Opmerkelijke berichten

Hier kan iedereen alles plaatsen over zaken die actueel en interessant zijn, maar niets met scheepvaart te maken hebben.
ferryvaneeuwen
Berichten: 2676
Lid geworden op: 25 nov 2004 22:59
Locatie: Krimpen a/d IJssel
Contacteer:

Re: opmerkelijke berichten

Bericht door ferryvaneeuwen »

Afbeelding

Tja, dat ga je krijgen op die lange reizen. Dan hadden wij het vroeger maar slecht. Er wordt in ieder geval zwaar geschut ingezet. Maar of je er ook de oorlog mee wint........


Ferry

Peter jj

Re: opmerkelijke berichten

Bericht door Peter jj »

Marine vergoedt borstimplantaten
Een aantal vrouwelijke matrozen, die bij de Australische marine dienen, krijgen hun borstimplantaten vergoed door hun werkgever. Een woordvoerder van de strijdmacht liet weten, dat sommige vrouwen op vergoeding van dergelijke ingrepen mogen rekenen, nadat uit een evaluatie van hun psychologische problemen bleek dat een borstvergroting hen zou helpen. De implantaten worden zeker niet om cosmetische redenen vergoed en ook niet om de vrouwen er meer sexy te laten uitzien, zo werd met klem benadrukt.

http://www.waarmaarraar.nl/pages/re/187 ... _via8.html
Gebruikersavatar
jdbvos
Berichten: 10601
Lid geworden op: 22 apr 2006 16:17
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: opmerkelijke berichten

Bericht door jdbvos »

Ik kreeg zojuist een berichtje op Veesboek van m'n oudste dochter.....
10635845_723044414433393_2546629946470330807_n.jpg
10635845_723044414433393_2546629946470330807_n.jpg (34.59 KiB) 2412 keer bekeken
Poeh hé....zoiets maakt je dag toch wel ff helemaal....
...was er toch een beetje stuk van....
Oost, west...ook best
Gebruikersavatar
gerard tenerife
Berichten: 6491
Lid geworden op: 22 mei 2009 21:01
Locatie: valle san lorenzo,tenerife,spanje

Re: opmerkelijke berichten

Bericht door gerard tenerife »

Jan, in een woord prachtig.
Gerard
een pessimist is een optimist met veel ervaring.
Gebruikersavatar
Harry G. Hogeboom
Berichten: 14439
Lid geworden op: 22 jul 2004 02:07
Locatie: Canada

Re: opmerkelijke berichten

Bericht door Harry G. Hogeboom »

zoiets maakt je dag toch wel ff helemaal....
Ja Jan, ut hep een hoop moeite en poen gekost, maar dan heppie ook wat! :lol: :mrgreen:
Toen onze tweeling dochters...ergens in de vorige eeuw :lol: ...een verjaardagskadotje voor mij wilden gaan kopen, nam m'n vrouw ze gescheiden van elkaar mee, zodat ze elkaar niet konden be-invloeden. Ze kochten toen allebei PRECIES het zefde aardigheidje!

Even snel doorspoelen naar het jaar 2013...en nu dus gelukkig al een mooi pikheetje afgevoerd van mijn loonlijssie! :lol: ... en dan komen ze allebei weer met precies dezelfde verjaardagskaart aanlopen :mrgreen: ( Uit een selektie van plenty TIG kaarten in zo'n rek!)
Bijlagen
Birthdaycard-2014.jpg
Birthdaycard-2014.jpg (76.41 KiB) 2359 keer bekeken
MVG HGH.
"Don't sweat the small stuff"
Gebruikersavatar
lp
Berichten: 2965
Lid geworden op: 30 sep 2007 13:53
Contacteer:

Re: opmerkelijke berichten

Bericht door lp »

Een sportieve zwemmer uit Lelystad is op dit moment bezig het Kanaal over te zwemmen. Ik heb begrepen dat hij de zeer commercieel opererende stad als sponsor heeft en op zijn badmuts met vette letters LELYSTAD gedrukt staat. Op het begeleidende vaartuig wappert de vlag van Flevoland en het heeft ir. Lely als boegbeeld. Dat alles om de stad positief op de kaart te zetten. Ik geef toe : een open deur. Uiteraard hopen we op een geslaagde oversteek.

Bron:
Willem uit Dronten.
quo vadis
ferryvaneeuwen
Berichten: 2676
Lid geworden op: 25 nov 2004 22:59
Locatie: Krimpen a/d IJssel
Contacteer:

Re: opmerkelijke berichten

Bericht door ferryvaneeuwen »

Zet je maar schrap. Een X1.6-klasse zonnevlam die op de aarde afkomt met 1300-1400km, per seconde. Dit spectaculaire verschijnsel bereikt ons iets na de vrijdag. Er is kans op woestmooie poollichten, en dan vooral in het noorden van ons land. Nadere mededelingen volgen.


Ferry
Gebruikersavatar
K.Brouwer
Berichten: 2790
Lid geworden op: 03 dec 2005 18:18

Re: opmerkelijke berichten

Bericht door K.Brouwer »

Net nog even buiten gekeken en niets gezien.Onbewolkt maar wellicht een te heldere maan?

Groeten,L. Brouwer
Gebruikersavatar
jdbvos
Berichten: 10601
Lid geworden op: 22 apr 2006 16:17
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: opmerkelijke berichten

Bericht door jdbvos »

Als het spectaculair is geweest, heeft iemand boven de poolcirkel er vast wel een joetjoep-fillumpie van gemaakt....
Tijd tussen losbreken van de vlam tot aarde is ca 30,8 uur....
Dus moet het event nu reeds geweest zijn....
Zouden ze in het spacelab weer in die speciaal met loodfilm omwikkelde veiligheidsruimte zijn gegaan vanwege de enorme straling ? Normaal werd zoiets wel in een nieuwsuitzending vermeld...
Maar dat spacelab is een beetje uit de gratie bij het nieuws..... te gewoon en alledaags geworden, denk ik....
Oost, west...ook best
Gebruikersavatar
dita
Berichten: 2239
Lid geworden op: 08 dec 2009 18:19
Locatie: Hamina
Contacteer:

Re: opmerkelijke berichten

Bericht door dita »

Ook in deze contreien was het de afgelopen hondenwacht rustig. Geen vlammen van welke kleur dan ook. Kan zijn natuurlijk dat het geweest is in dat hele kleine minuutje dat ik onderuit zakte op de bank in de kaartenkamer. Maar dan had de nu (automatische) roerganger het wel verteld. En een uitkijk op de bak varen we niet meer.
Groeten van de 60 graden noord.
Martin
Keep going
Martin


"Ver van huis en ongeschoren"

http://issuu.com/martinhendriks/docs


Plaats reactie