Vandaag de dag in Thailand.

Hier kan iedereen alles plaatsen over zaken die actueel en interessant zijn, maar niets met scheepvaart te maken hebben.
Gebruikersavatar
Ron Swaab
Berichten: 178
Lid geworden op: 10 sep 2016 14:40
Locatie: Amsterdam

Re: Vandaag de dag in Thailand.

Bericht door Ron Swaab »

Bedankt voor de reactie,s mannen.
Martinus schreef: Hoe zit het trouwens met de medicijnen in Thailand, is er van alles zonder recept te krijgen, of is het recept wel degelijk een voorwaarde? (Ik dacht even aan de slapelozen die in Thailand ook zullen bestaan).

Zei een oosterse wijze man niet ooit dat hoe meer je weet, hoe meer vragen je krijgt?
Martinus,al jou vragen zullen worden beantwoord in dit topic maar zoals Feike ook al aan geeft........ding voor ding,anders valt het niet te behappen. :)

Medische zaken in Thailand (1)

Dokters en Medicijnen.

Veel medicijnen die in Nederland alleen op doktersrecept kunnen worden verkregen kun je daar gewoon in de winkel kopen,al is het met kruiwagens vol.
De Thai gaat daar naar een "dokter" en is niet in zijn/haar hum als deze wordt weggestuurd zonder medicijnen.


Afbeelding

In iedere grote straat van een stad kan je wel een soortgelijke winkel vinden waar je alle soorten medicijnen zonder voorschrift kunt kopen.
Prijzen zijn vaak belachelijk laag in vergelijking met Nederland.
Ik betaal voor mijn diclofenac (heb ik voor mijn jicht) 1 euro voor 10 stuks


Afbeelding

Mijn vrouw Jeab gaat daarom hier in Nederland heel weinig naar de dokter aangezien zij haast nooit medicijnen krijgt voorgeschreven wat zij in het geheel niet gewend is.
Als zij een klein kwaaltje heeft gaat zij niet meer naar de dokter en zegt dan tegen mij dat ze anders toch weer weggestuurd wordt met de raad dat ze maar een aspirine moet nemen......zonde van de tijd!

Iedere keer als wij naar Thailand gaan worden er ook veel medicijnen gekocht en meegenomen.
Ook laat Jeab haar zuster Joy medicijnen opsturen en zien we af en toe wel dat de pakketjes open zijn gemaakt door de douane maar wordt er niets gevonden wat niet zou mogen waarschijnlijk.


Afbeelding

De "doktersposten" zijn er ook zat te vinden in Thailand en daar ben ik meestal geweest als ik weer een medische verklaring nodig had voor de vernieuwing van mijn Thaise rijbewijzen...
Dan zou je eigenlijk geheel onderzocht moieten worden maar daar heb je natuurlijk een boel corrupte praktijken.
Bij die laatste had ik het net zo goed telefonisch kunnen doen want die vroeg alleen of ik mij goed voelde voordat hij de handtekening onder het benodigde formulier zette.......

Klinieken zijn er voor elke beurs.........
Wij gaan altijd voor goede medicatie en advies naar het Bangkok-Hospital in Pattaya alwaar ook onze zoon Simon is geboren.
Veel Westerse artsen werken er daar en de verzorging bij opname is grandioos.


Afbeelding

Een grote hotelkamer met keukentje en eigen verpleegster en de mogelijkheid voor de parner/familie om op de slaapbank te blijven slapen bij de patiënt.
De kosten voor de bevalling destijds waren zo,n 3000 euro buiten de dagen gerekend dat die kleine terug moest door geelzucht waar hij in het ziekenhuis moest blijven onder de welbekende blauwe lamp a 400 euro per dag........yep,rekenen kunnen ze wel.


Medische zaken in Thailand
wordt vervolgd.
Mensen die zeuren, zijn feitelijk bezig met het produceren van negatieve energie.....

Gebruikersavatar
Ron Swaab
Berichten: 178
Lid geworden op: 10 sep 2016 14:40
Locatie: Amsterdam

Re: Vandaag de dag in Thailand.

Bericht door Ron Swaab »

Martinus schreef:
Hoe is de positie van de vrouw, mag ze wat of moet ze 'haar bek houden'? Wordt ze uitgehuwd?

Zei een oosterse wijze man niet ooit dat hoe meer je weet, hoe meer vragen je krijgt?
Uithuwen in Thailand.........!?


Nee dus............de originele Thai houdt van vrijheid en zal trouwen met wie hij/zij zelf wil........
Vrouwen in Thailand hebben meestal de broek aan en zuipen de kerels vaak veel en gaan vreemd....... :wink:

maarrrrrrrrrrrrrrrrr.............natuurlijk zijn hier ook Moslims.........en niet zo'n klein beetje hoor.....!
Die houden zoals gewoonlijk van hun eigen regeltjes,en is uithuwen voor hen wel een typisch gebeuren...... :roll:

Zaterdag 15-juni 2013

Afbeelding

Ik woon hier in Pattaya (Oost) aan de rechterkant van Sukumvith-road dus.
Sukhumvit road vormt de grens tussen het toeristische gedeelte van Pattaya en deze buurt.

Veel toeristen/bezoekers van Pattaya denken de hele stad te kennen,maar als ik wel eens in Amsterdam met mensen spreek die al jaaaaaaaaren in Pattaya komen,is deze buurt hen geheel onbekend.en gaat hun fantasie niet verder dan Beachroad,2e en 3e road,en natuurlijk alle tussenliggende Soi,s.

Ook ik heb die gedachte trouwens jarenlang gehad,tot een jaar of vijf terug,ik op bezoek ging bij een Oom van Jeab,en ontdekte dat ik nog niet eens de helft van Pattaya kon.

Afbeelding

Aan deze kant van de Sukumvith heb je ook een wijk met Moslims,welke eigenlijk voor 100% door de Thai als volwaardig wordt geaccepteerd.
Heel wat anders dan bij mij in Amsterdam,waar er eigenlijk twee kampen zijn ontstaan in de loop der jaren.
Hier in Pattaya zie ik dan ook dat samen wonen en acceptatie WEL kan,en heb in dit specifieke onderwerp wel respect voor beide partijen,die eigenlijk 1 zijn.
Toch ziet men in de laatste jaren wel een "bedreiging"in de groei van de Islam in Thailand.

Afbeelding

Kom net met de brommer thuis terug,nadat ik Kevin heb weg gebracht voor Engelse les van 2 uurtjes.
Op de terugweg werd ik tegengehouden door een orde-dienst van een Moskee,waar er meerdere van zijn hier in Pattaya.
Ik stapte af en parkeerde mijn brommer,want ben altijd wel leergierig.

Afbeelding

Er had zich een flinke menigte verzameld voor de Moskee,en aan de bloemen en feestelijke kleding te zien,kon dit twee dingen betekenen......een bruiloft of een begravenis........

Afbeelding

Afbeelding

Ik stond eigenlijk te wachten op het Bruidspaar of op een kist,maar zag eigenlijk geen van beide......

Afbeelding

Mensen met bloemen en cadeau,s deden mij toch eerder denken aan een bruiloft,maar in Thailand weet je dat nooit zeker.

Afbeelding

Het bleek dat de bruidegom nog alleen was,en zal mijn inziens nu onderweg gaan naar de aanstaande bruid.

Afbeelding

De hele stoet ging de rijweg op onderweg (na later bleek) de verderop gelegen Moskee...

Afbeelding


Afbeelding


Lijst van religieuze bevolkingsgroepen in Thailand

totale bevolking: 69,120,000


Christenen:
Bevolking: 622,080
Percentage: 0.9%

Moslims:
Bevolking: 3,801,600
Percentage: 5.5%

Boeddhisten:
Bevolking: 64,419,840
Percentage: 93.2%

Hindoes:
Bevolking: 69,120
Percentage: 0.1%

Niet aangesloten:
Bevolking: 207,360
Percentage: 0.3%
Volksreligie:
Bevolking: 60,000
Percentage: 0.09%
Mensen die zeuren, zijn feitelijk bezig met het produceren van negatieve energie.....
Wycher
Berichten: 22
Lid geworden op: 22 jul 2004 10:45
Locatie: St-Pancras

Re: Vandaag de dag in Thailand.

Bericht door Wycher »

Mooie reportage Ron. Moslims zie je hier ook af en toe maar die worden hier door de locals met argus ogen bekeken. Het zijn vaak een soort handelaren of ze bieden diensten aan en dat wordt niet altijd gewaardeerd. Thais, soms vreemde mensen in onze ogen, maar meestal ligt dat aan de andere cultuur, ik bedoel het ook niet zo letterlijk maar om aan te duiden dat men net iets anders is dan wij, westerlingen. De verstrekking van medicijnen gaat precies zo als jij dat omschrijft, nog steeds een aantal zakjes met pillen met de meest uiteenlopende kleuren van gifgroen naar pastel rose. Vooral veel maar wel voor een klein prijsje. Ik zelf ben één keer bij een dokter geweest met klachten en kreeg ook een hand vol pillen mee zonder dat de dokter mij had aangeraakt waar de pijn zat. Met dokters verklaring rijbewijs hetzelfde. Even diep in de ogen kijken en goed gekeurd. Kosten, 50Bath. Ja Thailand heeft veel goeds maar ook een aantal dingen waar ik soms van denk dat had ook wel even anders gekund. Maar ja, soms even slikken en dan gewoon maar weer lachen want daar bereik je hier het meeste mee. Zoals van "ik zal dat wel even regelen" gaat hier niet op. Weer bedankt, het is bijna Ha mong en mijn meisje schenkt dan altijd iets lekkers in. Dat ga ik even nuttigen.
Groet, Wycher
Gebruikersavatar
Ron Swaab
Berichten: 178
Lid geworden op: 10 sep 2016 14:40
Locatie: Amsterdam

Re: Vandaag de dag in Thailand.

Bericht door Ron Swaab »

Bangkok oftewel Krung Thep....(1)

กรุงเทพมหานคร

Afbeelding

Vraag nooit de weg naar Bangkok aan een Thai op de manier zo als wij gewend zouden zijn "which direction is Bangkok".
De gemiddelde Thai zou echt niet begrijpen waar je naar toe wil.
De hoofdstad Bangkok wordt door hen Krung Thep genoemd en dat is alleen maar een afkorting van deze stad die eigenlijk voluit genoemd:


Afbeelding

Krung Thep Mahanakhon Amon Rattanakosin Mahinthara Ayuthaya Mahadilok Phop Noppharat Ratchathani Burirom Udomratchaniwet Mahasathan Amon Piman Awatan Sathit Sakkathattiya Witsanukam Prasit
De langste naam voor een hoofdstad ter wereld!

De vertaling/betekenis voor deze lange naam is: De stad van engelen, de grote stad, de woonplaats van de Smaragdgroene Boeddha, de ondoordringbare stad (in tegenstelling tot Ayutthaya) van de god Indra, de grote hoofdstad van de wereld die met negen kostbare edelstenen is begiftigd, de gelukkige stad, rijk aan een enorm Koninklijk Paleis dat gelijkt op de hemelse woonplaats waar de gereïncarneerde god regeert, een stad die door Indra is gegeven en die door Vishnukarn is gebouwd.

De plaatselijke schoolkinderen wordt de volledige naam onderwezen, hoewel weinigen de betekenis kunnen verklaren, omdat veel van de woorden archaïsch zijn

Afbeelding
Kaart van Bangkok met deelgemeenten

Afbeelding
De Chao Phraya rivier.

Afbeelding

Bangkok ligt in de rivierdelta van de Chao Phraya.
Deze rivier mondt zo'n 25 kilometer ten zuiden van de stad uit in de Golf van Thailand
.

Afbeelding
Kapitein Kevin

Afbeelding
Met de boot over het water is in Bangkok dan ook van de beste opties om jezelf goedkoop,snel en schoon te vervoeren.
Heel veel stadswijken kan je op deze wijze bereiken voor een paar dubbeltjes.


De stad ligt in een vlak gebied, ongeveer 1,5 meter boven zeeniveau.
Het grootste deel van het gebied was voorheen drasland.
Stukje bij beetje werd de moerassige grond vanaf de 16e eeuw geschikt gemaakt voor landbouw en bebouwing.
Hiertoe werden vele kanalen (khlongs) aangelegd voor de afwatering.


Afbeelding
Mocht je ooit in de gelegenheid zijn om Bangkok te bezoeken en kan je een welkome verkoeling wel gebruiken,bedenk dan dat veel grote warenhuizen in Thailand zijn voorzien van een mooi zwembad op het dak.

Afbeelding

Ik heb bemerkt dat heel veel mensen dit niet weten en was dan ook vaak de enigste buitenlander die daar aanwezig was.

Afbeelding

De vrouwen lekker winkelen en ik heerlijk op het dak met Kevin,waar ook genoeg te eten en drinken voor een spotprijs verkrijgbaar is.
De entree bedraagt nul,als je tenminste een klantenkaart van het winkelcentrum hebt.


Afbeelding

Afbeelding

Iedere dag zou jij jezelf kunnen vermaken hier,maar er is in Bangkok nog veeeeel meer te doen........,maar dat in het vervolgverhaal..

Afbeelding

Wordt vervolgd.

.
Mensen die zeuren, zijn feitelijk bezig met het produceren van negatieve energie.....
Gebruikersavatar
Ron Swaab
Berichten: 178
Lid geworden op: 10 sep 2016 14:40
Locatie: Amsterdam

Re: Vandaag de dag in Thailand.

Bericht door Ron Swaab »

Bangkok (2)

de districten...


Afbeelding
Kaart met de 50 stadsdistricten van Bangkok, onderverdeeld in 12 clusters:

De 12 clusters zijn:

Rattanakosin-Lumphini-Vibhavadi-Chao Phraya-Thonburi-Taksin-Phra Nakhon Nuea-Burapha-Suwinthawong-Sinakharin-Mahasawat en Sanam Chai

Bangkok is de enige stad die niet in districten (amphoe) is onderverdeeld maar in stadsdistricten (khet). De stadsdistricten zijn op hun beurt weer onderverdeeld in wijken (khweng) en niet in gemeentes (tambon) zoals in de andere provincies in Thailand. De namen van de vijftig stadsdistricten zijn:

1.Phra Nakhon 2.Dusit 3.Nong Chok 4.Bang Rak 5.Bang Khen
6.Bang Kapi 7.Pathum Wan 8.Pom Prap Sattru Phai 9.Phra Khanong 10.Minburi
11.Lat Krabang 12.Yan Nawa 13.Samphanthawong 14.Phaya Thai 15.Thonburi
16.Bangkok Yai 17.Huai Khwang 18.Khlong San 19.Taling Chan 20.Bangkok Noi
21.Bang Khun Thian 22.Phasi Charoen 23.Nong Khaem
24.Rat Burana 25.Bang Phlat 26.Din Daeng 27.Bueng Kum 28.Sathon 29.Bang Sue 30.Chatuchak
31.Bang Kho Laem 32.Prawet 33.Khlong Toei 34.Suan Luang 35.Chom Thong
36.Don Mueang 37.Ratchathewi 38.Lat Phrao 39.Watthana 40.Bang Khae
41.Lak Si 42.Sai Mai 43.Khan Na Yao 44.Saphan Sung 45.Wang Thonglang
46.Khlong Sam Wa 47.Bang Na 48.Thawi Watthana 49.Thung Khru 50.Bang Bon


Ikzelf rij veel in Bangkok,maar je moet van tevoren wel heel goed weten waar je moet zijn want als je op de tollway de verkeerde afslag neemt en denkt het stukje wel "even"binnendoor" te rijden (zoals ik gewend ben in Amsterdam) dan kom je van een koude (zeg maar hete) kermis thuis......

Afbeelding

Ben even de foto,s van Bangkok kwijt,kom hier later op terug. :oops:
Mensen die zeuren, zijn feitelijk bezig met het produceren van negatieve energie.....
Gebruikersavatar
Ron Swaab
Berichten: 178
Lid geworden op: 10 sep 2016 14:40
Locatie: Amsterdam

Re: Vandaag de dag in Thailand.

Bericht door Ron Swaab »

Bangkok

in Bangkok en de rest van Thailand wordt het niet zo nauw genomen wat betreft veiligheid.
Op de eerste foto zie je werknemers die op een hoogte van 15 meter aan het werk zijn aan een steunpilaar waarop later een stuk van een wegdek op zal rusten.

Afbeelding

Ondertussen dat het verkeer met de vele uitlaatgassen voorbij stormt,gaan deze lui vrolijk door met hun levensgevaarlijke arbeid,waarbij de temperatuur rond de 38graden is......


Afbeelding

de stoplichten in Bangkok en andere grote steden zijn echter WEL een stukje economischer dan bij ons in het land.
Al van heel ver kan je zien hoe lang je moet wachten voordat het licht weer op groen sprint.
Bij grote kruisingen kan het wel voorkomen dat er 240 seconden op staat,wat betekent dat je eigenlijk wel een minuut of 4 je motor af kan zetten...(niet dat dat gebeurt hoor aangezien de airco ook moet draaien.......pfffff)


Afbeelding

Als dan eindelijk het licht op groen spring,lijkt het wel een start van een wedstrijd tussen de brommers en motorfietsen,die zich in de tussentijd door de file hebben gewurmd en zich voor de voorste auto,s hebben opgesteld......

Afbeelding

De meeste mensen in Bangkok maken dan ook altijd gebruik van 1 van de meer dan 100.000 taxi,s die daar in grote getale in de rondte rijden......
Er zijn in feite 4 grote firma,s,die er hun eigen vaste kleuren op na houden....


Afbeelding

Afbeelding
Mensen die zeuren, zijn feitelijk bezig met het produceren van negatieve energie.....
Gebruikersavatar
Ron Swaab
Berichten: 178
Lid geworden op: 10 sep 2016 14:40
Locatie: Amsterdam

Re: Vandaag de dag in Thailand.

Bericht door Ron Swaab »

Afbeelding

Roept U maar..............ben even weg :wink:

Afbeelding
Mensen die zeuren, zijn feitelijk bezig met het produceren van negatieve energie.....
Gebruikersavatar
Ron Swaab
Berichten: 178
Lid geworden op: 10 sep 2016 14:40
Locatie: Amsterdam

Re: Vandaag de dag in Thailand.

Bericht door Ron Swaab »

Sex in Thailand (1)

Een gevalletje van “ het is niet mijn broer maar wel de zoon van mijn vader”

Tja,hier kunnen we echt niet onder uit om dit te plaatsen.
Overal in Thailand kom je ze tegen........
Een katoey (spreek uit Katooi) is een type transgender in Thailand, ook wel ladyboy genoemd.
Het is een van de veertien geslachtsidentiteiten in de Thaise boeddhistische samenleving.

Ik zeg ook altijd "mij gebeurt het niet" .......zoals veel kerels roepen als ze voor het eerst in Thailand zijn.
Nee,is ook nooit gebeurt....... :-D ..........,en anders had ik het ook niet gezegd,haha!

Toch heb ik menigeen er in zien trappen,maar vroeg mij ook wel eens af of ze er "per ongeluk/expres" intrapten........ :idea:
Maar goed......een ieder zijn meug zullen we maar zeggen.

Afbeelding

Lang niet alle katoeys zijn uit op een operatieve geslachtsverandering en dus op te vatten als man-naar-vrouw transseksuelen.
Maatschappelijk liggen de sekseverhoudingen in Thailand anders dan in het Westen waar er een tweedeling van de seksen bestaat.
Net als bij de banci's in Indonesië liggen voor deze mensen de genderrollen niet zo strak als in het Westen

Afbeelding

Katoeys bewegen zich in het theaterwereldje van Patpong en Bangkok waar ze voor de westerse toeristen een bezienswaardigheid zijn geworden. Ook in de prostitutie zijn er meerdere werkzaam.

Afbeelding

Vanwege de redelijke tolerantie die de katoeys ondervinden trekken steeds meer travestieten en transseksuelen uit de rest van de wereld naar Thailand in de hoop redelijk ongestoord hun leven te kunnen leiden zonder aan vervolging blootgesteld te worden.

Afbeelding

De uiterlijkheidsnormen zijn echter daardoor dusdanig toegenomen dat velen zich van gevaarlijke medische therapieën bedienen als het in grote hoeveelheden innemen van illegaal verkregen vrouwelijke geslachtshormonen en het laten verrichten van plastische chirurgische ingrepen zoals het inspuiten van siliconen in de borsten en het voortijdig laten verwijderen van de mannelijke geslachtsorganen (het scrotum, de testes en de penis) waarna een neovagina wordt aangelegd.

Afbeelding

Het is de nachtmerrie voor veel mannen die naar Thailand reizen voor de seks of om een schone Thaise aan de haak te slaan; hun liefje blijkt ineens een man te zijn.
En dat ze dat daar pas in bed achter komen.
Ik zal die nachtmerrie nog wat erger maken. Je kunt er mee vrijen, mee trouwen, jaren mee leven en pas achter komen als je vrouw een ladyboy is, wanneer je een kinderwens op tafel legt!

Je hebt namelijk vele verschillende soorten kathoey. Je hebt ladyboys die alleen hormonen slikken, je hebt kathoey die implantaten nemen, en je hebt mannen die een complete geslachtsverandering ondergaan. Dan wordt er van de penis een vagina gemaakt, niet van echt te onderscheiden. Alleen is de wetenschap nog niet zo ver om een baarmoeder te plaatsen. Dus kinderen krijgen gaat (nog) niet. De ladyboy zal dan moeten bekennen “Tilac (schatje), ik ben eigenlijk geen vrouw….”

Ladyboys documentaire Kathoey Thailand KLIK >>> HIER


Sex in Thailand
wordt vervolgd
Mensen die zeuren, zijn feitelijk bezig met het produceren van negatieve energie.....
Gebruikersavatar
Ron Swaab
Berichten: 178
Lid geworden op: 10 sep 2016 14:40
Locatie: Amsterdam

Re: Vandaag de dag in Thailand.

Bericht door Ron Swaab »

Het verkeer in Thailand...(1) :?

Even uitwijken naar meer toeristische attracties ,zeg maar het "Marken en Volendam" van Thailand wordt veelal per Thaise touringcar gedaan.
Ooit heb ik dit ook gedaan mijn eerste keer in Thailand,en ik moet zeggen dat ik genoten heb van de tour.....

Afbeelding

Naderhand, toen ik Thailand echt wel beter heb leren kennen na zo'n dertig bezoekjes en daarna nog een periode van 2 jaar aaneen te hebben gewoond,heb ik mij al een tijdje voorgenomen om mij nooit meer door een Thaise chauffeur te laten rijden,of hooguit door Thaise familie als dat nodig zou moeten zijn.

Afbeelding

Het liefst helemaal geen Thai meer achter het stuur met mij en/of mijn gezin erin............
Die Ron zal wel overdrijven,hoor ik sommigen al denken,maar geloof mij :rijden kunnen ze voor geen meter.........
Ik zal later ook laten zien wat er nodig is om als Thai een rijbewijs te behalen.
Ondertussen heb mijn derde Thaise rijbewijs in bezit,alsook voor motor.........(twee aparte kaartjes,makkelijker kunnen ze het niet maken)

Afbeelding

Bijna dagelijkse kost zijn de busongelukken in Thailand,hetzij met de lijnbussen die het land doorkruisen met chauffeurs die nog nooit van een "rijtijdenbesluit" hebben gehoord en met een rotgang door de Thaise nacht scheuren.......alsmede de touringcars die ook met een krap tijdschema zitten.

Afbeelding

In 2013 heb ik mijn auto verkocht aan familie in Mae Hong Son en heb de wagen daar gebracht.
Ik wilde terug eigenlijk gaan vliegen naar Bangkok,maar een Oom van Jeab raadde mij aan om met de lijnbus te gaan die vertrok om 20.00 en zou de hele nacht doorrijden naar Bangkok waar ik bij mijn familie mijn motor had staan en mee naar Pattaya zou rijden..............kat in het bakkie toch!?.............hij zal nog het lazerus nemen... :wink:

Afbeelding
Dit soort bussen verzorgen de lijndiensten door het hele land,dezelfde company alswaar ik in zat.

De chauffeur zag dat ik bij de eerste tussenstop er uit ging om een sigaretje te roken,en vroeg mij of ik soms straks voorin wilde zitten,kon ik gewoon mijn peukje roken......
Nou,zo gezegd zo gedaan..........
De avond was al een tijdje gevallen en in het Oosten lijkt het dan wel alsof iemand plots het licht heeft uitgedaan..............aardedonker.

Afbeelding
Vaak,heel vaak kom je dit soort taferelen tegen in de bergen van Thailand.

Die gek scheurde over de weg alsof het aangenomen werk was en drukte langzamer rijdend verkeer gewoon van de weg af,onderwijl naar mij kijken hoe ik dat dan wel niet vond..........
Ik ben de volgende stop achterin gaan zitten en heb maar een schietgebedje gedaan en mij voorgenomen dat dit de eerste maar zeker de laatste keer was dat ik met dit soort bussen mee zou rijden.

Ik bemerk trouwens dit gedrag van die bussen altijd ook als wij zelf in de nacht over de weg rijden met onze auto,en die klanten helemaal geen moeite hebben om je van de weg af te drukken.

Rij een stukje met mij mee door die bergen overdag en zie de bochten in de weg. KLIK >>> HIER

Afbeelding

Het verkeer in Thailand
wordt vervolgd.
Mensen die zeuren, zijn feitelijk bezig met het produceren van negatieve energie.....
Martinus
Berichten: 1006
Lid geworden op: 15 apr 2006 02:41
Locatie: Rio de Janeiro - RJ

Re: Vandaag de dag in Thailand.

Bericht door Martinus »

Hoe ben jij er nu achter gekomen dat al die figuren op de foto's boys zijn? Gefouilleerd?

Op TV had men het over een half ingestorte supermarkt in Bangkok waar grondwater omhooggekomen was. De gebouwen zouden ook langzaam in de moerasgrond zinken. In die supermarkt, die om mij onbegrijpelijke redenen voor de meeste gringo's verborgen werd gehouden, zwommen talloze vissen rond in het vervuilde water.


Gesloten