Opmerkelijke berichten

Hier kan iedereen alles plaatsen over zaken die actueel en interessant zijn, maar niets met scheepvaart te maken hebben.
Gebruikersavatar
jdbvos
Berichten: 10556
Lid geworden op: 22 apr 2006 16:17
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: opmerkelijke berichten

Bericht door jdbvos »

't Gaat alweer een héél stuk minder in de windhandel....
Oost, west...ook best

Gebruikersavatar
leo-shof
Berichten: 2906
Lid geworden op: 23 dec 2006 21:05
Locatie: 0174

Re: opmerkelijke berichten

Bericht door leo-shof »

Ach ja Jan !

Je moet zo maar denken
Er eten weer een heleboel gezinnen van
De HSL lijn is ook zo´n verhaal
kost miljoenen,werk niet
en over een aantal jaren eten er weer gezinnen van
Want dan moet het weer weg gehaald worden
Cirkeltje weer rond
En als we niks doen,gebeurd er ook niks
Het slechtste wiel van de wagen kraakt het meest . :roll:

LEO
Gebruikersavatar
lp
Berichten: 2965
Lid geworden op: 30 sep 2007 13:53
Contacteer:

Re: opmerkelijke berichten

Bericht door lp »

Ik las net in de krant dat op 28 oktober in Delfzijl de Zeemijlenloop wordt gehouden.
:lol: Doet Kleinduimpje ook mee, met zijn zeven(zee)mijlslaarzen :?:
quo vadis
tony

Re: opmerkelijke berichten

Bericht door tony »

Afbeelding
Gebruikersavatar
jdbvos
Berichten: 10556
Lid geworden op: 22 apr 2006 16:17
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: opmerkelijke berichten

Bericht door jdbvos »

Vandaag met m'n kleindochter gesignaleerd in Sneek:
Bijlagen
IMG_0172.JPG
IMG_0172.JPG (88.49 KiB) 2214 keer bekeken
Oost, west...ook best
Gebruikersavatar
jdbvos
Berichten: 10556
Lid geworden op: 22 apr 2006 16:17
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: opmerkelijke berichten

Bericht door jdbvos »

Heeft iedereen op NU.NL het ook gelezen ??? Dat artikel over gifstoffen in tatoeages ?

Hier een quootje daaruit:
"Vroeger hadden alleen zeelieden een tatoeage. Het was een beetje een grijs gebied van outlaws die weinig op hadden met regeltjes. Maar nu is het zetten van een tatoeage gemeengoed geworden en moet de consument ervan uit kunnen gaan dat het veilig is", zegt

Dus mensen: we zijn outlaws, die zich niet aan regeltjes hielden........

Pas NU, nu "de gegoede burger", zich eveneens aan tatoeages bezondigd, gaan er eisen gesteld worden aan de veiligheid voor de volksgezondheid...
Toen alleen "...outlaws die weinig ophadden met regeltjes...", -WIJ DUS !- zich daaraan bezondigden was het motto waarschijnlijk "opgeruimd staat netjes".

Wát een godvergeten 'mannelijk lid' !!

Woest wordt ik over dergelijke opmerkingen...en ik heb geeneens een tatoeage.....
Oost, west...ook best
v+d
Berichten: 7164
Lid geworden op: 20 jun 2011 19:56

Re: opmerkelijke berichten

Bericht door v+d »

Jan, windt je niet op, hoge bloeddruk enzo.!
Na mijn vaartijd ben ik veel in Azie geweest voor andere klusjes, kwam je in Bangkok of Manilla of een van dergelijke steden, dan was het er druk in de beroemde en beruchte buurten.
Zeelieden zie je er steeds minder, wel nette mensen en nette toeristen :wink: In de Haagse hoerenbuurt legt geen schip aan en zeevarenden gaan echt niet met de trein naar den Haag :lol:
In dit mooie kleine landje neemt iedereen voortdurend een ander de maat. :mrgreen:

Met een stelletje gasten stonden we op een beurs in Bangkok en verveelden ons te pletter, helaas stelde ik voor naar Chinatown te gaan in de avond.
Altijd mooi om door te lopen en de geuren op te snuiven. We huurden een stelletje Tuk-tuk's en gingen op pad. Het ontaarde al vlug in de bekende levensgevaarlijke tuk-tuk race en de heren haden vreselijke lol. Allemaal landrotten, niks gewend, nergens geweest en dus levensgevaarlijk! We waren er al snel een paar kwijt en om een lang verhaal kort te maken, die zijn via Patpong op het politieburo beland waar ik ze met veel moeite en dollars vandaan gekregen heb :twisted:
Je hoeft geen zeeman te zijn om de beest uit te hangen en jezelf in de problemen te brengen, gelukkig kunnen anderen dat ook en zonder tatoes :lol: :lol:

We hebben vroeger wel eens en kroegje verbouwd met mannen van Mearsk of Holt in West-Africa, maar vergeleken bij wat gasten met en zonder tatoes in Haaren flikten(allemaal nette mensen)was dat maar echt kwajongens werk.
Mart Hoogedoorn
Berichten: 3818
Lid geworden op: 11 mei 2005 06:59
Locatie: Brasil

Re: opmerkelijke berichten

Bericht door Mart Hoogedoorn »

Tja dat laagje vernis is maar dun,verdwijnt vlug als de nette burger ff bij moeders en de buren vandaan is :cry:
Oja ik heb ook een tatoage ...al 59 jaartjes een kleine skooner op mijn linker onderarm.TOEN in Amsterdam tijdens de stokers opleiding opgelopen in een bruin cafètje alwaar een ouwe baas als hobby met een naald in een kurk en oostindische inkt het edele tatoeer vak uitoefende,nee geen vegiftigings verschijnselen gehad... of het moest zijn van de gratis pintjes die die ouwe weggaf aan zijn slachtoffers :mrgreen:
Bij thuiskomst huilde mijn moeder,want tatoagens hoorde bij vieze zeelieden.....pa grijnsde :roll: :wink:
Hier loopt zowat de halve jeugdige bevolking vol met tatoagens ook de vrouwtjes veelal een nummerbord boven de bilnaad :oops:
Groet ,outlaw Mart, die inderdaad niet van regeltjes houd....die zijn er om te overtreden 8)
''Recht zo ie gaat''Mart.....Een beetje zigzaggen mag ook
g.h.hagels

Re: opmerkelijke berichten

Bericht door g.h.hagels »

Ik heb in 1960 een tatoo laten zetten in Esbjerg, toen ik thuis kwam zei mijn moeder,de
volgende woorden, ( ik had een oudere zus met het Down syndroom) ik was blij dat ik
een volmaakt kind op de wereld heb gezet, nu heb je je zelf mismaakt. :oops:
Ik ben de deur uitgelopen ,en hoe ik ben thuis gekomen weet ik na 61 jaar nog niet. :?:

Vr Groet Gerrit H Hagels.
tony

Re: opmerkelijke berichten

Bericht door tony »

http://www.pzc.nl/regio/bevelanden/olie ... -1.3574995 Oliebollenbakker uit Goes weigert mee te doen aan test van het AD
Provinceale krant zeeland(PZC) Geplaatst op
21 december 2012
Laatste update
21 december, 14:34

Een van de reacties

1. charrel
Datum geplaatst
21 december 2012, 17:58

Hij heeft altijd al vieze ballen gehad. Heeft niks met een krant te maken. Zn ballen zien er te donker en pokdalig uit, niet echt iets om lekker in je mond te stoppen


Plaats reactie