
WP_20161109_16_12_19_Pro.jpg
WP_20161109_16_12_19_Pro.jpg (115.18 KiB) 3716 keer bekeken
WP_20161109_16_17_20_Pro.jpg
WP_20161109_16_17_20_Pro.jpg (176.62 KiB) 3716 keer bekeken
Keep going
Martin


"Ver van huis en ongeschoren"

http://issuu.com/martinhendriks/docs


Plaats reactie