Foto Printer

Hier kan iedereen alles plaatsen over zaken die actueel en interessant zijn, maar niets met scheepvaart te maken hebben.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
jeroen
Berichten: 1147
Lid geworden op: 22 sep 2004 12:49
Locatie: Hellevoetsluis

Foto Printer

Bericht door jeroen »

Ik denk er over om een kleine direct foto printer aan te schaffen.

Heeft 1 van jullie er toevallig een, en zoja wat voor een en wat zijn je bevindingen?

Zodra ik er 1 gekocht heb zal ik het wel laten weten welke en hoe hij bevalt

Gr. Jeroen

Ragnar
Berichten: 519
Lid geworden op: 21 jul 2004 22:52
Locatie: Doha, Qatar

Bericht door Ragnar »

Hallo Jeroen,


Ik heb daar een tijdje terug ook aan gedacht, ben toen eens wezen kijken bij diverse winkels en de prijzen zijn goed alleen schrok ik een beetje van die papier prijs aangezien daar een speciaale coating opzit.

Ik denk dat het goedkoper is om gewoon met je kaartje naar de winkel toe te gaan en het daar via zo'n apparaat laat afdrukken.

In ieder geval ben ik wel benieuwd naar je bevindingen als je er eenmaal eentje hebt.
Gebruikersavatar
Compass
Berichten: 3062
Lid geworden op: 22 jul 2004 11:11
Locatie: Groningen

Bericht door Compass »

Jeroen,

Eensluidend aan Ragnar's advies zeg ik ook; Ga met je chipje naar Dixon, Hema, Kruidvat of waar dan ook en je hebt betere kwaliteit (echt fotopapier) voor véél minder geld en desgewenst ook nog op groter formaat en je kunt er veelal op wachten

Printers worden goedkoop geleverd op basis van het "Gilette principe" oftewel "geef ze het aparaat gratis dan verdienen we ons gek aan de mesjes" en lees dan voor mesjes papier en inktcartidges.

Ook mijn advies; NIET DOEN je krijgt er spijt van.

Groetjes,
Bert de Boer


Plaats reactie