Wielrennen

Hier kan iedereen alles plaatsen over zaken die actueel en interessant zijn, maar niets met scheepvaart te maken hebben.
ferryvaneeuwen
Berichten: 2676
Lid geworden op: 25 nov 2004 22:59
Locatie: Krimpen a/d IJssel
Contacteer:

Re: Wielrennen

Bericht door ferryvaneeuwen »

Ja, klasse! Bedankt voor alle moeite. Had je nog tijd over om te kijken?


Ferry

Ruud (R.I.P.)

Re: Wielrennen

Bericht door Ruud (R.I.P.) »

Ahoy Wim & Ferry,
Ook bedankt, en ja ik zat 's-middags om 14:30 klaar voor de tv, vandaar dat er geen live Breaking news was vanaf die tijd, en vlug de rituitslag nog kon melden als de finish geweest was, plus wat achterstallige momenten.
Jammer dat de weersgoden niet mee zaten, maar al met al een mooie Giro gezien, waarin er gekoerst werd, dat is bij de TdF vaak een mankement.
Gebruikersavatar
rspeur
Berichten: 3111
Lid geworden op: 11 dec 2009 17:41
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Wielrennen

Bericht door rspeur »

Zelfs de Daupniné kan nog hartstikke spannend worden, jammer dat er in de media nauwelijks aandacht aan wordt besteed.
Dat geldt ook voor de Ronde van Zwitserland, die ook wordt gezien als een "traininkje" voor de Tour.
http://www.steephill.tv/criterium-du-dauphine-libere/
Overigens Ruud, dit betekent niet dat ik de boel ga bijhouden op Kombuispraat. Ik ben niet lui, maar erg op mijn rust gesteld.... :wink:
René
Ik leit m'n tong hier altoid foin ofskrape
Ruud (R.I.P.)

Re: Wielrennen

Bericht door Ruud (R.I.P.) »

Ahoy René,
Op Eurosport wordt er dagelijks aandacht aangeschonken[Critérium du Dauphiné], eerst met een samenvatting van de dag ervoor, en daarna live de dag etappe, die meestal om 13:30 begint.
Inderdaad, een spannend gebeuren, met vele kanonnen, zoals Froome-Contador-Nibali, en waarin Wilco Kelderman gisteren voortreffelijk meeging met de beste[3e] en waaruit Froome zich de beste toonde, met in zijn wiel Contador.
Maar laten wij het hier alleen maar op de grote 3[Giro-Tour-Vuelta] houden, anders heb ik er een dagtaak bij, en ook ik zit graag op m'n balkonnetje te genieten met een kouwe klets. :wink:
Adrie

Re: Wielrennen

Bericht door Adrie »

Even mijn wielrenvriendjes Ruud en Jos gedag zeggen, Ik ben er nog steeds, alleen niet hier, Er is veel gebeurd maar ik geef niet op. Lieve Groetjes Adrie.
Jos Komen (R.I.P)

Re: Wielrennen

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Geweldig dat je nog aan ons denkt, Lady Adrie. :-D
Hartelijke groetjes terug, volgens iedereen hier in de buurt gaat Bauke Mollema dit jaar de tour winnen, dus er staat ons nog iets te wachten.
En streekgenoot Robben gaat ons hoogstpersoonlijk wereldkampioen maken, nog iets om naar uit te kijken. :)
Sinds ik 7 jaar geleden in Warffum ben gaan wonen zijn de topsporters hier uit de buurt uitstekend gaan presteren.
(Goh, ik lijk Louis van Gaal wel). :lol:
En niet te vergeten Ranomi Kromowidjojo uut Sauwerd. :)
Gebruikersavatar
gerard tenerife
Berichten: 6491
Lid geworden op: 22 mei 2009 21:01
Locatie: valle san lorenzo,tenerife,spanje

Re: Wielrennen

Bericht door gerard tenerife »

Ranomi Kromowidjojo uut Sauwerd.
Typical Groningse naam :lol: :lol: :lol: voor mij gaan de gordijntjes dicht :( (voor de world Cup) vanavond, op naar de Europese beker :roll:
mvg Gerard
een pessimist is een optimist met veel ervaring.
Ruud (R.I.P.)

Re: Wielrennen

Bericht door Ruud (R.I.P.) »

Ahoy,
Over 5 dagen begint de Tour, dus zaterdag gaat Le grand Départ van start.
De renners beginnen in GB, met een rit over 190,5 km van Leeds naar Harrogate.
De NOS-EUROSPORT-CANVAS zullen de ritten verslaan, dus kies maar uit naar welke zender je wilt kijken :wink:
route-kaart-2014-tour.jpg
route-kaart-2014-tour.jpg (85.86 KiB) 1810 keer bekeken
De 1e etappe:
tour-de-france-2014-1e Etappe.jpg
tour-de-france-2014-1e Etappe.jpg (48.63 KiB) 1810 keer bekeken
PROFIL-1e Etappe.png
PROFIL-1e Etappe.png (16.25 KiB) 1810 keer bekeken
Favorieten voor de ritzege in etappe 1:
•Mark Cavendish
•Marcel Kittel
•Andre Greipel

Later meer..... :wink:
Gebruikersavatar
Wim van der Moolen
Berichten: 5224
Lid geworden op: 25 feb 2006 21:03
Locatie: Heemskerk

Re: Wielrennen

Bericht door Wim van der Moolen »

Hallo Ruud,

Ik zit er nu al helemaal klaar voor :-D
Laten we hopen dat het een mooie, spannende, Hollandse, maar ook vooral weer een schone tour zal worden !

Groeten, Wim.
Eat your pie, before you die !
Ruud (R.I.P.)

Re: Wielrennen

Bericht door Ruud (R.I.P.) »

Ahoy,
Wim, ik denk dat een ieder er klaar voor is, als je van wielrennen houdt.
Mijn Tourploeg bij de Telegraaf is ook al klaar, maar helaas geen Nederlanders er in, alhoewel ik toch stiekem hoop dat er Nederlandse successen komen.
Screen Shot 06-30-14 at 11.38 AM.jpg
Screen Shot 06-30-14 at 11.38 AM.jpg (338.42 KiB) 1779 keer bekeken


Plaats reactie