Wat dan ook, op klompen blijf ik gewoon lopen. Boer is in de Achterhoek iets om trots op te zijn. Ach Jan de geduldigste ben ik ook niet, maar in het gebruik valt het meestal wel mee.
Ik heb een hekel aan ergens lang over mekkeren, ik doe liever wat.
Vandaag hebben we dikke regen, dus de hut maar eens uitgezwiept en naar zo'n grote super geweest. Bij de kleine winkeltjes is het toch leuker, daar wordt nog gezellig geklets en gelachen.
We brachten vandaag de was weg en de was-dame beweerde dat het woensdag was want dan had zij altijd de auto van haar vriend mee. Ik zei dat het dinsdag was en ja, dan komen de telefoons op tafel. Het werd drie tegen een, op haar telefoon was het woensdag

.
Ze haalde haar schouders op en zei: "dat is nou mijn telefoon". Marieke zei dat ze mazzel had en nog een werkdag extra deze week, je moet zoiets positief bekijken.
We krijgen foto's binnen van een tjokvolle IJssel, mooi dat er nu meer ruimte voor de IJssel is.
Hier is de lagune, ondanks de regen, nog in hoofdzaak leeg.
Arie, het tolprobleem is denk ik wel opgelost. Op de site van de wegbeheerder kan je je kenteken ingeven en de tijd van passeren, 15 dagen na het passeren van dat tolding, per e-mail krijg je dan te horen hoeveel je per creditcard mag betalen.
Ik kreeg nu een bericht dat ik niets schuldig was, dus we laten het maar even zo en gaan het vanaf nu beter bijhouden.