Klussen en klooien

Hier kan iedereen alles plaatsen over zaken die actueel en interessant zijn, maar niets met scheepvaart te maken hebben.
Bob R.I.P.
Berichten: 3142
Lid geworden op: 19 sep 2008 18:00
Locatie: Langedijk

Re: Klussen en klooien

Bericht door Bob R.I.P. »

Ik ben bezig met allerlei klusjes aan een modelspoorbaan. In de planning staan de kerk van geluid voorzien, orgel en klokken, een fanfareorkest en er zal ongetwijfeld wel wat meer bijkomen. (vee op een boerderij, vogeltjes in het bos). Soms is het randgebeuren groter dn de eigenlijke treinbaan. Die kleine versterkertjes die Theo uit China liet komen lijken mij ideaal voor dit werk. Theo heb je al ervaring met die dingen. Ik zie dat de prijs wel omhoog gegaan is. Ook een regelbare voeding en je hebt voor 15 euri een complete installatie.

Bob
't Leven is niet altoid roist met krente, 't is ok welders gortepap die skift is.

Gebruikersavatar
Harry G. Hogeboom
Berichten: 14378
Lid geworden op: 22 jul 2004 02:07
Locatie: Canada

Re: Klussen en klooien

Bericht door Harry G. Hogeboom »

Ik ben bezig met allerlei klusjes aan een modelspoorbaan.
Tjaa.een modelspoorbaantje is natuurlijk wel mooi, maaar...... "wat heppie d'r an"?

Kijk zo'n beercooler op wieltjes.......DAT scheelt "een slok op een borrel" :lol:

https://www.youtube.com/watch?v=DIZDq1S ... LRn_x8LvAg
MVG HGH.
"Don't sweat the small stuff"
Bob R.I.P.
Berichten: 3142
Lid geworden op: 19 sep 2008 18:00
Locatie: Langedijk

Re: Klussen en klooien

Bericht door Bob R.I.P. »

He he heer Hogeboom niet zo maar een spoorbaantje, wel eentje van ongeveer 70 meter. En wat heb je er aan? Het is blijvend, wat je niet kan zeggen van de kater na een bierfeestje. Kijk hier eens, http://www.spoorgroepzwitserland.nl/, regio Noord West. Nog beter is een kolom verder, MOB aanklikken.

Bob
't Leven is niet altoid roist met krente, 't is ok welders gortepap die skift is.
Gebruikersavatar
Harry G. Hogeboom
Berichten: 14378
Lid geworden op: 22 jul 2004 02:07
Locatie: Canada

Re: Klussen en klooien

Bericht door Harry G. Hogeboom »

Praachtige Spoorbaan, petje af. Passen er ook blikkies bier op die trein wagonnetjes?? :lol:
MVG HGH.
"Don't sweat the small stuff"
Bob R.I.P.
Berichten: 3142
Lid geworden op: 19 sep 2008 18:00
Locatie: Langedijk

Re: Klussen en klooien

Bericht door Bob R.I.P. »

Geen blikkies. Ze passen niet in de tunnels en galerijen.
't Leven is niet altoid roist met krente, 't is ok welders gortepap die skift is.
Theo Horsten (R.I.P.)

Re: Klussen en klooien

Bericht door Theo Horsten (R.I.P.) »

    • Afbeelding

      Op de modelspoorbaan wordt bier alleen per wagon afgeleverd.
      In hele kleine kutkratjes, dus daar heb je niks aan, Harry.


Plaats reactie