Vandaag de dag in Thailand.

Hier kan iedereen alles plaatsen over zaken die actueel en interessant zijn, maar niets met scheepvaart te maken hebben.
Wycher
Berichten: 22
Lid geworden op: 22 jul 2004 10:45
Locatie: St-Pancras

Re: Vandaag de dag in Thailand.

Bericht door Wycher »

Hi Ron,

Een replica van mijn ervaring, hoef alleen maar een andere naam in te vullen en het verhaal is precies hetzelfde. Hoe is het mogelijk.

Groet, Wycher

Gebruikersavatar
Ron Swaab
Berichten: 178
Lid geworden op: 10 sep 2016 14:40
Locatie: Amsterdam

Re: Vandaag de dag in Thailand.

Bericht door Ron Swaab »

Zoals je weet Wycher,duiken de meeste felang wel wat op in Pattaya............zoals dit stelletje meiden die ik fotografeerde in Walkingstreet om 06.00 in de ochtend.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Hieronder een typische golddigger met een prooi in zicht............

Afbeelding

Afbeelding

Groet Ron.
Mensen die zeuren, zijn feitelijk bezig met het produceren van negatieve energie.....
Gebruikersavatar
Ron Swaab
Berichten: 178
Lid geworden op: 10 sep 2016 14:40
Locatie: Amsterdam

Re: Vandaag de dag in Thailand.

Bericht door Ron Swaab »

Vertel later de rest van het verhaal,maar wilde eerst een feitje bespreken met jullie. :wink:

"Op hun rug zichzelf staande houden"............

Een ieder kent wel iemand die als vrijgezel naar Thailand is geweest of is het misschien zelf wel..........!?
De naam van vuile viezerik/pedofiel heb je snel te pakken en willen mensen graag achter je rug over je ouwehoeren.
Meestal de pot verwijt de ketel,maar mensen zijn wel eens laf om bepaalde dingen toe te geven aan vrouw of andere familie.

Ikzelf heb er nooit zo een geheim van gemaakt dat ik als zeeman zijnde genoeg hoeren heb gewipt op mijn reizen.
Wat is er mis mee wat je jaren geleden hebt uitgespookt in steden aan de andere kant van de Oceaan?
Dat er een bepaald taboe heerst over dat gebeuren is voor mij in ieder geval niet te begrijpen.
Natuurlijk gingen de meesten in hun vrije tijd de wal op om museums te bezoeken en hooguit een biertje dronken in het zeemanshuis......prachtig die verhalen die ik dan zo aanhoor...

Toch blijft het altijd voor een paar mensen een taboe om er openlijk over te praten lijkt het wel.
Als ik het nu eens omdraai:Wat heeft jou vriendin/vrouw destijds uitgespookt?
Het enige verschil zal misschien de 5 dollar wezen die je s,morgens betaalde aan het meisje waar je een leuke stapavond en nacht mee hebt gehad.....
Meestal lagen die meiden ook aan de welbekende pl@@ris en moesten wel "op hun rug zichzelf staande houden"......als je begrijpt wat ik bedoel.

Afbeelding

Deze foto heb ik in Pattaya genoemen maar zou zomaar overal ter wereld genomen kunnen zijn,niet dan?
Een ieder herkent de tekst toch wel!?
Een mooi stukje om over na te denken,en vooroordelen maar uit het hoofd te bannen. :wink:

Groet Ron.
Mensen die zeuren, zijn feitelijk bezig met het produceren van negatieve energie.....
Gebruikersavatar
leo-shof
Berichten: 2906
Lid geworden op: 23 dec 2006 21:05
Locatie: 0174

Re: Vandaag de dag in Thailand.

Bericht door leo-shof »

Prachtig verhaal Ron.
Het slechtste wiel van de wagen kraakt het meest . :roll:

LEO
Gebruikersavatar
Ron Swaab
Berichten: 178
Lid geworden op: 10 sep 2016 14:40
Locatie: Amsterdam

Re: Vandaag de dag in Thailand.

Bericht door Ron Swaab »

Dank je Leo.
Mooi leesvoer?....haha :-D

Groet Ron.
Mensen die zeuren, zijn feitelijk bezig met het produceren van negatieve energie.....
Gebruikersavatar
leo-shof
Berichten: 2906
Lid geworden op: 23 dec 2006 21:05
Locatie: 0174

Re: Vandaag de dag in Thailand.

Bericht door leo-shof »

Het leest heerlijk met een beetje dromen er bij :roll:
Het slechtste wiel van de wagen kraakt het meest . :roll:

LEO
Gebruikersavatar
Ron Swaab
Berichten: 178
Lid geworden op: 10 sep 2016 14:40
Locatie: Amsterdam

Re: Vandaag de dag in Thailand.

Bericht door Ron Swaab »

Komt wel goed Leo,heb nog wel wat te schrijven en foto,s genoeg......... :wink:
Moet alleen Jeab even oplazeren want die vindt het maar niks met die schrijver/fotograaf in huis,haha

Afbeelding

Groet Ron.
Mensen die zeuren, zijn feitelijk bezig met het produceren van negatieve energie.....
Gebruikersavatar
Knisten
Berichten: 455
Lid geworden op: 24 mar 2005 15:57
Locatie: Abbeville, LA, USA

Re: Vandaag de dag in Thailand.

Bericht door Knisten »

Uit het leven gegrepen Ron en heel herkenbaar. Thanks... enne, oh ja, de vooroordelen liggen al een pikheetje over de muur zonder een kruisje op het potdeksel 8)

Groeten
Dirk
Old sailors never die, they just fade (or drive) away...
73 Knisten
Wycher
Berichten: 22
Lid geworden op: 22 jul 2004 10:45
Locatie: St-Pancras

Re: Vandaag de dag in Thailand.

Bericht door Wycher »

Hi Ron,
Wederom een zeer herken baar verhaal. Ik denk dat wij onze tijd vooruit waren want wij deden toch aan ontwikkelingshulp. Het ontwikkelingsgeld direct bij diegene die dat het hardst nodig hadden. Geen strijkstokken waar alles aan bleef hangen. Wij gebruikten ons eigen strijkstokje. Man als ik die foto's zie van Pattya, those were the days my friend. Ik wacht op de volgende aflevering.

Groet uit Kalasin. Wycher
Martinus
Berichten: 1006
Lid geworden op: 15 apr 2006 02:41
Locatie: Rio de Janeiro - RJ

Re: Vandaag de dag in Thailand.

Bericht door Martinus »

Toch blijft het altijd voor een paar mensen een taboe om er openlijk over te praten lijkt het wel.
Vrouwen zetten hun jaloersheid ook in de achteruit :( . Je kunt er beter met hen niet veel of diepgaand over te praten anders raak je daar weer een hoop tijd aan kwijt!


Gesloten